Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finnes det kosete gutter


Anbefalte innlegg

Hei!

Har innsett at kjæresten og jeg har veldig forskjellig behov i nærhet/intimitet, noe jeg tror egentlig blir et bristepunkt for min del, men lurer også på om det da i det hele tatt finnes gutter som er kosete? Da snakker jeg mest om sånn hverdagskos; være litt i hverandres armkroker om kvelden, lite kyss her og der, småflørting... kose litt sammen før vi sover. Om jeg er borti han noen ganger ila dagen er jeg klengete, ikke veldig koselig for min del.

Men er det realistisk å finne en fyr med likt behov som meg?



Anonymous poster hash: 7219d...053
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har forskjellige språk å kommunisere på.

Underkategorier av ord og handlinger.

 

Det enkleste er å være med noen som kommuniserer på samme måte, men sånn blir det sjeldent. Jeg er selv sammen med ei som kommuniserer totalt forskjellig fra meg selv og da må vi passe litt på slik at vi plukker opp hverandres signaler og signaliserer på samme måte tilbake.

 

Det er ikke alle som viser kjærlighet med kos eller skryt. Noen gjør det ved å stelle hjem, forsørge eller annet. Anbefaler boken "kjærlighetens fem språk".

 

Et annet poeng er at ikke alle forhold reddes. Noen ganger passer vi rett og slett ikke sammen uten betydelige tilpasninger og eneste grunnen til å virkelig jobbe med et forhold er om man har barn sammen som har det best ved at mamma og pappa bor under samme tak og fungerer godt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vil tro at de fleste menn liker kos, men det er jo litt forskjeller i hva folk legger i det uttrykket da. Hvis mannen til trådstarter opplever henne som klengete er det en fare for at hennes definisjon på kos betyr en god del arbeid og ikke så mye kos for han.

Vil ikke si det er mye arbeid for han, handler mest om feks å sitte tett inntil hverandre, litt stryking, lite kyss (fra meg) i blant, klemme litt i senga.... Men han vil ikke at jeg skal se på skjermen hans (ikke at jeg gjør det), så da er det uaktuelt å sitte ved siden av hverandre :p men ja, han definerer oftest kos som sex, og det kan jo selvfølgelig være litt jobb.

 

Anonymous poster hash: 7219d...053

Lenke til kommentar

Veldig viktig med privatliv, men det er litt i overkant at du ikke en gang kan være i nærheten av han når han holder på med sitt, etter min mening.

Det virker ikke som han liker å være intim på noen annet måte enn ren sex, og da matcher dere kanskje ikke helt på det område?

Hvis han er klar på at han ikke liker å kose, så må du nesten vurdere om det er noe du kan leve med?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor gamle er dere? Har inntrykk av at eldre folk gjerne blir mindre kosete og kanskje spesielt når en har vært sammen en stund, men om det stemmer vet jeg ikke

 

Anonymous poster hash: 8b979...9f1

Tidlig 20-årene. Ja, har egentlig samme inntrykk. Han er litt eldre enn meg så kan ha noe med det

 

Samtidig, han ber meg alltid klø han på ryggen nesten hver morgen, massere han eller gjøre andre ting, men han gidder aldri gjøre det tilbake, det jeg synes er litt kjipt

 

Anonymous poster hash: 7219d...053

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...