Gå til innhold

Den store iPhone 11/iPhone 11 Pro-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samboeren min kjøpte iPhone XS Max til meg i fjor til jul og da hadde Telenor kampanje at du fikk med tilbehør for 800 kroner uten ekstra kostnad. Så hun bestilte med et originalt skinndeksel pluss en trådløs ladeplate som ble ca 800 kroner i verdi.

 

Så det kan dukke opp tilbud innimellom for iPhone-modeller men det er svært sjelden det er noe særlig prisavslag på dem. Kan ikke huske å ha sett noe særlig tilbud på iPhone i forbindelse med black friday.

Lenke til kommentar

Temmelig fornøyd med iPhone 11 Pro Max så langt, men det største problemet er utvilsomt iOS 13 GM. Må vel være den iOS-releasen siden iOS 7 hvor jeg har opplevd mest bugs. Temmelig horribel release, godt iOS 13.1 kommer i morgen. Min erfaring med iOS 13.1 BETA1, 2 og 3 er at de var langt bedre enn iOS 13 GM og det trengs.

 

Mail-appen er helt ubrukelig med mine to Office 365 / Exchange kontoer. Appler Music drepte all mobildata jeg hadde denne måneden da Apple Music er fullstendig bugga så når den skal laste ned sanger så de er tilgjengelig offline så går den bare i loop. Så mitt bibliotek på 5 GB slukte 30 GB mobildata. Ikke er det mulig å resette appen heller, det å deaktivere Apple Music og Library Sync i innstillingene gjør ingenting, alt er fremdeles i appen etterpå. Selv det å slette appen, du får da varsel om at all data vil bli borte for deretter å installere den på nytt fjerner ikke innholdet og det å laste ned til offlinebruk fungerer fremdeles ikke.

 

Siri Shortcuts måtte resettes da jeg fikk om at databasen var korrupt. Veldig mye ymse.

Lenke til kommentar

Kun en person som bestilte fra OneCall som har fått mobilen her inne? Ingen flere?

 

 

Har også bestilt fra OneCall, men var litt sent ute (la inn ordren 15.09.19). Ikke fått noen indikasjoner på at den er sendt enda. Dessverre.  :nei:

 

Men får nesten være litt optimist og anta at den sendes i løpet av kommende uker. 

Lenke til kommentar

Har også bestilt fra OneCall, men var litt sent ute (la inn ordren 15.09.19). Ikke fått noen indikasjoner på at den er sendt enda. Dessverre. :nei:

 

Men får nesten være litt optimist og anta at den sendes i løpet av kommende uker.

Ja, skulle tro det. Jeg bestilte kl 14:15 den 13. Trodde jeg var tidlig ute til første batch, men tydeligvis ikke.

Lenke til kommentar

Har også bestilt fra OneCall, men var litt sent ute (la inn ordren 15.09.19). Ikke fått noen indikasjoner på at den er sendt enda. Dessverre. :nei:

 

Men får nesten være litt optimist og anta at den sendes i løpet av kommende uker.

Du får den nok garantert innen kommende uker :) Regner med de får påfyll så snart det er mulig. Endret av Smultring77
Lenke til kommentar

Ja, skulle tro det. Jeg bestilte kl 14:15 den 13. Trodde jeg var tidlig ute til første batch, men tydeligvis ikke.

 

 

Ja, skulle nesten tro du var med på første leveranse m.t.p. tidspunktet du bestilte. Var i chatten med OneCall nå; ubekreftet levering av midnattsgrønn og stellarsgrå i alle konfigurasjoner av Pro Max. 2 - 3 uker leveringstid på sølv og gull i alle konfigurasjoner på samme telefon. Vurderte å bytte fra midnattsgrønn til sølv, men synes generelt mindnattsgrønn er den peneste fargen på telefonene i år. Så jeg velger heller å vente tiden det tar mens jeg lever med en iPhone SE som forøvrig kjører iOs 13 meget habilt.  :)

Lenke til kommentar

Du får den nok garantert innen kommende uker :) Regner med de får påfyll så snart det er mulig.

 

Satser på det. Det samme var tilfelle med iPhone X for et par år siden. Den var ikke lagerført ved bestilling, men den ble sendt ut relativt kort tid etter at ordren var lagt inn. Jeg har uansett blitt såpass klok med alderen at jeg vet telefonen dukker opp før eller siden, så sånn sett ingen hast.  :roll:

Lenke til kommentar

Ja, skulle nesten tro du var med på første leveranse m.t.p. tidspunktet du bestilte. Var i chatten med OneCall nå; ubekreftet levering av midnattsgrønn og stellarsgrå i alle konfigurasjoner av Pro Max. 2 - 3 uker leveringstid på sølv og gull i alle konfigurasjoner på samme telefon. Vurderte å bytte fra midnattsgrønn til sølv, men synes generelt mindnattsgrønn er den peneste fargen på telefonene i år. Så jeg velger heller å vente tiden det tar mens jeg lever med en iPhone SE som forøvrig kjører iOs 13 meget habilt. :)

Ja, jeg synes det er rart jeg ikke fikk fra første batch.

Jeg har bestilt Midnight Green og venter heller på den enn å skifte farge.

Lenke til kommentar

Til opplysning

Det fungerer ikke med Apple CAR å vanlig kabel lenger. Må kjøpes USB a til USB c overgang

Syntes det var rart at min IPhone 8+ skulle fungere mens Pro Max ikke fungerte, men etter å ha plaget en hyggelig dame fra Apple lenge nok så jeg at telefonen ikke ladet mens kabelen var koplet til( samme kabel som fungerte med 8+)

Så da håper jeg de overgangene finnes

Så kabler som fungerer med 8, X, XS etc. vil overhodet ikke fungere å blant annet lade med til iPhone 11? ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...