Gå til innhold

Den store iPhone 11/iPhone 11 Pro-tråden


Anbefalte innlegg

Ferierer i disse dager i USA, å tenkte om jeg ikke skulle slå til å kjøpe en 11 Pro på en Applestore i ett kjøpesenter her i Beverly Hills.

Du verden for en annen kunde opplevelse det er her, kontra din lokale Elkjøp eller lignende i norge.

Først når man ankommer må man reservere ett klokkeslett man kan komme å kjøpe den, når man kommer til avtalt klokkeslett kommer en ansatt som personlig henter deg inn i butikken og gir deg en personlig opplevelse rundt det å kjøpe telefonen, med spesifikke problemløsninger til feks overføring ifra en gammeltelefon, tilbud om diverse tjenester (AppleCare osv), og visst man ville; en gjennomgang i å bruke telefonen, og tilbehør.

 

Jeg fortalte jeg var ganske kyndig i mobilbruk, så det var ikke nødvendig, men hun insisterte på å i alle fall å gi en gjennomgang av kameraet, og ikke uten grunn, fordi det er helt vanvittig bra.

 

Heldigvis skal jeg være her i California i noen uker til, så motiver til å teste kameraet på blir ikke mangelvare.

 

Storfornøyd så langt.

Moro å høre ?.

Husker det var litt lignende da jeg jobbet på Eplehuset for mange år siden.

Lysten på å dele eventuell instagram profil her slik at vi kan se bilder?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil så veldig gjerne like iPhone, men det er så mange småting med iOS som gjør at jeg er redd det kommer til å bli en rådyr misfornøyelse...

Du blir neppe skuffet. De lager de beste telefonene med god margin, men om du vil ha Android og er vandt med bugsa så er det ingen grunn til å bytte fra det. Jeg sleit litt med å bli vandt til hvor mye dårligere ting virket de første mnd, men nå har jeg hatt p30 pro siden launch og tenker knapt over det lenger.

Lenke til kommentar

Jo, men ut ifra de siste postene her kunne det være Pixel 4 du mente også, og siden du sa "en såpass mye bedre telefon" tenkte jeg det ikke kunne være iPhone ;)

Det var nå heller det at det ikke kunne være mye annet enn iPhone. For en telefon de har klart å lage. Frister egentlig å selge p30en nå som de har blåst alt annet av banen med 11 pro.

Lenke til kommentar

Det var nå heller det at det ikke kunne være mye annet enn iPhone. For en telefon de har klart å lage. Frister egentlig å selge p30en nå som de har blåst alt annet av banen med 11 pro.

Akkurat hva har de klart å lage så mye bedre som de ikke gjorde ifjor?

 

For meg virker det ikke som at de verken har kommet med noe nytt eller innovativt siden iPhone X og at alt er rimelig likt nå.

 

Ser man feks Huawei, Samsung, OnePlus eller Google så er det noe virkelig nytt på den årlige lanseringen.

 

Hva er det jeg ikke har skjønt?

 

Og dette er ikke ment som kritikk av Apple. Jeg er bare nysgjerrig.

Endret av brukernavn331
Lenke til kommentar

 

Pro eller Pro Max i så fall?

Har lagt av en pro, men klarer ikke helt å bestemme meg. Vil helst ha den mer kompakt enn den jeg har nå, men vil ikke ofre mye batteritid. Vet at Apple stiller i en annen liga her med optimalisering så en skal ikke se blindt på specs heller. Var derfor jeg letet etter gode tester mellom 11 pro, pro max og andre flaggskip. Endret av minim
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har lagt av en pro, men klarer ikke helt å bestemme meg. Vil helst ha den mer kompakt enn den jeg har nå, men vil ikke ofre mye batteritid. Vet at Apple stiller i en annen liga her med optimalisering så en skal ikke se blindt på specs heller. Var derfor jeg letet etter gode tester mellom 11 pro, pro max og andre flaggskip.

Som jeg skrev tidligere idag, de batteritestene på YouTube betyr nada.

Lenke til kommentar

Ikke la denne tråden skli ut i sånt android mot ios eller motsatt.

 

Jeg har i det siste sett mang et kommentarfelt under butikker som reklamerer for IPhone. Kommentarene fra dem som er interessert i denne telefonen drukner i bøttevis med hatmeldinger, spydigheter og drittslenging fra Androidleiren.

 

Jeg fatter ikke hvorfor de ikke bare kan bla forbi en slik annonse når det ikke er en iPhone de ønsker? Gjør dere som liker iPhone det samme i trådene til Samsung og andre med Android?

 

Jeg har hatt Android selv i mange år. Windows på PC og alt. Storkost meg med det. Nå har jeg Apple-produkter og er storfornøyd.

 

Noen liker BMW andre liker Mazda. Noen liker taco og andre biff, eller begge deler. Skjønner ikke hvorfor man ikke bare godtar det.

 

Så ser jeg at mange maser om at alt er låst og lukket og mulighetene er for små, og prisene er for høye. Specs er for dårlig.

 

Liker du ikke produktene? Kjøp noe annet.

Har du ikke råd til produktene? Kjøp noe annet

Ikke lyst å bruke så mye penger? Kjøp noe annet

Trenger/ønsker du mer åpent os ? Kjøp noe annet.

 

 

Jeg lover å ikke kalle deg idiot eller mindre begavet fordi du velger å kjøpe deg en Samsung Note ... Vi som velger Apple-produkter er heller hverken idioter eller mindre begavet.

 

Så til slutt ... noen her som er så heldige at de har fått brukt sin nye telefon et døgn nå? Gjerne fortell litt hva vi har i vente :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...