Gå til innhold

Den store iPhone 11/iPhone 11 Pro-tråden


Anbefalte innlegg

Merko skrev (2 minutter siden):

Nettopp. kun "nyheter" som ingen egentlig bryr seg noe særlig om.

Ser for meg at til neste år så har de fleste Android flagships frontkamera under skjermen, mens Apple får dette i 2023-2025.
Fatter ikke hvorfor de skal henge så langt etter på ting som kunder faktisk vil ha. Ok iPhonen er xx % raskere en forrige generasjon. Ingen av de vil merke forskjell uansett..

Det folk vil ha er jo en fungerende telefon med lite bugs som bare virker, tar bra bilder, har batteri som varer osv. Her får man alt i en pakke. Det er en grunn til at de selger så bra som de gjør selv om det sitter langt inne å godta det. Det er rett og slett den beste pakken man får på markedet i dag totalt sett.  

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Comma Chameleon skrev (24 minutter siden):

Og angående årstall, så er det dårlig argument. Året i år er da alle går med munnbind og face unlock er ubrukelig

Haha. It's funny because it's true. 

Vil nok gjelde neste år også. 

 

Jeg bruker fingeravtrykk nesten heletiden på min mobil. Spesielt kjekt i mørke eller om ansiktet er noe tildekket. 

Lenke til kommentar

Blir mini på meg denne gang. Vekten på telefonen som var avgjørende, samtidig som det ikke er store forskjellene på den og pro (bortsett fra kamera?). Deksel og skjermbeskytter fra Spigen er allerede bestilt.

Fantastisk skuffende at Apple ikke fikk til 90/120Hz i år. Blitt veldig bortskjemt med dette etter jeg gikk til innkjøp av iPad Pro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
11 hours ago, minim said:

med verdens raskeste mobilchip, beste kamera løsning og trolig helt i topp klasse når det kommer til batterilevetid? Samt at man får optimaliserte apper som fungerer bra? Det vet de fleste som er innom android og apple flaggskip at det er bare tull. 

OnePlus 8 Pro ble lansert for over et halvt år siden med god oppløsning, 120 Hz, 5G, og bort i mot lik kameraytelse til en langt lavere pris. Nå har også Samsung sine mellomklasse kommet med mye av det samme. Selvfølgelig klarer Apple å holde på batterilevetiden når de samtidig kutter ut funksjoner som normalt krever litt av batteriet. Sony har 4K-skjerm, andre har 120Hz display og alltid-på display. Apple har aldri hatt noe av dette. I tillegg må man irritere seg over dumme Apple-restriksjoner som at de nekter å godta ny teknologi som strømning av spilltjenester. 

Lenke til kommentar
Merko skrev (12 timer siden):

Haha. It's funny because it's true. 

Vil nok gjelde neste år også. 

 

Jeg bruker fingeravtrykk nesten heletiden på min mobil. Spesielt kjekt i mørke eller om ansiktet er noe tildekket. 

Poenget er at man trenger ikke å bruke fingeravtrykk i mørke rom med iPhone. På apple via så bare virker det :)

 

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (2 timer siden):

Med mindre vinkelen er for skrå eller du har munnbind på

Hos meg virker det ok når den står i holderen i bilen også som blir relativt skrått. Tenkte uansett aldri over at det var plagsomt før jeg omtrent nå 50/50 må taste inn kode fordi enten foto faceid eller fingeravtrykk ikke går igjennom. Det var en sånn ting "man ikke vet hvor godt en har det før det forsvinner" sak :)

Det har jeg aldri brukt, men det er nå uansett forbigående for dem det gjelder. En kan nesten ikke forvente at det skal fungere igjennom en papirmaske heller. 

Lenke til kommentar
  • Gjest avklistret denne emne
  • 2 uker senere...
Lami skrev (6 timer siden):

30% ned på 4 timer.

er det normalt?

 

slik er forbruket:

180D4F2B-F71C-42CC-BE5D-76D8659CD11F.thumb.png.7fa0feb172e1d1ec299baefccff8a118.png
 

kan noen av disse stedstjenestene som er aktiv så og si 24/7 har noe å si?

aner ikke hvorfor dem er aktive, bare jeg skriver meldinger eller er i Safari:

6CA4A9FE-7A0A-4CBD-826F-47005AD13E41.thumb.png.49199a79a8ddb27b4f05c517964b379f.png

trykk på perioden så ser du hva som trekker mye. jeg mistenker hay day 😛

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...