Gå til innhold

Den store iPhone 11/iPhone 11 Pro-tråden


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor lang tid UPS bruker på å somle seg fra Oslo når pakken er klarert i tollen opp til Nord-Norge? Fikk melding om at den var frigitt fra toll for en time siden, men har fortsatt estimert levering Fredag neste uke.

 

Synes dette virker i overkant lenge, noen erfaringer?

Endret av ShinyFox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

UPS kjører vel ikke egne biler eller fly til Nordnorge, når pakken er gjennom tollen overlates den til nasjonale speditører. Jeg kjøpte noen fat på Finn, og den pakken lå ifølge sporingen stille i Tromsø 3-4 dager før den gikk videre til Oslo og så til Bergen. Så en uke nesten tilsammen. Det var med Posten.

 

Geir :)

Det er Bring/Posten som levere UPS iallefall i Vesterålen. Min pakke kommer med DHL på mandag.

Lenke til kommentar

Fikk jobben til å bestille hos bedriftsleverandør, og den ankom i morres. Grønn Pro 256 GB. Lekker farge. Gullfargen er skikkelig blek etter min mening, to kolleger fikk den fargen.

Jeg bruker Android som privattelefon. Tengte bare et skikkelig kamera på ny jobbmobil, og jobber på Mac, så havna der.

Foreløbig syns jeg ikke annet enn at lyden når man taster på skjermen er veldig hul, høres ut som det er mye luft bak displayet? Men alltid noe med nye mobiler som virker merkelig først. Kan også være et neglefenomen, selv om de ikke akkurat er klør.

Lenke til kommentar

Angrer så forferdelig....

Har i flere år bestilt ny iPhone til lansering i min lokale Telenorbutikk.

Fått den modellen jeg ville hver gang. Bestilte en iPhone 11 pro max, 256 gb i sølv denne gang.

Men ingen telenorbutikk i Rogaland fekk inn max denne gang. Fekk tilbud om vanlig pro og gjekk for den. Det er en fantastisk mobil, men klarer ikke helt å glede meg over den, da jeg savner så veldig større skjerm.

Var en her inne som hadde link å gi bort på akkurat den jeg ønsket meg på torsdag kveld. Takket ja, men hørte aldri noge.

 

Så om noen har en link til iPhone 11 pro max, 256 gb, stellargrå eller sølv så blir eg glad :)

Lenke til kommentar

Angrer så forferdelig....

Har i flere år bestilt ny iPhone til lansering i min lokale Telenorbutikk.

Fått den modellen jeg ville hver gang. Bestilte en iPhone 11 pro max, 256 gb i sølv denne gang.

Men ingen telenorbutikk i Rogaland fekk inn max denne gang. Fekk tilbud om vanlig pro og gjekk for den. Det er en fantastisk mobil, men klarer ikke helt å glede meg over den, da jeg savner så veldig større skjerm.

Var en her inne som hadde link å gi bort på akkurat den jeg ønsket meg på torsdag kveld. Takket ja, men hørte aldri noge.

 

Så om noen har en link til iPhone 11 pro max, 256 gb, stellargrå eller sølv så blir eg glad :)

@Smultring77 kan du hjelpe?

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar

En dag med telefonen nå. 

 

Fungerer supert! 

 

Batteriet er bare helt fantastisk og er definitivt verdt den ekstra tykkelsen som de har påført telefonen. 

 

2 dager med middels bruk er definitivt realistisk. 

 

Så bra å lese at batteriet er så bra. Mest irriterende med min s8 nå er denne ladinga hele tiden, holder ikke en dag en gang

Blir nok en 256gb max 

Lenke til kommentar

Ferierer i disse dager i USA, å tenkte om jeg ikke skulle slå til å kjøpe en 11 Pro på en Applestore i ett kjøpesenter her i Beverly Hills.
Du verden for en annen kunde opplevelse det er her, kontra din lokale Elkjøp eller lignende i norge.
Først når man ankommer må man reservere ett klokkeslett man kan komme å kjøpe den, når man kommer til avtalt klokkeslett kommer en ansatt som personlig henter deg inn i butikken og gir deg en personlig opplevelse rundt det å kjøpe telefonen, med spesifikke problemløsninger til feks overføring ifra en gammeltelefon, tilbud om diverse tjenester (AppleCare osv), og visst man ville; en gjennomgang i å bruke telefonen, og tilbehør. 

Jeg fortalte jeg var ganske kyndig i mobilbruk, så det var ikke nødvendig, men hun insisterte på å i alle fall å gi en gjennomgang av kameraet, og ikke uten grunn, fordi det er helt vanvittig bra.

Heldigvis skal jeg være her i California i noen uker til, så motiver til å teste kameraet på blir ikke mangelvare.

Storfornøyd så langt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...