Gå til innhold

Tesla Model 3 er den mest solgte bilen i Norge så langt i år


NTB - digi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SR+ er ikke levert i Norge enda. Det er åpenbart en del SR forhåndsbestillinger inne enda, men enn så lenge selges bare LR i Norge og det er tvilsomt at dette fortsatt kun er forhåndsbestillinger. Jeg har iallefall ikke sett noe info om det, men det virker jo som du har? 

 

Ble registrert 6stk i går :) 

Men vi er allerede i Q3. 

Lenke til kommentar

SR+ er ikke levert i Norge enda. Det er åpenbart en del SR forhåndsbestillinger inne enda, men enn så lenge selges bare LR i Norge og det er tvilsomt at dette fortsatt kun er forhåndsbestillinger. Jeg har iallefall ikke sett noe info om det, men det virker jo som du har?

Meiner eg las noko om at SR+ vart levert ut i mai/juni her i norge. Var vel rundt då Tesla norge og fekk inn nokre SR+ klar for salg. Er vel ikkje samme SR+'ane som forsatt ligger klar for salg?

Lenke til kommentar

Meiner eg las noko om at SR+ vart levert ut i mai/juni her i norge. Var vel rundt då Tesla norge og fekk inn nokre SR+ klar for salg. Er vel ikkje samme SR+'ane som forsatt ligger klar for salg?

 

Mulig de har hatt ett par, men meg bekjent har de ikke kommet i gang med salget enda(muligens nå de siste ukene). 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...