Gå til innhold

Samletråd for nye SINNSYKE konservative/høyreekstreme ting i Europa og vestlige samfunn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I de fleste delstater er det en alvorlig forbrytelse å planlegge å drepe noen, som han gjorde, når han lette etter pistolen sin med hensikt å bruke den til å drepe sin eks. Selv om planen ikke blir satt ut i livet.

Det er helt feil, han planla ingenting, han bare plutselig tenkte på å gjøre det.

Lenke til kommentar

Til syvende og sist handler det uansett om medmenneskelighet. Over tyve prosent av milennials i USA sier de ikke har én eneste venn. Mange av disse går så på nettsteder på 8chan, der de kan sutre sammen over de elendige livene sine, og skylde på alle andre for at de ikke har sex og ingen liker dem.

 

Så skyter noen av dem mange mennesker.

 

Fellesnevneren? Ytre høyre.

Lenke til kommentar

Nei. Jeg har vel strengt tatt vist til tusenvis av eksempler. Men det blir for mye å forvente at du klarer å henge med når tallene blir høye.

Eksempelet du kom med, og som jeg kommenterte, var ett eksempel. Jeg merker meg at du heller enn å forholde deg til dette enda en gang tyr til personangrep. Snurrig fra deg som i denne tråden anklaget andre for å bidra til lavt nivå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eksempelet du kom med, og som jeg kommenterte, var ett eksempel. Jeg merker meg at du heller enn å forholde deg til dette enda en gang tyr til personangrep. Snurrig fra deg som i denne tråden anklaget andre for å bidra til lavt nivå.

Jeg bare gjentar meg selv til du forstår det. Jeg har kommet med bokstavelig talt tusenvis av eksempel. Kan fortsette med denne leken lenge jeg.

Lenke til kommentar

Det er inntrykket du gir når du hevder at kriminelle ikke er lovlydige og derfor er det ingen grunn til å hindre kjøp av våpen

 

Fordi du ikke kan hindre kriminelle i å kjøpe våpen, bare de lovlydige. 

 

Er narkotiske stoffer forbudt i dag? Ja...

Hvor mange minutter tar det i noen av Norges største byer å oppsøke noen og kjøpe narkotika? I Oslo, Bergen? Få minutter.

Hva får deg til å tro at staten klarer å hindre kjøp av våpen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi du ikke kan hindre kriminelle i å kjøpe våpen, bare de lovlydige.

 

Er narkotiske stoffer forbudt i dag? Ja...

Hvor mange minutter tar det i noen av Norges største byer å oppsøke noen og kjøpe narkotika? I Oslo, Bergen? Få minutter.

Hva får deg til å tro at staten klarer å hindre kjøp av våpen?

Kriminelle bryter alle lover, så hvorfor ha lover, eller gjelder logikken din bare våpen og narkotika?

 

I Singapore fungerer deres våpen og narkotika lovene utmerket. Det er nesten helt umulig å kjøpe våpen eller narkotika så kanskje hvis straffe er hardt nok så ville lven fungere ganske bra?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. Kriminelle bryter alle lover, så hvorfor ha lover, eller gjelder logikken din bare våpen og narkotika?

 

2. I Singapore fungerer deres våpen og narkotika lovene utmerket. Det er nesten helt umulig å kjøpe våpen eller narkotika så kanskje hvis straffe er hardt nok så ville lven fungere ganske bra?

 

1. I en fysisk konflikt mellom en kriminell og et lovlydig offer, gir restriktiv våpenlovgivning kun en fordel til den kriminelle. Den kriminelle kan bevæpne seg, og være rimelig sikker på at offeret hans er ubevæpnet. 

 

2. Narkotika og spesielt narkotikasmugling er allerede veldig, veldig hardt straffet i Norge. I mange tilfeller har narkotikasmugling lengre straffer enn drap. Det ser ikke ut til å avskrekke. 

Endret av debattklovn
Lenke til kommentar

2. Narkotika og spesielt narkotikasmugling er allerede veldig, veldig hardt straffet i Norge. I mange tilfeller har narkotikasmugling lengre straffer enn drap. Det ser ikke ut til å avskrekke.

Jepp. Vi har blandt Europas alle strengeste lover og straffer for narkotika, og samtidig er vi helt i topp på overdosestatestikken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...