Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Da er det bare å vente på alle som ikke har prøvd Airpods som skal synse noe om at de ser teite ut og at de er helt ubrukelige og for dyre. Hvor dårlig selvtillit har man om man ikke tør bruke et par gode øreplugger fordi det ikke ser kuult ut?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da er det bare å vente på alle som ikke har prøvd Airpods som skal synse noe om at de ser teite ut og at de er helt ubrukelige og for dyre. Hvor dårlig selvtillit har man om man ikke tør bruke et par gode øreplugger fordi det ikke ser kuult ut?

 

Gode vil jeg ikke kalle airpods. Spesielt ikke for prisen..

Har faktisk ett par trådløse plugger (med ledning mellom selve pluggene) som kostet meg ca 40kr fra kina.. De spiller bedre enn airpods? Kjøpte mest for nysgjerrighetens skyld og forventet søppel men viste seg å være bra. Ser bedre ut enn airpods også gjør de.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Da er det bare å vente på alle som ikke har prøvd Airpods som skal synse noe om at de ser teite ut og at de er helt ubrukelige og for dyre. Hvor dårlig selvtillit har man om man ikke tør bruke et par gode øreplugger fordi det ikke ser kuult ut?

 

Gode vil jeg ikke kalle airpods. Spesielt ikke for prisen..

Har faktisk ett par trådløse plugger (med ledning mellom selve pluggene) som kostet meg ca 40kr fra kina.. De spiller bedre enn airpods? Kjøpte mest for nysgjerrighetens skyld og forventet søppel men viste seg å være bra. Ser bedre ut enn airpods også gjør de.

Du sammenligner trådløse plugger med trådplugger.

Som å sammenligne 2-hjulstrekk med 4-hjulstrekk på sommerføre. Ledning er ledning, uansett hvor kort du gjør den..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da er det bare å vente på alle som ikke har prøvd Airpods som skal synse noe om at de ser teite ut og at de er helt ubrukelige og for dyre. Hvor dårlig selvtillit har man om man ikke tør bruke et par gode øreplugger fordi det ikke ser kuult ut?

 

Er vel det ett av få produkt hvor jeg har sett personer har brutt ut i spontan latter når de har sett noen bruke de.

 

Hvor dårlig selvtillit har man om man MÅ kjøpe noe bare fordi de vil andre skal se de har ett apple produkt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hadde de ikke vært like stygge som Apples egne så skulle jeg vurdert dem...

 

Så utseende er viktigst for deg?

Merkelig at enkelte ikke interesserer seg for lyd, men alikevel gidder å kommentere..

Tror du må utvide horisonten din litt, før du selv utgir deg for å være interessert i god lyd ? Airpods suger ikke, men du verden det er lite lyd for pengene ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når man begynner å teste piratprodukter har man vel ovserskridt en grense som er ubehagelig.

Dette er latterlig av Tek!

I tillegg sammenligner dere produktet bit for bit...really?

 

Jaha, og hva er det som definerer piratprodukter i ditt hode? Disse blir vel aldri markedsført som et epleprodukt? Eller mener du Apple har enerett på dette "designet"?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hadde de ikke vært like stygge som Apples egne så skulle jeg vurdert dem...

 

Så utseende er viktigst for deg?

Merkelig at enkelte ikke interesserer seg for lyd, men alikevel gidder å kommentere..

Har jeg skrevet det noe sted? Eller kan det være at jeg heller kjøper like gode eller bedre plugger som ikke er så stygge?

Lenke til kommentar

Når man begynner å teste piratprodukter har man vel ovserskridt en grense som er ubehagelig.

Dette er latterlig av Tek!

I tillegg sammenligner dere produktet bit for bit...really?

 

Har du skjønt hva et piratprodukt er for noe? Da må man sette på et registrert varemerke som man ikke har lov til å bruke. Står vel ikke Apple på disse? Men at de er produsert på samme fabrikken er meget sannsynlig. Så vidt jeg vet så har ikke Apple tatt patent på designet og da er det ingen piratkopi på den måten heller. Men hvis noen vil betale en masse penger for å ha et navn å flotte seg med så velbekomne. Det forteller mer om de enn produktet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jaha, og hva er det som definerer piratprodukter i ditt hode? Disse blir vel aldri markedsført som et epleprodukt? Eller mener du Apple har enerett på dette "designet"?

 

Ja, definitivt!

De er prikk lik Apple sine Airpods, og det er ulovlig å kopiere andres design og tjene penger på det. Uavhengig av om Apple har patent eller ikke. I tillegg har de nok hundrevis av patenter på ladeboks og poder.

 

Merkelig at Tek, av alle, ikke omtaler piratkopier som piratvirksomhet, men som en produkt-test!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor da? Ser bare noen hvor prisen er den dobbelte

Jeg fant flere på eBay til 220kr inkludert frakt, i flere farger. :) Det blir å bestille 2 par til meg og kvinnfolket i april.

 

*edit*

 

Kjøpte to par i12 wts i rød og svart og slike silikongreier for å holde de på plass. Totalpris (per nå) 460,-. Om tollvesenet ønsker litt moms, kan jeg slenge på litt og fortsatt verdt prisen. :)

Endret av Kynxx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

At noen i det hele tatt vil gå rundt med qtips hengende ut av øra, er for meg en gåte. Er så fornøyd med mine iconx som ser utrolig mye bedre ut.

 

Så trist at du ikke tør bruke et godt produkt bare fordi noen har sagt at det ser rart ut. Synes det faktisk sier mer om deg enn de som tør å bruke et produkt som andre ler av. 

 

Har ikke prøvd de IconXpluggene, men vet av erfaring at slike gummiknotter i ørene mine ikke sitter særlig godt. Men fint at du føler at du ser flott ut med dem.

 

Så får vi med Airpods høre på musikk i 5 timer, mens du må gi deg etter 3.8. Men så lenge du ser bra ut, eller?

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...