Gå til innhold

Hva burde straffen være for å brenne bilen til justisministeren?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dette å krenke privatlivets fred? Den som har krenket privatlivets fred mest i denne saken er samboeren til Wara.

70879201.jpg?imageId=70879201&x=32.11422

Er det virkelig alt?

Jeg har bare sånn overfladisk fått med meg hva det handler om, men jeg forsto det slik at man har filmet huset, vinduer og personer inne i huset for så å lage underholdning av dette.

 

Hvis det bare er snakk om huset, så er det en ikke-sak, men hvis det er snakk om å henge ut private på den måten så må vi tenke på hva slags politikere vi vil lokke til slike stillinger. Vil vi ha ordentlige folk med ordinære prinsipper og grenser eller vil vi ha oppmerksomhetsyke folk som sofie elise i slike stillinger?

 

Igjen. Jeg kjenner ikke til alt materialet som er tatt opp og hva som er brukt, men jeg legger merke til at ingen journalister påpeker at ingen personer er overvåket og mangelen på den spesifiseringen gir meg et inntrykk av at dette ikke er så uskyldig som enkelte skal ha det til.

 

Jeg for min del mener at offentlige tjenestemenn må ha rett på et like beskyttet privatliv som enhver annen for å hindre at vi ytterligere dytter ordentlige og nede på jorda folk fra politiske verv.

Lenke til kommentar

Er det virkelig alt?

Jeg har bare sånn overfladisk fått med meg hva det handler om, men jeg forsto det slik at man har filmet huset, vinduer og personer inne i huset for så å lage underholdning av dette.

 

 

Ja de har kun filmet fasaden fra avstand og har ikke engang nevnt adresser. Ingen personer er synlige, og de har ikke filmet innsiden av huset.

Lenke til kommentar

Jeg har sans for dokumentarer og slikt - som tar opp forskjellige temaer - som for eksempel Michael Moore osv. Han filmer gjerne hus osv.

 

Det merkelige her er at de ikke søker noen svar - de bare filmer huset og setter en merkelapp på personen som bor der. Men jeg kan egentlig ikke se at det er så veldig kontroversielt.

 

Som linken over viser så er hele gjengen ganske så ekstreme og søker verken løsninger eller svar, imo.

 

Slike ting løses best bare ved å fullstendig ignorere de - synes jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig at de har video av henne hvor hun setter fyr på bilen

 

det er vel "motsatt" i det her tilfellet tror jeg, dvs. PST har hatt hemmelige kameraer på naboeiendommene som dekker adkomst via hager og "baksiden" samt at de har dekket inngangen fra veien.

 

Når det så brenner, og ingen personer er fanget opp fra noen av vinklene, så må det være noen innenfra huset.

Lenke til kommentar

det er vel "motsatt" i det her tilfellet tror jeg, dvs. PST har hatt hemmelige kameraer på naboeiendommene som dekker adkomst via hager og "baksiden" samt at de har dekket inngangen fra veien.

 

Når det så brenner, og ingen personer er fanget opp fra noen av vinklene, så må det være noen innenfra huset.

 

Uff, det høres ikke bra ut, det blir kun antagelser.

Lenke til kommentar

 Litt Columbo liksom?  :D  Har sans for slikt, men hadde håpet på mer.

 

Har du noen alternative forklaringer til hvem som anla brannen?

 

Vesener fra verdensrommet?

Spøkelser?

Noen har gravd en underjordisk tunnel bort til bilen?

PST har klipt vekk de som egentlig gjorde det?

 

eller?

Lenke til kommentar

Har du noen alternative forklaringer til hvem som anla brannen?

 

Vesener fra verdensrommet?

Spøkelser?

Noen har gravd en underjordisk tunnel bort til bilen?

PST har klipt vekk de som egentlig gjorde det?

 

eller?

 

Jeg forsto det slik at de hadde bilder fra et kamera som viste at ingen passerte akkurat den eiendommen - antagelig den mest naturlige måten å nå bilen.

 

Fikk ikke inntrykket av at de har videoovervåking fra absolutt alle steder noen kan nå bilen. Men hvis det viser seg at de har det - stiller det seg jo annerledes.

 

Håper uansett at de finner mer solide spor, slik at det ikke blir noen spekulasjoner.

Lenke til kommentar

Vil ikke si det. Fremlegges det ikke andre troverdige forklaringer til hvem som har anlagt brannen, holder nok dette til å bli dømt.

 

Hadde den dama vært den eneste personen i huset, så kanskje...

Men Justisministeren og to barn var der vel også? Kan ikke de ha gjort det?

Lenke til kommentar

Hadde den dama vært den eneste personen i huset, så kanskje...

Men Justisministeren og to barn var der vel også? Kan ikke de ha gjort det?

 

Hvis de var hjemme er det teoretisk mulig.

 

Men vil jo være tragisk om de skylder på hverandre innen familien.

Lenke til kommentar

Så da har PST gjort det enkelt, og bare valgt henne som den skyldige!

Nei, skandalen er nok et faktum: Som om det ikke var ille nok at PST mener at kona til justisministeren har ført hele det norske folk bak lyset, så har hun kanskje ikke det likevel,!

Og hele politi-norge via PST og helt opp til ministernivå sitter med bæsj på leggen og oppover ørene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...