Gå til innhold

Samletråd for nye SINNSYKE PC/libs ting i Europa og vestlige samfunn


zeebra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I trådens nåværende trend kom jeg til å tenke på Evergreen College hvor de har hatt en tradisjon med att en gang i året har den svarte delen av studentene har tatt en dag fri "A day without blacks" tror jeg den dagen ble kalt. I 2017 snudde de ting på hodet og krevde at hvite ble nektet adgang til skolen, som i praksis betød å nekte noen en utadannelse den dagen. Det var en lærer som nektet og opptøyene som fulgte kan sees her.

Jeg skrev om dette på side 2 i tråden og tok opp saken om en "progressiv"(til venstre for Demokratene i USA) som mistet jobben sin fordi han ikke ville spille med på alt tullet.

 

Her ser man hva som skjer når ingen tør motsi moben og den angriper tilfeldige personer som de er fiksert på å ødelegge livet for, og det gjerne for tullegrunner som er helt misforstått. Hovedsaken for venstremobben er at de kan ødelegge livet til noen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var en eller annen tråd hvor noen mente at folk som ikke eksplisitt husket at de hadde sagt tydelig nei til å ha sex i fylla sannsynligvis bare trodde de hadde blitt voldtatt, i statistisk signifikant grad, om de trodde de var voldtatt -- selv om vi vet at det motsatte er tilfelle; at jenter stor sett fortrenger og ignorerer slike hendelser og ikke regner det som voldtekt.

 

Hva om DU setter deg in i saken! Ingen har rett til å nekte noen en utdannelse basert på deres hudfarge.

 

Ett lite interjuv med Weinstein kan du finne her

 

Du som har sett videoen; hva fortalte den om rektoren..?

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var en eller annen tråd hvor noen mente at folk som ikke eksplisitt husket at de hadde sagt tydelig nei til å ha sex i fylla sannsynligvis bare trodde de hadde blitt voldtatt, i statistisk signifikant grad, om de trodde de var voldtatt -- selv om vi vet at det motsatte er tilfelle; at jenter stor sett fortrenger og ignorerer slike hendelser og ikke regner det som voldtekt.

 

Kan ikke du vise oss denne tråden der folk oppriktig mener at ‘jenter som blir voldtatt i fylla fortjener det’? Jeg regner med du er i stand til å linke til innlegget der dette blir skrevet, gitt at beskyldningene er såpass grove.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg for min del synes at å beskylde jenter for å lyge om voldtekt, i statistisk signifikant grad, når jentene svarer på anonyme spørreundersøkelser, er en grov beskyldning mot jenter og kvinner -- men hey, det er vel sinnsykt politisk korrekt ting å mene.

Ser fortsatt ingen kilder fra deg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg for min del synes at å beskylde jenter for å lyge om voldtekt, i statistisk signifikant grad, når jentene svarer på anonyme spørreundersøkelser, er en grov beskyldning mot jenter og kvinner -- men hey, det er vel sinnsykt politisk korrekt ting å mene.

Det er veldig beskrivende at du bare fortsetter å slenge rundt deg med feilaktige påstander og ikke virker å ha ryggrad til å hverken backe dem opp med sitater eller diskutere imot i aktuelle tråder. Du påstod følgende: 

 

Du trenger ikke å se lengre enn en tråd opp eller ned for å se mennesker som oppriktig mener at jenter som blir voldtatt i fylla fortjener det og ikke fortjener å bli tatt seriøst.

 

 

 

Se nå om du er kar til å backe opp noen av de drøye påstandene dine. Å slenge rundt seg med det som tilsynelatende er løgn for så å nekte å underbygge eller trekke det er et nytt bunnivå for deg, og noe jeg ærlig talt håpet og trodde du holdt deg for god til. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Noe som hører hjemme i tråden er SJWs som lager bråk ombord på fly og stopper utsendingen av farlige kriminelle. Jeg har selv vært på et fly hvor dette skjedde. Politiet bruker altså mye ressurser på å få ut en farlig person, men for folkene fra koko-venstre tror alltid at det er stakkers person som blir sendt ut bare pga. hudfarge og angriper politiet for å stoppe utsendingen. Flyselskapene burde vært mye flinkere til å sette slike personer som hindrer fly i å ta av på en no-flight-liste.

 

https://www.dailymail.co.uk/news/article-6894425/Yaqub-Ahmed-rape-victim-speaks-seeing-attacker-saved-deportation.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har en gang blitt utestengt av et typisk SJW forum bestående av alt det verste man finner på venstresiden fordi jeg forsøkte å opplyse de litt om hvilken fattigdom og uverdig levestandard mange i norge har slitt med og hvordan jeg selv opplevde oppveksten under fattigdomsgrensa i et velstandsamfunn som Norge hvor eksistensen av dette ble fornektet. Dette var ikke noe de kunne forene seg med og dermed var man en løgner som ikke hørte hjemme et slikt sted.

 

Man ble utestengt ene og alene fordi man presenterte et virkelighetsbilde og en oppvekst som de mente var utenkelig i Norge. Det gir en indikasjon på hvor farlig disse menneskene er om de kommer i nærheten av makt til å gjøre noe som helst som påvirker samfunnet.

 

Det jeg opplevde da og i andre tilfeller er at det ofte er mennesker som har vokst opp i en veldig trygg boble som har problemer med å akseptere at slikt har foregått og foregår i Norge.

 

"Never underestimate idiots in large numbers".

Endret av Theo343
  • Liker 3
Lenke til kommentar

SJWs er stort sett bortskjemte drittunger som har hatt en priviligert oppvekst i øvre middelklasse og som aldri har kommet seg over trassalderen. Og de tror ikke noen i Norge kan ha hatt en hardere oppvekst enn dem...  engang måtte de kanske velge om de skulle få vannscooter eller moped i burtsdagsgave, de fikk ikke begge to.

Endret av robertaas
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Selv har jeg sett på omtrent 30 av disse (en serie), de siste 4-5 dagene:

 

Har havnet på #53 så langt. Helt utrolige ting. Ufattelig. Men typisk. De har verken øre å høre med eller øyne å se med. Jeg har jo brukt ordet rabisk tidligere. Det passer faktisk, selv om jeg vurderte at det var litt for sterk ordbruk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det hadde blitt trukket tilbake om det var den hvite som het Ugly også.

Det er simpelthen ikke en god idé å gi navn med kraftige negative assosiasjoner plass på en pakke sjokolader i en tid hvor eventyret det referer til er lite kjent.

Hva med en påskekylling som heter Little Cock, fra et annet eventyr som er lite kjent blant barn i dag?

Navnet skjemmer ingen, eller hva..?

...snakkes om en del år; Jeg googlet "Little Cock" bare for å trippeltsjekke at navnet virkelig var reellt og fra et orginalt Grimm-eventyr.
Og jeg fikk ikke opp en eneste referanse fra eventyret, for å si det slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det hadde blitt trukket tilbake om det var den hvite som het Ugly også.

Om man googler "ugly black chocolate" får man 7 treff hvorav 1 side med et produkt som er fjernet, men googler man "ugly white chocolate" får man 14.800 treff og mange produkter som fortsatt selges.

 

Absolutt ingen forskjellsbehandling altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...