Gå til innhold

Samletråd for nye SINNSYKE PC/libs ting i Europa og vestlige samfunn


zeebra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan ikke lengere være med i en missekonkurranse om man er åpent konservativ. Og statistikk som venstresiden ikke liker blir sett på som "insensitive statistics" og noe som man ikke må referere til.

 

Legg merke til hvor den uærlige journalisten fra CNN som prøver snu om på historien, men missen som var fratatt tittel lar seg ikke pirke på nesa:

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her er en ny sak. Transaktivist i Kanada saksøker brasiliansk voks salong etter at hun nektet å vokse hans penis. Han er også en creep som går inn i damegarderobene og ser på 10 - 12 år gamle jenter og nå prøver han å organisere en pool party for toppløse 12-åringer. 

 

Han har saksøkt 16 salonger og i flere av tilfellene har han vunnet. Mange av salongene er drevet av muslimer som ikke kan ta på han av relgiøse grunner. En av salongene måtte stenge ned på grunn av hans søskmål. Og hva sier store medier som The Guardian, CNN og BBC om dette, absolutt ingenting.

Endret av Camlon
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Her er en ny sak. Transaktivist i Kanada saksøker brasiliansk voks salong etter at hun nektet å vokse hans penis. Han er også en creep som går inn i damegarderobene og ser på 10 - 12 år gamle jenter og nå prøver han å organisere en pool party for toppløse 12-åringer. 

 

Han har saksøkt 16 salonger og i flere av tilfellene har han vunnet. Mange av salongene er drevet av muslimer som ikke kan ta på han av relgiøse grunner. En av salongene måtte stenge ned på grunn av hans søskmål. Og hva sier store medier som The Guardian, CNN og BBC om dette, absolutt ingenting.

Kan minne om "Karen White" som etter døm for pedofili og voldtekt nektet å gå i annet enn kvinnefengsel, og der ble så andre kvinner voldtatt. Kan virke som om menn som ikke i det hele tatt har draget på damer bare kan ta på litt lebestift og identifisere seg som kvinne så er blir de sluppet rett inn i dusjen med småjenter.

 

KAREN-WHITE-TRANS-735907.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan lure på hva som feiler folk på venstresiden.

 

 

 

Vet du noe om det flagget? Kan jo snu på det og spørre seg hva som er galt med folk på høyresiden, som klinger til dette flagget og til og med sørstatsflagget. 

 

Selv bryr jeg meg ikke om noen av bildende. Men hvordan går det an? Jeg er jo på venstresiden. Vent... Kan det være... Er ikke alle en homogen masse som lett kan kategoriseres og der alle er enige i alt? Det kan jo ikke stemme. Hva ville det gjort med verdenssynet ditt som bygger på oss mot dem? Ouff, enda godt det ikke er sånn.

Endret av CommanderKeen
Lenke til kommentar

Vet du noe om det flagget? Kan jo snu på det og spørre seg hva som er galt med folk på høyresiden, som klinger til dette flagget og til og med sørstatsflagget.

Jeg har besøkt nok av historiske museer i USA til å vite at Gadsden-flagget vanligvis selgs der i denne og andre varianter. Marinen bruker Gadsden-flagget og det gjør også landslaget i fotball. Så brukte sikker noen stemplet som "rasist" og/eller "alt-right" også flagget og da ble det plutselig tabu og helt legitimt å prøve ødelegge karriæren til skuespillere pga. en t-skjorte

Lenke til kommentar

Jeg har besøkt nok av historiske museer i USA til å vite at Gadsden-flagget vanligvis selgs der i denne og andre varianter. Marinen bruker Gadsden-flagget og det gjør også landslaget i fotball. Så brukte sikker noen stemplet som "rasist" og/eller "alt-right" også flagget og da ble det plutselig tabu og helt legitimt å prøve ødelegge karriæren til skuespillere pga. en t-skjorte

 

 

Historien til flagget er i beste fall svært uheldig.

 

Du mener altså dette er hele venstresiden?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...