Gå til innhold

Samletråd for nye SINNSYKE PC/libs ting i Europa og vestlige samfunn


zeebra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jasså. Utdyp?

 

Du stiller et spørsmål og i spørsmålet så sverter du de som kan svare med massekonspirasjon, fantasiverden og vitset om øglemennesker. Jeg følte at du ikke var interessert i å få svar i det hele tatt, du vil bare vise at du hater høyresiden.

 

Jeg legger også merke til at du klarer ikke å se forskjell mellom ulike høyrevridde. Ikke bare grupperer du folk som Robertaas og Zeebra sammen med Erna Solberg og Trump, men du grupperer dem også med Xi Jinping og Putin. Et tegn på radikalisering er at man ikke klarer å se forskjell på de man er uenig med.

 

Og media prøver ikke å sverte hele høyresiden, de prøver å sverte folk som Paul Joseph Watson, Milo Yiannopoulos, Jordan Peterson og Nigel Farage. Den tradisjonelle høyresiden i England er på vei til å kollapse, fordi de har mistet tilitten til sine velgere. Theresa May (og andre ledere som Erna Solberg) er ingen fan av dem, de har ulike verdier og de tar stemmer fra dem. De har derfor ingen problemer med å samarbeide med venstresiden for å sverte og sensurere dem.

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du stiller et spørsmål og i spørsmålet så sverter du de som kan svare med massekonspirasjon, fantasiverden og vitset om øglemennesker. Jeg følte at du ikke var interessert i å få svar i det hele tatt, du vil bare vise at du hater høyresiden.

 

Jeg legger også merke til at du klarer ikke å se forskjell mellom ulike høyrevridde. Ikke bare grupperer du folk som Robertaas og Zeebra sammen med Erna Solberg og Trump, men du grupperer dem også med Xi Jinping og Putin. Et tegn på radikalisering er at man ikke klarer å se forskjell på de man er uenig med.

 

Og media prøver ikke å sverte hele høyresiden, de prøver å sverte folk som Paul Joseph Watson, Milo Yiannopoulos, Jordan Peterson og Nigel Farage. Den tradisjonelle høyresiden i England er på vei til å kollapse, fordi de har mistet tilitten til sine velgere. Theresa May (og andre ledere som Erna Solberg) er ingen fan av dem, de har ulike verdier og de tar stemmer fra dem. De har derfor ingen problemer med å samarbeide med venstresiden for å sverte og sensurere dem.

Stakkars Jordan Peterson. Jeg tror han vrir seg i skinnet av tanken på å bli plassert i bås med Milo Yiannopolous og Nigel Farage.

 

Du sier jeg hater høyresiden, men det stemmer ikke. Jeg hater det ekstreme høyre, som har en solid stemme på dette forumet.

 

Det er jo Theresa May og Erna Solberg og co som er den tradisjonelle høyresiden. Ekstremistene som sitter ved makten i mange land i dag er jo høyreversjonen av Taliban.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stakkars Jordan Peterson. Jeg tror han vrir seg i skinnet av tanken på å bli plassert i bås med Milo Yiannopolous og Nigel Farage.

 

Du sier jeg hater høyresiden, men det stemmer ikke. Jeg hater det ekstreme høyre, som har en solid stemme på dette forumet.

 

Det er jo Theresa May og Erna Solberg og co som er den tradisjonelle høyresiden. Ekstremistene som sitter ved makten i mange land i dag er jo høyreversjonen av Taliban.

 

Om du går på youtube vil du finne en svært ny video med Joran Peterson og Milo Yiannopolous. Jordan Peterson sier selv at han er en del av det "Intellectual dark web". Og Milo Yiannopolous er en homofil mann som er gift med en svart mann. Hvis det er profilen for høyrevridde ekstremister så er jeg ikke spesielt beskymret.

 

Og hvis ytre høyre er like ille som Taliban, hvor vil du være kvinne Ungarn eller Afghanistan? Det er faktisk en stor forskjell mellom f.eks. å bygge en grensemur og steine kvinner. Sammenligningen din med Taliban er absurd.

 

Et spørsmål. Hva synes du om folk som Tim Pool, Piers Morgan, Dave Rubin og Joe Rogan? Dette er folk som var på venstresiden og har nå begynt å kritisere venstresiden for sensur, radikalisme og overdreven feminisme. Er det ikke litt rart at folk som tidligere støttet Bernie Sanders forlater venstresiden?

Endret av Camlon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Om du går på youtube vil du finne en svært ny video med Joran Peterson og Milo Yiannopolous. Jordan Peterson sier selv at han er en del av det "Intellectual dark web". Og Milo Yiannopolous er en homofil mann som er gift med en svart mann. Hvis det er profilen for høyrevridde ekstremister så er jeg ikke spesielt beskymret.

 

Og hvis ytre høyre er like ille som Taliban, hvor vil du være kvinne Ungarn eller Afghanistan? Det er faktisk en stor forskjell mellom f.eks. å bygge en grensemur og steine kvinner. Sammenligningen din med Taliban er absurd.

 

Et spørsmål. Hva synes du om folk som Tim Pool, Piers Morgan, Dave Rubin og Joe Rogan? Dette er folk som var på venstresiden og har nå begynt å kritisere venstresiden for sensur, radikalisme og overdreven feminisme. Er det ikke litt rart at folk som tidligere støttet Bernie Sanders forlater venstresiden?

 

 

At man er på en video sammen betyr vel ikke nødvendigvis at man er meningsfeller. Finner vel mange videoer av Erna og Jens, Hillary og Donald og hva det måtte være. Om det er sånn at Jordan Peterson anser seg selv som en meningsfelle av Milo, som ledet an det massivt sexistiske gamergate-spektaklet, er han like ubrukelig som mange hevder han er.

 

Sammenligningen med taliban er jo slettes ikke absurd. Ytre høyre er på samme måte som taliban og andre ekstreme muslimer særdeles opptatt av hva man gjør når man er naken, hvem man kan ha sex med, hva kvinner kan gjøre med kroppene sine osv. I tillegg er de ekstremt dømmende mot "vantro".

 

Piers Morgan og Dave Rubin har jeg lite til overs for. Spesielt Piers Morgan. Ikke nødvendigvis for hans politiske ståsted, men mer bare at han er et uspiselig arrogant menneske. Tim Pool har jeg ingen kjennskap til, og Joe Rogan kan svine begge veier. Noen intellektuell elite er han ikke i mine øyne i hvertfall. Når det kommer til mennesker jeg har mye til overs for er det for eksempel folk som Bill Maher. Han har liberale verdier, og forventer at alle lever opp til de. Han er ikke redd for å kritisere hverken høyresiden eller venstresiden, og har klare meninger om hva som er fornuftig. Det er ikke alltid jeg er enig med han, men det trenger man ikke alltid være heller. Selv om man liker noe en person sier, betyr det ikke at man må like alt, eller at de er ufeilbarlige. Det føler jeg er problemet med høyresiden, de opphøyer folk så sykt.

 

Og jo, det er absurd at mennesker som en gang stemte Bernie nå flokker mot høyresiden. Faktisk så absurd at jeg skal gi deg en skikkelig god allegori på det. Du er i Lillehammer. Du skal ta toget til Oslo. Du finner ut at toget ditt bare går til Lillestrøm. I protest setter du deg derfor på toget til Trondheim. Det er helt ulogisk, og du ender opp lengre unna der du vil. Det er idiotisk.

Lenke til kommentar

Du sier jeg hater høyresiden, men det stemmer ikke. Jeg hater det ekstreme høyre, som har en solid stemme på dette forumet.

Jeg tror egentlig du hater normale sunne mennesker og flertallet. For alle som ikke er enig med eliten blir jo nå stemplet som ekstreme høyre. Og ja, det blir selvoppfyllende og et samlingspunkt for folk å protestere ved å delta i denne "ekstreme" "høyre" "bevegelsen".

 

Det er jo Theresa May og Erna Solberg og co som er den tradisjonelle høyresiden. Ekstremistene som sitter ved makten i mange land i dag er jo høyreversjonen av Taliban.

Dette er jo en del av problemet. "tradisjonell" høyreside tilbyr jo overhode ingen alternativer til venstresiden. De har ingen andre løsninger eller måter å gjøre ting på. De er en del av det etablerte korrupte systemet som folk begynner å bli rimelig lei av nå, spesielt når de støtter og fremmer venstre radikal politikk og "sinnsyk"-liberalismen, som jo er motparten til høyre ekstremismen.

 

Du får oppdatere verdenssynet ditt litt. Det finnes ikke lenger noe tradisjonelt høyre og venstre lenger. Det systemet er i ferd med å forsvinne ned i avgrunnen. Endringene ble for feil og for radikale til at folket ikke forkaster disse.

 

Du kan nå dele det opp i den etablerte elitens rævslikkere, zombier og roboter og alle andre. "Alle andre" er da det du kaller "ekstreme høyre" eller revolusjonære, konservative, eller folk som kjemper for demokrati, anti-krigsfolk, anti-kommunister og masse andre. Alle som ikke støtter globaltyrannene sitt autoritære styre. Det du kaller "ekstreme høyre" er et samlebegrep, ikke en fellespolitisk bevegelse, utenom at alle er tvunget til å gå sammen for å få slutt på "sinnsykliberlismen", vekke zombiene til livet og reprogrammere robotene.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Men ifølge de sinnsyke er han både rasist og homofob.

 

:rofl:

Han har jo helt ekstremt klare tilknytninger til neonazister, og det innrømmer han jo selv. Han beskriver seg selv som en «fellow traveller» med de.

 

I tillegg har han tatt til ordet for at barn helt ned i trettenårsalderen burde kunne ha seksuelle forhold med voksne menn og kvinner, og at det kan være en fin opplevelse for barna.

 

Ja, vi er virkelig sinnsyke som ikke liker han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror egentlig du hater normale sunne mennesker og flertallet. For alle som ikke er enig med eliten blir jo nå stemplet som ekstreme høyre. Og ja, det blir selvoppfyllende og et samlingspunkt for folk å protestere ved å delta i denne "ekstreme" "høyre" "bevegelsen".

 

Du kan nå dele det opp i den etablerte elitens rævslikkere, zombier og roboter og alle andre. "Alle andre" er da det du kaller "ekstreme høyre" eller revolusjonære, konservative, eller folk som kjemper for demokrati, anti-krigsfolk, anti-kommunister og masse andre. Alle som ikke støtter globaltyrannene sitt autoritære styre. Det du kaller "ekstreme høyre" er et samlebegrep, ikke en fellespolitisk bevegelse, utenom at alle er tvunget til å gå sammen for å få slutt på "sinnsykliberlismen", vekke zombiene til livet og reprogrammere robotene.

Hva du tror gir jeg vel egentlig blanke faen i. Du har jo side etter side på dette forumet bevisst at du ikke klarer å holde en logisk tankerekke gående i mer enn fem sekunder.

 

Si meg, kan du virkelig lese gjennom det du sier her, og ikke se at du virkelig er fortapt? Jeg må bare spørre deg, hvor gammel er du? Og bare for å legge til et litt morsomt spørsmål på toppen; hva synes du om Alex Jones?

Endret av CommanderKeen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sammenligningen med taliban er jo slettes ikke absurd. Ytre høyre er på samme måte som taliban og andre ekstreme muslimer særdeles opptatt av hva man gjør når man er naken, hvem man kan ha sex med, hva kvinner kan gjøre med kroppene sine osv. I tillegg er de ekstremt dømmende mot "vantro".

 

Dette er stråmann. Når har f.eks. Milo Yiannopolous eller Jordan Peterrson snakket om hva man kan gjøre naken. Det eneste jeg kommer på er at Peterrson er imot homofilt ekteskap.

 

Ellers så vil jeg bare si at hvis du ikke klarer å se forskjell på å være imot homofilt ekteskap, og å steine kvinner så er du venstreekstrem.

 

Piers Morgan og Dave Rubin har jeg lite til overs for. Spesielt Piers Morgan. Ikke nødvendigvis for hans politiske ståsted, men mer bare at han er et uspiselig arrogant menneske. Tim Pool har jeg ingen kjennskap til, og Joe Rogan kan svine begge veier. Noen intellektuell elite er han ikke i mine øyne i hvertfall. 

 

Når du til og med misliker moderat-venstre så er det ikke mye håp.

 

Da bør ingen på høyresiden ta dine anklager om ekstremhøyre seriøst.

 

 

Og jo, det er absurd at mennesker som en gang stemte Bernie nå flokker mot høyresiden. Faktisk så absurd at jeg skal gi deg en skikkelig god allegori på det. Du er i Lillehammer. Du skal ta toget til Oslo. Du finner ut at toget ditt bare går til Lillestrøm. I protest setter du deg derfor på toget til Trondheim. Det er helt ulogisk, og du ender opp lengre unna der du vil. Det er idiotisk.

 

Dette er et bedre eksempel. Du skal ta toget til Oslo, men så finner du at toget skal til Kristiansand. Du velger derfor å ta toget tilbake til Trondheim.

 

Det er ikke rart i det hele tatt at de forlater venstresiden, fordi de var på venstresiden på grunn av økonomi og saker som homofilt ekteskap, ikke fordi de ville ha LGBT-aktivisme, affirmative action og sensur. Venstresiden har begynt å fokusere mer og mer på slike saker.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Han har jo helt ekstremt klare tilknytninger til neonazister, og det innrømmer han jo selv. Han beskriver seg selv som en «fellow traveller» med de.

 

I tillegg har han tatt til ordet for at barn helt ned i trettenårsalderen burde kunne ha seksuelle forhold med voksne menn og kvinner, og at det kan være en fin opplevelse for barna.

 

Ja, vi er virkelig sinnsyke som ikke liker han.

 

Mange venstrevridde politikere har klare tilknyttinger til ekstremvenstre. Det du bruker her er guilt by association.

 

Og Milo ble seksuelt misbrukt som barn, og han snakket hovedsakelig om seg selv. Vis litt respekt.

Lenke til kommentar

Ja, vi er virkelig sinnsyke som ikke liker han.

 

Jeg liker heller ikke Milo Yuojkdsjs eller hva han heter, men han er ikke dum i hodet og han er ingen zombie.

 

Ifølge sinnsykliberlistene så er jo alle som har andre meninger neo-nazister, så alle som har andre meninger er jo "fellow traveller" med neo-nazister. Så kan du utvanne begrepet så mye du bare vil. Så bør du heller ikke glemme at Nazisme er en venstreideologi og at det er liberalistene som idag vil sensurere og som kaller alle som har andre meninger for både det ene og det andre og vil få dem sensurert og tie de.

 

Så hvem er de virkelige Nazistene?

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Den siste sides diskusjon blir veldig vanskelig å følge når det slenges ut drøssevis med påstander/beskyldninger om navngitte personer, mens ingen av dem dokumenteres. Det er ikke et problem isolert til denne tråden, men en generell tendens også i mediene, der en gjerne har kommentarer og artikler der argumentasjonen i stor grad preges av ‘han har jo sagt’, ‘han mener jo’ og ‘han gjorde’ uten at noe av dette dokumenteres. Ofte viser fremstillingen seg å være noe vridd, eller til og med helt feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Sammenligningen med taliban er jo slettes ikke absurd. Ytre høyre er på samme måte som taliban og andre ekstreme muslimer særdeles opptatt av hva man gjør når man er naken, hvem man kan ha sex med, hva kvinner kan gjøre med kroppene sine osv. I tillegg er de ekstremt dømmende mot "vantro".

 

Hvis du ikke kan se forskjell på:

 

En gruppe som er imot narkotika, homofilt ekteskap og abort

En gruppe som kutter hodet av uskyldige folk, steiner folk til døde og der selv den minste forbrytelse kan føre til en umenneskelig pisking

 

Da må det være noe galt med verdensforestillingen som sammenligner disse gruppene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...