Gå til innhold

Samletråd for nye SINNSYKE PC/libs ting i Europa og vestlige samfunn


zeebra

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+45613274

Historiske tanker og ideer? Ikke dumt å utfordre disse, for det er en av måtene å lære seg og tenke selv på, å utfordre ideer. Og å lære seg metoden vil øke egenskapen til å tillegne seg kunnskap, samt også lese forbi hva ideologer prøver å selge deg.

Ja, også enig. Men for å kunne stille spørsmål må man nesten ha noe å stille spørsmål om. Derav innføring i forskjellige temaer. Ærlig talt, dette er ganske basic.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+45613274

Du er klar over at du snakker mye av venstresiden tvert imot her?

Jeg prøver ikke å sette meg selv i bås, så det går veldig fint.

Lenke til kommentar

Vel, det er en ting på nevne på skolen i riktig alder at slike mennesker finnes, det er en annen ting at de skal ta over skolebøkene med en agenda, og glorifisere slik livsstil er meget uheldig for barna og samfunnet.

 

Ville du selv ha hatt en annen legning i dag om du hadde fått en annen undervisning på barneskolen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ville du selv ha hatt en annen legning i dag om du hadde fått en annen undervisning på barneskolen?

Jeg slet sosialt og ble mobbet på begynnelsen av barneskolen. Om jeg fikk høre at det er helt nornalt at barn er født i feil kropp, så er det risiko for at jeg hadde koblet mine sosiale problemer med mitt kjønn.

 

Barn kan lett bli forvirret om du prøver å presse voksenpropaganda på dem.

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ville du selv ha hatt en annen legning i dag om du hadde fått en annen undervisning på barneskolen?

 

Jeg er glad min generasjon ikke ble indoktrinert i homofil og transvestitt propaganda. Og for min del er det viktig at det forblir slik. La barn være barn. LBG Tyrannene vil absolutt seksualisere barn og drive propaganda rettet mot dem. De jobber hardt med dette i flere land.

 

Det er groteskt.

Lenke til kommentar

Ja, også enig. Men for å kunne stille spørsmål må man nesten ha noe å stille spørsmål om. Derav innføring i forskjellige temaer. Ærlig talt, dette er ganske basic.

Det virker ikke som om du helt forstår konseptet, ingenting i ett slikt kurs ville bli presentert som fakta, kun som argument og sammen med en veileder analysere hva som er feil og hva som er korrekt med argumentet. Dette vil utarte seg i en økende vansklighetsgrad, og når det gjelder argumentet "kjønnsidentitet" ville det nok komme på samme tid som barna kommer i pubertiteten.

Lenke til kommentar

Tilhører selv "generasjon-X".

I dag er tydeligvis "generasjon snowflake" på fremmarsj, fremtiden ser for meg mindre og mindre binær ut, 

kan hende det blir litt endringer i ordbøker etter hvert, vi i den eldre garde må nok lære å leve med det:  

 

Fremtiden er non-binær:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-6428225/Snowflake-students-replace-word-women-WOMXN-traditional-spelling-contains-man.html

Endret av Billie_bad_boy
Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt fascinerende hvordan det er så mye prat om "millennials" og andre generasjoner, noe som er i hovedsak et særegent amerikansk fenomen å bruke. Viser kanskje at den amerikanske debatten og høyrevridde pundits har en god del innflytelse i dette emnet.

 

Jeg synes det er facinerende hvor unike nordmenn tror de er. Mange av karakteristene gitt til Millennials og Gen Z passer også bra for nordmenn som f.eks. at Gen Z er avhengig av mobilen sin og Millennials som ikke gifter seg. En annen ting jeg legger merke til er at Gen Z er mer politisk aktivt, noe som ikke er rart når de bruker så mye tid på mobilen.

 

Og dette er en debatt vi ville hatt uansett, så ikke gi skylden til høyrevridde pundits.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Jeg synes det er facinerende hvor unike nordmenn tror de er. Mange av karakteristene gitt til Millennials og Gen Z passer også bra for nordmenn som f.eks. at Gen Z er avhengig av mobilen sin og Millennials som ikke gifter seg. En annen ting jeg legger merke til er at Gen Z er mer politisk aktivt, noe som ikke er rart når de bruker så mye tid på mobilen.

 

Og dette er en debatt vi ville hatt uansett, så ikke gi skylden til høyrevridde pundits.

 

Jeg sier ikke at det ikke passer. Jeg sier at det er tydelig hvor dere får ammunisjonen fra.

Lenke til kommentar

Ok? Hva avslørte meg?

 

Denne tråden hvor du prøver å argumentere at gentrifisering har ført til at innvandre bosetter seg på østkantent.

 

Det er teoretisk umulig, siden bydelene det er snakk om har ikke plass til alle innvandrerene som har kommet. Det jeg lurer på er hvilken artikkel som overbeviste deg, radikal portal?

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1844169

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt fascinerende hvordan det er så mye prat om "millennials" og andre generasjoner, noe som er i hovedsak et særegent amerikansk fenomen å bruke. Viser kanskje at den amerikanske debatten og høyrevridde pundits har en god del innflytelse i dette emnet.

 

Har du lest hva temaet i denne tråden er? 

Lenke til kommentar

Denne tråden hvor du prøver å argumentere at gentrifisering har ført til at innvandre bosetter seg på østkantent.

 

Det er teoretisk umulig, siden bydelene det er snakk om har ikke plass til alle innvandrerene som har kommet. Det jeg lurer på er hvilken artikkel som overbeviste deg, radikal portal?

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1844169

 

Jeg har aldri hørt om radikal portal, og er god stand til å utgjøre min egen mening om gentrifisering basert på nøytrale kilder.

 

Edit: En annen ting jeg finner fascinerende er at du tror jeg på noen som helst måte er på den politiske venstresiden og leser noe jeg ser opplagt er en partipolitisk avis for venstresiden. Jeg har aldri i mitt liv stemt på et venstreparti.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...