Gå til innhold

Tesla - kaféen

bshagen

Anbefalte innlegg

Skrevet
oophus skrev (3 minutter siden):

Kan du ærlig talt si at du ikke husker videoen, og hva Elon Musk skrev og sa om videoen? Det er blitt diskutert flere ganger her inne og jeg er rimelig sikker på at du deltok i diskusjonene. 

Det står også litt av hva som ble sagt i nettopp kilden.

Utgangspunktet er statistikken til Tesla rundt AP/FSD. Som også har en del kritikk rettet mot seg grunnet måten de definerer uhell. De sammenligner i tillegg systemer som man må skru på manuelt mot alt av uhell fra andre, i tillegg til tendensene disse systemene har for å skru seg selv av rett før uhell. Det var grunnen til at NHTSA måtte justere sitt regelverk, ved å inkludere uhell som har skjedd selv etter at ADAS har skrudd seg av. Tesla tvinger altså instanser som har som formål å sikre våre veier å justere ordlyden sin, siden Tesla finner måter å omgå dem på. 

Sitat

Kan du ærlig talt si at du ikke husker videoen, og hva Elon Musk skrev og sa om videoen? Det er blitt diskutert flere ganger her inne og jeg er rimelig sikker på at du deltok i diskusjonene. 

Det står også litt av hva som ble sagt i nettopp kilden.

Jo jeg husker veldig godt videoen, hva Elon drev med på X da og nå følger jeg ikke på med. foruten når det dukker opp poster her. Dog er det urelevant for hva TESLA.COM sa. Som var påstanden. At den kilden var full av løgner. 

Og, så nå var det gått fra løgner til kritikk. Og det er snakk om rapporteringer til myndigheter ikke løgner fra kilden tesla.com. 

Tenker jeg gir meg her jeg. Det er åpenbart at påstanden var feilaktig. 

• Innsiktsfullt 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hanhijnn skrev (Akkurat nå):

Rart? Du lar trollet spille deg akkurat som han vil. Er ikke noe rarere enn det.

du sier absolutt noe der :) Som nevnt over gir jeg meg her, da det endte som forventet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...