Gå til innhold

Tesla - kaféen


bshagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kahuna skrev (7 timer siden):

Hva er oddsene for at den kan brukes i norge mer enn i 8 av årets måneder? :p 

Norge er relativt ;)
Jeg som bor på sørvestlandet kjører knapt på noe annet enn ren asfalt.

Salvesen. skrev (9 timer siden):

V11 er sykt, håper det nærmer seg EU snart... 

Kommer disse visualiseringene til AP/EAP også? Er det fortsatt mulig å bestille EAP i etterkant av levering?

Lenke til kommentar
Nimrad skrev (23 minutter siden):

Norge er relativt ;)
Jeg som bor på sørvestlandet kjører knapt på noe annet enn ren asfalt

Hvor ren? Etter at vindusvisker har blitt påkrevd har jeg helt sluttet å bruke autosteer siden bilen åpenbart ikke forstår at saltlake og trafikkfilm må fjernes med spylervæske. Viskerne gnukker i vei på den tørre ruta helt til jeg blir lei og skrur av autopiloten.

Lenke til kommentar
Nimrad skrev (25 minutter siden):

Norge er relativt ;)
Jeg som bor på sørvestlandet kjører knapt på noe annet enn ren asfalt.

Kommer disse visualiseringene til AP/EAP også? Er det fortsatt mulig å bestille EAP i etterkant av levering?

Mulig å legge til FSD eller EAP etter levering da det bare er software og all hardware er lik i bilen. Sett demonstrasjon på snødekte veier og den kjører der og, men tviler på de dårligste dagene her i nord😅 ellers tror jeg V11 fint skulle taklet mine 35km til jobb, med litt boligfelt og landevei med 0 utfordrende kryss, eneste er at navigasjon er på bærtur siste km og vil kjøre meg inn på militære skogsveier😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kahuna skrev (Akkurat nå):

Hvor ren? Etter at vindusvisker har blitt påkrevd har jeg helt sluttet å bruke autosteer siden bilen åpenbart ikke forstår at saltlake og trafikkfilm må fjernes med spylervæske. Viskerne gnukker i vei på den tørre ruta helt til jeg blir lei og skrur av autopiloten.

Nei, jeg har ikke noe praktisk erfaring med det enda, så tiden vil vise. Men til og med ryggekameraet på nåværende bil trenger sjeldent noen vask.

Lenke til kommentar
Nimrad skrev (42 minutter siden):

Norge er relativt ;)
Jeg som bor på sørvestlandet kjører knapt på noe annet enn ren asfalt.

Kommer disse visualiseringene til AP/EAP også? Er det fortsatt mulig å bestille EAP i etterkant av levering?

Ja jeg tipper alt blir kastet over på denne stacken så snart som mulig. Så de slipper å holde på med den gamle.

Vet ikke med eap men fsd kan kjøpes og leies

Lenke til kommentar
19 minutes ago, Revolution said:

Er 100% sikker på at ingenting er galt, den krever bare mer makt enn forventet.

Kan ikke si at dørene på Y'en jeg kjører innimellom krever spesielt mye makt.

Men kommer vel kansje også ann på hva man er vandt til. Ford Sierra sine dører veide vel 500 gram per stk og var sånsett meget lette å lukke f.eks.

Lenke til kommentar
Revolution skrev (1 time siden):

Er 100% sikker på at ingenting er galt, den krever bare mer makt enn forventet.

Mulig det bare blir overtrykk i kupeen som gjør at den krever mer makt, men på en Model 3 jeg hadde som lånebil sist jeg var inne med min var håndtaket på utsiden litt tregt på passasjerside og du måtte ta hardt i for å lukke om man glemte å trykke det inn manuelt. Mulig å fikse med litt silikonspray rundt det da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...