Gå til innhold

Fødselsattesten - et systemlureri så omfattende...


clink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
clink skrev (7 timer siden):

Nei, man kan stole langt mer på våkne mennesker enn agendamakere, som er de som oftest slipper til i media.
 

Antar du stoler på de som mener jorden er flat også? Dette er "våkne" folk og ikke "agendamakere" som slipper til media..

Jeg gjetter jo du ikke tror på de, av akkurat samme grunn som at vi ikke tror hva denne youtuberen din sier..

Endret av aklla
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Festlig å se deler av denne konspirasjonsteorien og bevegelsen dukke opp i nyeste sesong av Bosch. 

308-bevegelsen her må høylytt hevde at de er ekte personer, og ikke fiktive statspersoner. De motsetter seg ID-papirer, lager sine egne bilskilt, nekter for at de er under landets lover, at de ikke trenger å betale skatt, ikke respekterer eiendomsrett, og hele pakken. 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Bra clink! Du presenterer eksisterende fakta på en saklig og rolig måte. Du lar deg ikke provosere til å gå til personangrep eller frekke kommentarer tilbake, selv om disse hagler inn mot deg. Du er rolig og behersket selv om "alle" er mot deg! Du viser god karakter og det kan du være stolt av!  kontakt meg gjerne på [email protected], jeg er interessert i siste nytt!

Lenke til kommentar
Soletti skrev (1 time siden):

Bra clink! Du presenterer eksisterende fakta på en saklig og rolig måte. 

Interessant at du sier det. Mitt bidrag i tråden her var å prøve å få clink til å presentere fakta på annen måte enn å poste lange YT-videoer.

Siden du ser ut til å ha forstått hva saken handler om, kunne du tenke deg å forklare hvordan forskjellen på store og små bokstaver spiller noen rolle i praksis? Jeg har ikke forstått det...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Synlig i media og rettsvesenet igjen, denne gjengen:

 

Fra NRK.no:

Støttar «Frimannsrørsla»

Orklandsmannen er også velkjent for andre tilsette i politi- og rettsvesen i Trøndelag. Han har publisert opptak av fleire telefonsamtaler der temaet er Staten mot individet. Han er tilhengar av «Frimannsrørsla» som oppstod i USA. Då han var i retten i 2017, nekta han å oppgje namnet sitt for domaren.

Tilhengarane meiner Staten eig alt, også namnet og personnummeret ditt. Konsekvensen er at dei ikkje ser på seg sjølve som statsborgarar og dermed heller ikkje har plikt til å betale skatt eller innfri lån. Og domstolane er ein del av konspirasjonen mot individa, meiner dei.

https://www.nrk.no/trondelag/tiltalte-er-ein-del-av-ei-storre-gruppe-som-_konspirerer-mot-politiet_-1.15167304

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
FloppyCopy skrev (18 timer siden):

Jeg kunne også tenke meg å snakke litt med dere. Lys i tunnellen! @clink

Jeg også. @clink Har sendt inn melding til folkeregisteret/skatteetaten og bedt om "attest på levende fødsel" som etter lov skal sendes inn ved fødsel fra sykehuset og bekrefter at du enten er levende- eller dødfødt samt hvem foreldrene er. Denne sendes inn for at at det etterpå skal opprettes et personnr. Det kalles vel fødselsmelding. Så dette er dokumentet som attesterer at du er et levende menneske, fødselsattesten attesterer at det er opprettet en (død) stråmann med ditt navn i blokkbokstaver under kronen med et personnr som er en død fiksjon. Etter journalføringsplikten skal fødselsmeldingen selvsagt arkiveres. Men de påstår at det ikke er å oppdrive. Jeg har sendt inn for andre gang forespørsel og forklart hvordan det etter lov skal sendes inn ved fødsel og er straffbart å unnlate og venter på svar.

 

 

Endret av Soletti
Lenke til kommentar
afterall skrev (På 25.9.2020 den 11.49):

Synlig i media og rettsvesenet igjen, denne gjengen:

 

Fra NRK.no:

Støttar «Frimannsrørsla»

Orklandsmannen er også velkjent for andre tilsette i politi- og rettsvesen i Trøndelag. Han har publisert opptak av fleire telefonsamtaler der temaet er Staten mot individet. Han er tilhengar av «Frimannsrørsla» som oppstod i USA. Då han var i retten i 2017, nekta han å oppgje namnet sitt for domaren.

Tilhengarane meiner Staten eig alt, også namnet og personnummeret ditt. Konsekvensen er at dei ikkje ser på seg sjølve som statsborgarar og dermed heller ikkje har plikt til å betale skatt eller innfri lån. Og domstolane er ein del av konspirasjonen mot individa, meiner dei.

https://www.nrk.no/trondelag/tiltalte-er-ein-del-av-ei-storre-gruppe-som-_konspirerer-mot-politiet_-1.15167304

selvfølgelig sverter nrk dette og latterliggjør. Det er jobben deres for å få folk til å se andre veien. Media er en propagandamaskin for globalmakta og denne informasjonen er ødeleggende for systemet. Derfor latterligjøres det selvsagt.

Lenke til kommentar
Capitan Fracassa skrev (På 26.8.2020 den 16.22):

Interessant at du sier det. Mitt bidrag i tråden her var å prøve å få clink til å presentere fakta på annen måte enn å poste lange YT-videoer.

Siden du ser ut til å ha forstått hva saken handler om, kunne du tenke deg å forklare hvordan forskjellen på store og små bokstaver spiller noen rolle i praksis? Jeg har ikke forstått det...

På samme måte som bokstaver i kursiv eller fet skrift betyr forskjellige ting i en kontrakt.

Lenke til kommentar
Soletti skrev (1 time siden):

På samme måte som bokstaver i kursiv eller fet skrift betyr forskjellige ting i en kontrakt.

Og hvilken forskjell gjør kursiv eller fet skrift i en kontrakt. Er det mulig å være konkret, eller er dette en tulle-ide uten noe som helst konkret å vise til?

Soletti skrev (2 timer siden):

.Så dette er dokumentet som attesterer at du er et levende menneske, fødselsattesten attesterer at det er opprettet en (død) stråmann med ditt navn i blokkbokstaver under kronen med et personnr som er en død fiksjon.

Hvis jeg forstår deg rett, så mener du at det er opprette en død stråmann i ditt navn, fordi navnet er stavet med blokkbokstaver? Nok en gang, bortsett fra i deres fantasi, hvilken rolle spiller det konkret om navnet er i små eller store bokstaver, og hvilken dokumentasjon har dere på at noen offentlige regner dette som en annen person?

Endret av Capitan Fracassa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Capitan Fracassa skrev (1 time siden):

Og hvilken forskjell gjør kursiv eller fet skrift i en kontrakt. Er det mulig å være konkret, eller er dette en tulle-ide uten noe som helst konkret å vise til?

Hvis jeg forstår deg rett, så mener du at det er opprette en død stråmann i ditt navn, fordi navnet er stavet med blokkbokstaver? Nok en gang, bortsett fra i deres fantasi, hvilken rolle spiller det konkret om navnet er i små eller store bokstaver, og hvilken dokumentasjon har dere på at noen offentlige regner dette som en annen person?

Med den nedlatende tonen, kan du finne ut av det selv..

Lenke til kommentar

Ikke la dere demotivere av folk som Capitan Fracassa. Han har hengt i denne tråden i 3 år bare for å ydmyke, nedsnakke og latterligjøre disse ideene/fakta. Kverulere og skape splid i diskusjonen. På de 3 årene har han tydeligvis heller ikke klart å lære noe av dette på egenhånd. Altså, han har ikke prøvd engang og er her KUN for å sverte emnet og avspore diskusjonen. Åpenbart enten en stakkar med vanvittige fritidsproblemer eller så er han rett og slett betalt for det han gjør. Hopper på tråden med sin galle igjen så snart noen småfisk begynner å komme tilbake for å lukte på emnet. Så åpenlyst! Type PST eller dypere statlig ansatt.. De har massevis av slike nett-soldater som jobber med å avspore gode diskusjoner og få folk til å krangle eller latterliggjøre personer eller tema. De er overalt. DESTO FLERE SLIKE DET ER I EN TRÅD DESTO VIKTIGERE ER TEMA SOM DISKUTERES. HUSK DET.

Bare ignorer han, søk på nettet etter informasjon, det er ikke vanskelig å finne hvis man bruker sunn fornuft og litt engelsk. Det er fullstendig reelt og dette betyr at dagens sentralbanksystem er gjennomrottent og korrupt og kriminelt. Statene og regjeringer i alle land med en sentralbank er fullt klar over det og spiller samme skitne spillet.

Din karma blir kjedelig å rette på etterhvert CF. Men husk, det er aldri for sent å snu ;)

Endret av Soletti
Lenke til kommentar

Jeg er sikker på at hvis jeg ba fem av dere som tror på dette om å forklare fenomenet med egne ord, ikke linke til videoer, så hadde jeg fått fem helt forskjellige historier. 

Dere ser timesvis med filmer som ikke gir noen entydige svar, og trekker sammenhenger som ikke finnes. Snakk om å kaste bort livet sitt. 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
:utakt skrev (4 minutter siden):

Jeg er sikker på at hvis jeg ba fem av dere som tror på dette om å forklare fenomenet med egne ord, ikke linke til videoer, så hadde jeg fått fem helt forskjellige historier. 

Dere ser timesvis med filmer som ikke gir noen entydige svar, og trekker sammenhenger som ikke finnes. Snakk om å kaste bort livet sitt. 

her er det ingenting konstruktivt så da vet vi hva vi har med å gjøre og det er bare å ingnorere og hvertfall ikke inngå i noen form for diskusjon. Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Soletti skrev (12 minutter siden):

her er det ingenting konstruktivt så da vet vi hva vi har med å gjøre og det er bare å ingnorere og hvertfall ikke inngå i noen form for diskusjon. Ha en fin dag.

Prøv da! Forklar med egne ord?

Dere tør aldri. Det er bare video etter video. Dere gjemmer dere bak "søk informasjon selv". Sannheten er at dere vet at med en gang dere setter ned hele teorien i tekst så vil folk enkelt kunne avsløre hullene og tankefeilene i det. 

Søppel. 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
:utakt skrev (1 minutt siden):

Prøv da! Forklar med egne ord?

Dere tør aldri. Det er bare video etter video. Dere gjemmer dere bak "søk informasjon selv". Sannheten er at dere vet at med en gang dere setter ned hele teorien i tekst så vil folk enkelt kunne avsløre hullene og tankefeilene i det. 

Søppel. 

Så fint at du kom til den konklusjonen. Da kan jo du dra herfra. hade bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...