Gå til innhold

Fødselsattesten - et systemlureri så omfattende...


clink

Anbefalte innlegg

1 hour ago, GA said:

Noe som umiddelbart hadde hevet kvaliteten på dette forumet mange hakk, da alt for stor andel av trådene nå er konspirasjonsteorier dessverre...

Jeg er ikke uenig i det, men det er nå den linja forumet har valgt og den kan vel sies og ha sine positive sider og selv om det nok fører til at færre gidder å delta i denne delen av forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
14 hours ago, Reg2000 said:

Jeg er ikke uenig i det, men det er nå den linja forumet har valgt og den kan vel sies og ha sine positive sider og selv om det nok fører til at færre gidder å delta i denne delen av forumet.

Ja, selv om jeg er uenig i linjen forumet har valgt så har jeg forståelse for hvorfor de har gjort det. Jeg må si at det står respekt av alle som orker å diskutere disse konspirasjonsteoriene med de som fremsetter dem, om det bare gjør at 1 person faktisk klarer å tro på fakta i stedet for svada så er det jo verdt det. Så kudos til dere som gidder!

Lenke til kommentar
Tabris skrev (4 timer siden):

Spørsmål til TS:

Du skrev tidligere i tråden at vi ikke er slaver av manglende frihet, men av gjeld. Kan du utdype det? Det går fint an å leve et godt liv i Norge uten å pådra seg gjeld hvis man ikke ønsker det.

Dessverre er visst trådstarter totalt ute av stand til å utdype eller konkretisere noe som helst, selv om jeg (og andre) har forsøkt å få forklaringer. Jeg aner ikke om det er fordi hele konspirasjonsteorien er vag og uten substans eller fordi trådstarter Ikke har forstått den, men å få noen konkretiseringer er visst umulig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
theNiceOne skrev (27 minutter siden):

Dessverre er visst trådstarter totalt ute av stand til å utdype eller konkretisere noe som helst, selv om jeg (og andre) har forsøkt å få forklaringer. Jeg aner ikke om det er fordi hele konspirasjonsteorien er vag og uten substans eller fordi trådstarter Ikke har forstått den, men å få noen konkretiseringer er visst umulig. 

Vel, jeg tenker at det å si at vi er slaver er en ganske drøy påstand som da virkelig bør underbygges.

Lenke til kommentar

Kom over denne oversikt over slaverisystemet med fødselsattest/personnummer, på en av Hagenbos bloggsider.
Her var veldig mye oppsummert på en grei måte.

Den som vil fortsette å leve i fornektelsen vil nekte å lese.
Den som leser vil forstå at det jeg har hevdet mange ganger - at menneskene er rundlurte til å fremstå som en korporasjonsenhet, men altså uten å bli fortalt hva det er som skjer.

Det er ganske umulig å lage en komplett forklaring over dette enorme tema, men her var jammen mye samlet på et brett.


Om Admiralty Law, om hvordan alle nasjoner egentlig er selskaper registrert på børsen i New York, mm.

Det henger sammen med at nasjonene gikk konkurs.


Om slavsystemet du föddes in i - Gästinlägg
http://hagenbo.blogspot.com/2019/11/om-slavsystemet-du-foddes-in-i.html

66494343_10157778297031490_1600885240664
 

Endret av clink
Lenke til kommentar
clink skrev (5 minutter siden):

Kom over denne oversikt over slaverisystemet med fødselsattest/personnummer, på en av Hagenbos bloggsider.
Her var veldig mye oppsummert på en grei måte.

Men nok en gang er det bare en haug med påstander som man ikke forsøker å argumentere for en gang. 

Det er ingen begrunnelser, ingen logiske resonnement, ingen dokumentasjon på at påstandene stemmer.

Har du ikke noe bedre å komme med?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
7 minutes ago, nirolo said:

Men nok en gang er det bare en haug med påstander som man ikke forsøker å argumentere for en gang. 

Det er ingen begrunnelser, ingen logiske resonnement, ingen dokumentasjon på at påstandene stemmer.

Har du ikke noe bedre å komme med?

Et av verdens mest omfattende bedragerisystem som du ønsker dokumentasjon på  :)
Har du hørt om de utspekulerte bankrøverne som sendte bevisene til politiet i etterkant, bare for å overbevise om at det virkelig var dem som stod bak?

Ps! Hvor mye rakk du å studere av alt dette på noen få minutter?

Og du synes det er greit å adlyde statmaktens lovverk uten å forstå hvor jurisdiksjonen faktisk kommer fra.
De aller fleste som forsøker å tenke ut dette vil likevel bare anta at de har lov til å tre lover og skatter ned over hodene på folk. Da er det greit å anta...?

Endret av clink
Lenke til kommentar
clink skrev (Akkurat nå):

Et av verdens mest omfattende bedragerisystem som du ønsker dokumentasjon på  :)
Har du hørt om de utspekulerte bankrøverne som sendte bevisene til politiet i etterkant, bare for å overbevise om at det virkelig var dem som stod bak?

Du har INGEN TING. Og det på "verdens mest omfattende bedragerisystem". 

Du blir stillt masse spørsmål her i tråden, men kan ikke svare på ett eneste... Du tror jo ikke på dette selv en gang, det er bare for dumt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, nirolo said:

Du har INGEN TING. Og det på "verdens mest omfattende bedragerisystem". 

Du blir stillt masse spørsmål her i tråden, men kan ikke svare på ett eneste... Du tror jo ikke på dette selv en gang, det er bare for dumt.

Du fremstår som en gov shill, etter boka.
http://www.relfe.com/wp/politics/i-was-a-government-paid-shill/

Endret av clink
Lenke til kommentar
2 minutes ago, nirolo said:

Ja, når folk peker på at du er ute av stand til å svare på noe som helst, da går du til personangrep. Du er virkelig noe for deg selv.

Personangrep på en anonym. Tja....hm...
Du virker ikke interessert i annet enn fornektelse. Ikke rart man mistenker desinfo-trolling da.

Endret av clink
Lenke til kommentar
clink skrev (10 minutter siden):

Ps! Hvor mye rakk du å studere av alt dette på noen få minutter?

Kan du begrunne denne påstanden:

Sitat

Ditt födelsebevis stjäls redan vid födseln och finns hos riksgälden med ett värde som motsvarar din förväntade livsinkomst. 

Tror den beräknas i din födelsevikt i guld. När du går till banken och ska låna pengar då stjäl de privata bankerna från din Cesti Cue Trust som finns hos riksgälden och ger egentligen bara dina egna pengar till dig. 

Kan du forklare hvordan en registrering fører til at denne maritime loven gjelder:

Sitat

Sverige är nämligen ockuperat under Maritime Law. Dvs Sverige är registrerat pé New York börsen som SWEDEN KINGDOM OF, Sveriges regering är inget annat än en företagsledning. 

 

Hvorfor tror han at fødselsattesten er en kontrakt når han doumenterer at den IKKE er det

Sitat
Internationell kontrakts lagar kräver:
 
Equal consideration (värde för värde)
 
Full disclosure (inga dolda vilkor/förhavanden/full insyn)
 
Lawful conditions (lagliga vilkor)
 
Wet ink signature by all paries, entered into volontarely, knowingly and willingly (påskrifter av alla parter, frivilligt, underförstått och med vilje)
 
Skrev du på ditt eget födelsebevis och således förband dig till förpliktelser gentemot Staten?Troligen inte.

Dokumenter dette takk

Sitat

Vad föräldrarna INTE informeras om, är att deras barn värderas/försäkras , dvs. födelsebeviset säljs på den internatinella obligationsmarknaden som en säkerhet för det sk. ”Nationella lån” som bolaget Sverige påstår sig ha. 

 

Ser fram til svar på spørsmålene mine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
clink skrev (7 minutter siden):

Personangrep på en anonym. Tja....hm...
Du virker ikke interessert i annet enn fornektelse. Ikke rart man mistenker desinfo-trolling da.

Nå har jeg stilt deg en rekke spørsmål, ser fram til at du svarer.

PS! Angrep på person er personangrep selv om man er anonyme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, nirolo said:

Kan du begrunne denne påstanden:

Kan du forklare hvordan en registrering fører til at denne maritime loven gjelder:

 

Hvorfor tror han at fødselsattesten er en kontrakt når han doumenterer at den IKKE er det

Dokumenter dette takk

 

Ser fram til svar på spørsmålene mine.


Hva mener du med at han dokumenterer at den ikke er en kontrakt?

Jeg vet ikke hvordan jeg skal redigere et allerede multi-sitert innlegg uten å rote til hele innlegget (kanskje jeg trenger et avansert forum-redigerings-kurs), så jeg får svare litt oppsummert og generelt.

Jeg har aldri sagt jeg forstår alt 100%. Jeg har mange ganger forklart det på min (forenklede måte), det jeg forstår.
Jeg har lest og sett mange videoer i årevis og mange har forskjellige vinklinger, forskjellige kilder til sine opplysninger og variasjoner fra land - US, Australia (Romley), UK...
Jeg har sett f.eks. Romley og flere tidligere vise og beskrive hvordan det finnes flere fødselsattester for samme menneske. Romley Stewart forklarer dette i detalj i en av videoene (han har minst 50-60 lange videoer om dette) om hvordan det finnes en "live birth" fødselsattest som sjelden utgis, men noen har likevel klart å få tak i en (kopi/original ???).

Om du har interesse så tar du deg tid til selv å studere, se videoer. Om du ikke gidder det så er du ikke interessert i annet enn å kverulere (typisk gov shill oppførsel).
Temaet er kjempestort, men på et tidspunkt skjønner de fleste som ikke er flasket opp med fornektermodus at her ligger noe bak.
Du må gjerne fortsette å spørre, men jeg er likevel ikke kapabel til å forklare mer enn Romley og de mange som har gravd dypt og lenge.





 

Lenke til kommentar
clink skrev (1 minutt siden):


Jeg har sett f.eks. Romley og flere tidligere vise og beskrive hvordan det finnes flere fødselsattester for samme menneske. Romley Stewart forklarer dette i detalj i en av videoene (han har minst 50-60 lange videoer om dette) om hvordan det finnes en "live birth" fødselsattest som sjelden utgis, men noen har likevel klart å få tak i en (kopi/original ???).
 

Som nevnt savner jeg logiske resonnement som faktisk skaper en slags sammenheng.

1. Flere fødselsattester for samme menneske? Hva betyr dette, og hvorfor er det viktig?

2. Hva er en 'live birth'-fødselsattest? Hva skiller den fra en vanlig fødelsattest?

3. Hvorfor legger du så mye betydning i en fødselsattest? Kan du forklare til meg hva du mener a) en fødselsattest er i dag, og b) hva du mener en fødselsattest skal være (som den tydeligvis ikke er ifølge deg)?

Lenke til kommentar
8 minutes ago, Tabris said:

Spørsmål til @clink:

Du skrev tidligere i tråden at vi ikke er slaver av manglende frihet, men av gjeld. Kan du utdype det? Det går fint an å leve et godt liv i Norge uten å pådra seg gjeld hvis man ikke ønsker det.

Du "fødes" inn i et system hvor friheten overgis til staten, uten forklaring på hva som skjer. Hvorfor har staten makten (i praktis fordi politiet og rettssystemet aktiveres, men hva er den legale årsaken?). Jo - lureriet.

Som "slave" blir man ansvarlig for statens gjeld (påført av idioter og korrupte i en salig saus).
Så klart kan man bo i telt eller hos en snill nabo som ikke krever betaling, men systemet er laget så man forplikter seg til å betale for alt man "tråkker feil". Bøter, skatter, avgifter... 

 

Lenke til kommentar
Just now, afterall said:

Som nevnt savner jeg logiske resonnement som faktisk skaper en slags sammenheng.

1. Flere fødselsattester for samme menneske? Hva betyr dette, og hvorfor er det viktig?

2. Hva er en 'live birth'-fødselsattest? Hva skiller den fra en vanlig fødelsattest?

3. Hvorfor legger du så mye betydning i en fødselsattest? Kan du forklare til meg hva du mener a) en fødselsattest er i dag, og b) hva du mener en fødselsattest skal være (som den tydeligvis ikke er ifølge deg)?

Du er sikkert i stand til å søke opp mer enn jeg har linket og postet i tråden.
Bruk den muligheten til selv å lete og studere.
Sett av noen kvelder til å se på slikt materiale fremfor å se på film på TV (hva vet jeg hva du gjør, men prioritere annerledes).
Har du tid til å lese her og skrive spørsmål til meg så anbefaler jeg å bruke tiden på selvstudier. Post interessante momenter her så vi kan diskutere dem i stedet for fornektermodus.

Romley Stewart med videoene Justinian-Deception gir et dypt innsyn i dette rare som veldig få kjenner til foreløpig.
 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...