Gå til innhold

Dette er alle spillene på PlayStation Classic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult å endelig få vite resten. Dog ville selv byttet ut 70% av spillene som er med. Er glad for å se at Metal Gear Solid og Syphon Filter er med. Det er to av mine favorittspill fra PS1.

 

Selv ville jeg heller likt å sedd Resident Evil 2 og Twisted Metal 2 istedet for de originale da disse to er mye bedre spill.

 

Om jeg fikk velge spillene ville listen sedd mer slik ut:

 

Rampage: World Tour

Sled Storm

Need For Speed III: Hot Pursuit

Legacy of Kain: Soul Reaver

Grand Theft Auto

Motor Toon Grand Prix 2

Crash Bandicoot

Metal Gear Solid

Tony Hawk's Pro Skater 2

Tomb Raider

Rayman

Resident Evil 2

Silent Hill

Ridge Racer Type 4

Croc: Legend of the Gobbos

Syphon Filter

Tekken 3

Medal of Honor

Twisted Metal 2

Quake 2

Lenke til kommentar

Intelligent Qube = Kurushi

 

Synes listen med spill ser helt ålreit ut, mange gode spill og mange timer underholdning.. MEN flere av disse er/var på PS Store. Jeg hadde håpet på noen andre spill faktisk. Twisted Metal 2 er hakket bedre enn Twisted Metal. Savner også Loaded på listen.

 

Så hadde det vært kult om "Demo1" var med :p

Lenke til kommentar

Rainbow Six var vel ikke et stort PS spill? om jeg husker riktig måtte de fjerne masse features, som gjorde spillet ganske dårlig.

Og GTA? igjen som med R6 var vel dette hovedsaklig PC spill? 

 

Om man ser bort fra de spillene jeg spilte på pc så er Jumping Flash eneste PS spillet jeg spilte.

Hvor er Die Hard Trilogy? 

Lenke til kommentar

Tipper det er svaret på hvorfor mange spill er "missing". Wipeout, Loaded, Gran Turismo, Tony Hawk osv.. MEN Gta har jo "radio" med masse musikk..

 

Ikke i det første GTA-spillet. Alle låtene på radioen der var laget for spillet av Rockstar selv. GTA London hadde lisensiert 60-tallsmusikk, men tror det bare var et par lisensierte låter på GTA 2. Den nåværende lisensmusikkbonanzaen begynte ikke før i GTA3. 

Lenke til kommentar

 

Tipper det er svaret på hvorfor mange spill er "missing". Wipeout, Loaded, Gran Turismo, Tony Hawk osv.. MEN Gta har jo "radio" med masse musikk..

 

Ikke i det første GTA-spillet. Alle låtene på radioen der var laget for spillet av Rockstar selv. GTA London hadde lisensiert 60-tallsmusikk, men tror det bare var et par lisensierte låter på GTA 2. Den nåværende lisensmusikkbonanzaen begynte ikke før i GTA3. 

Det var ikke spesielt mange i 3 heller (om noen), så vidt jeg husker. Vice City var det første med nevneverdige mengder.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at de må foreta en utvelgelse og at gode spill må kuttes, men hva med Grand Turismo, Spyro og Driver? Og ville ikke Tekken 1 eller 2 vært gøyere, for nostalgiens skyld, enn 3?

 

Antar at Gran Turismo utgår pga bilrettigheter (kanskje musikk også? Er ikke så veldig bevandret i GT-serien). Spyro, Crash and Medievil har/får remasters nå, så de utgår nok pga det.

Lenke til kommentar

Det var ikke spesielt mange i 3 heller (om noen), så vidt jeg husker. Vice City var det første med nevneverdige mengder.

Alle sangene i GTA3 var relativt kjente sanger.

 

Rettelse. En del kjente og en del laget for GTA3 (eller tidligere GTA spill)

Så du hadde rett. Vice City var første med bare kjente sanger.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

Jeg skjønner at de må foreta en utvelgelse og at gode spill må kuttes, men hva med Grand Turismo, Spyro og Driver? Og ville ikke Tekken 1 eller 2 vært gøyere, for nostalgiens skyld, enn 3?

 

Spyro kan jeg skjønne uteblir i og med at de tre spillene får en remake nå i november. Samme med Crash Bandicoot som allerede har blitt pusset opp på PS4. Likevel litt rart at det uteblir, med tanke på at denne maskinen selges først og fremst på nostalgi. Men det handler vel først og fremst om rettigheter.

 

Er jevnt over ganske skuffa over hva som tilbys her. Blir neppe noe kjøp til den prisen i hvertfall, med mindre man enkelt kan legge inn flere spill selv som på NES og SNES mini. Da kan det vurderes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...