Gå til innhold

– Kundene begynte å ringe og si at de ikke ville ha Arfan Bhatti på byggeplassen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mange som er redde for at Norge blir et fattig land når oljeinntektene en dag tar slutt.

Men der er en positiv ting når det velfyllte juret på melkekua Norge ikke lenger produserer og det er at disse diekalvene....(diekamelene) som egentlig misliker alt med Norge - bortsett fra gratis mat, hus og bmw) da vil flytte tilbake til varmere land.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

"Femtekolonister"?....Hvem var de fire foregående? Kanskjeee...

 

- Først kom neandertalerne....de innførte bålkos og hulemalerier....men de frøs ihjel under istiden sammen med mamuttene..

- Deretter kom samene...de innførte kofta og lavvo og ville utrydde elgen og hjorten så reinsdyran kunne bli skogens konge....Men de lyktes aldri å skape sitt storsapmi..

- Så kom hvite mann og innførte bokmål og skatter og dominerte landet i mange tusen år

- Deretter kom tyskerten (fjerdekolonister?)....men de dro hjem igjen

- Og så kom Bhatti...med familie...For der hadde gått et rykte i ørkenen om et nissefolk langt mot nord som var så snille at de ikke bare gav dem hus og bil og masse penger men at der også var gode utsikter for at de gav bort landet sitt i samme slengen....Johoooo...mere potensielt land å r..kjøre med prestestyre og interne stammekriger....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bhatti har selv proklamert at han er i krig med våre verdier og vårt samfunn, ingen har sympati med at han i etterkant sliter med å få jobb i det samfunnet han kriger mot. Femtekolonister som han burde blitt sent ut og tilbake til de tilbakestående samfunn de så kjærlig ønsker å innføre her.

 

Men så er det vel sånn at norsk lov ikke skal ta hensyn til din og andres sympati. Noe som er et av grunnprinsippene i norsk lov.

 

Dessuten får vel alle støtte til kost, losji og transport om de ikke har penger til det selv.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Hvis norsk lov gir ham medhold og tilkjenner ham 10 000 000.- nkr kommer jeg til å kopiere alle Bhattis handlinger og uttalelser...deretter se til at min arbeidsgiver er så utilpass med mitt nærvær på arbeidsplassen at jeg blir oppsagt.... Og så kan jeg henvise til dom av sånn og sånn og staten må innvilge meg samme økonomiske kompensasjon.. Det kan ikke være forskjell for loven.....

Tror vi innfører sharia først som sist.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Det er lett å bli kvitt sånne folk, det koster ca 25kr også er det noen som spør så sier man bare, neeeei så han for 2 uker siden, men vet ikke hvor han er nå, at vi ikke kunne gjort noe sånt for lenge siden er meg ett mysterium, samme med pengesluket krekar.

 

Uten slike folk så hadde vi kanskje hatt penger til flomsikring, men den norske stat vil jo aller helst bli kvitt nordmenn så det kan vi ikke ha noe av, tenk å beskytte sånne folk med våres skattepenger.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om problemet oppsto fordi han måtte gå med navneskilt, så er det da enkelt å skifte navn? Det ville jeg gjort uansett ved et slik "karrierebytte".

 

Han kan endre fra arfan bhatti til .....................a'rti b'hattFa'n

Kanskje lurt å stusse profetskjegget hvis han går for full integrering....

Lenke til kommentar

Bhatti har selv proklamert at han er i krig med våre verdier og vårt samfunn, ingen har sympati med at han i etterkant sliter med å få jobb i det samfunnet han kriger mot.

 

jeg mistenker at de som "liker" dette synet, er de selvsamme personer som klaget over at Bhatti levde på sosialtrygd  ;)

Lenke til kommentar

Tviler på at det fins rasister; Def rasisme. Ideen om at e'n rase har genetiske fordeler (gjennom arv) i form av bedre fysiske eller mentale egenskaper. Eller generelt er mer intelligent enn andre raser.

 

Dette var en teori som eksisterte for noen hundre år siden, men vel er ikke-eksisterende i dag.

 

DERIMOT et er vel enighet om alle mennesker er lik ved fødsel, og at oppvekstmiljø er det som skaper forskjellige kulturer og forskjellige leve og tenke måter. Og har man først "fått en kultur" er det omtrent umulig i voksen alder å forstå og godta andres levemåter.

 

Foreslår at erstatter ordet "rasist" med eksempelvis "kultursjåvinist". For dem fins det nok av. En kultursjåvinist er en som mener at noen kulturer har "bedre" innhold, er mere utviklet og står over andre kulturer. Dette er en reell problemstilling, og temaet må være lov å diskutere og endog harselere med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kilde?

 

"Krig" får Ola-Magne stå for, men her er litt bakgrunn.

 

- Vi ønsker at Norge en dag blir islamsk nasjon og bli styrt etter Sharia-lover. Og det er vår overbevisende tro at hele jorda en gang vil bli styrt etter Sharia. Det er en islamsk forpliktelse for enhver muslim å kjempe for å høyne Allahs ord og lover over alt, sier Bhatti.

https://www.dagbladet.no/nyheter/vi-vil-at-norge-skal-bli-en-islamsk-nasjon-styrt-etter-sharia-lover/63361979

 

Det norske folk må også vite at sikkerheten deres vil fortsette å være truet så lenge den norske regjering fortsetter med sin aggresjon mot the muslimske folk.

 

- Er dere ekstremister som vil bruke vold og terror for å oppnå de målene dere ønsker?

- Vi er ikke ekstremister, men praktiserende muslimer.

 

- Ikke terrorist, men muslim - Muslimske ledere snakker om forsoning og forståelse?

 

- Generelt vil jeg si at mange selverklærte muslimske ledere frykter den norske stat og merkelapper, i stedet for å frykte den «Ene Allah». De aller fleste moskeer og islamske organisasjoner har sugerør i den norske statskasse og frykter at sugerøret vil tette seg om de sier noe som blir mislikt hos den norske stat, selv om disse muslimene vet at verken jøder eller kristne noensinne bli fornøyd med dem — inntil de velger å følge deres vei.

 

- Disse har gjort seg avhengig av statens bistand, så i realiteten representerer disse seg selv for å tilfredsstille dere vantro for å suge mer penger ut av den norske stat. Moskeene trosser påbudet i  koranen (9:17-18), og de  konsekvenser det er å inngå kompromiss på religionen på bekostning av å tale sannhet i henhold til islam, noe som i seg selv er forbudt i islam, sier Bhatti.
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Mulig han mener "fifth columnists"? Jeg har ikke en grei oversettelse til norsk for begrepet.

 

https://wiki2.org/en/Fifth_column

 

 

"Femtekolonister"?....Hvem var de fire foregående? Kanskjeee...

- Først kom neandertalerne....de innførte bålkos og hulemalerier....men de frøs ihjel under istiden sammen med mamuttene..
- Deretter kom samene...de innførte kofta og lavvo og ville utrydde elgen og hjorten så reinsdyran kunne bli skogens konge....Men de lyktes aldri å skape sitt storsapmi..
- Så kom hvite mann og innførte bokmål og skatter og dominerte landet i mange tusen år
- Deretter kom tyskerten (fjerdekolonister?)....men de dro hjem igjen
- Og så kom Bhatti...med familie...For der hadde gått et rykte i ørkenen om et nissefolk langt mot nord som var så snille at de ikke bare gav dem hus og bil og masse penger men at der også var gode utsikter for at de gav bort landet sitt i samme slengen....Johoooo...mere potensielt land å r..kjøre med prestestyre og interne stammekriger....

Endret av unik42
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Mye rart som havner i TU nå for tiden.

 

Når det gjelder Bhatti: Er usikker på hvordan man skal sannsynliggjøre at det er Staten som er skyld i dette, og ikke Bhatti via hans egne holdninger og handlinger. Hans forbindelser til Profeten Ummah, gruppens involvering ifbm Norske Syriafarere, Bhatti's kriminielle fortid og skytingen mot synagogen, Bhatti som poserte med automatvåpen i Pakistan (hvor han også satt fengslet), hans ønske om at 

Norge en dag skal bli en islamsk nasjon styrt etter sharia-lover. Hans sitat om at sikkerheten til det norske folk vil fortsette å være truet så lenge regjeringen fortsetter med sin aggresjon mot det muslimske folket.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...