Salvesen. Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Snublet over en billig kjøttdeig på meny i går, så da blir det amerikansk gryte i fra skuffen og en boks mais som jeg også fant på tilbud her en dagen. Må bare få fatt på no billig hvitløksbrød 😛 Eller kanskje jeg skal prøve meg på en av de dyre denne gangen siden resten er så rimelig å se om det er verdt det? 😛 1 2
Duriello Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Salvesen. skrev (3 minutter siden): Snublet over en billig kjøttdeig på meny i går, så da blir det amerikansk gryte i fra skuffen og en boks mais som jeg også fant på tilbud her en dagen. Må bare få fatt på no billig hvitløksbrød 😛 Eller kanskje jeg skal prøve meg på en av de dyre denne gangen siden resten er så rimelig å se om det er verdt det? 😛 Kok litt pasta og sleng oppi mot slutten av koketid. 😉😁 2
Salvesen. Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Duriello skrev (1 minutt siden): Kok litt pasta og sleng oppi mot slutten av koketid. 😉😁 Ja stemmer det! Skal prøves, om jeg ikke glemmer det igjen 😛 Har noe makaroni tror jeg 1 1
Duriello Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Salvesen. skrev (3 minutter siden): Ja stemmer det! Skal prøves, om jeg ikke glemmer det igjen 😛 Har noe makaroni tror jeg 😁😁👍 1
Mannen med ljåen Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Minipizza med tacolefse som bunn, Jacobs Utvalgte pizzasaus, Jarlsberg og Svindland salami. 😋 1 1
xRun Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Orientalsk gryte med karbonadedeig og ca. en spiseskje kokt ris. Pleier å kjøpe inn stort når jeg finner karbonadedeig og andre kjøttvarer på tilbud, har en stor dypfryser som får kjørt seg litt på det. 1 3
Salvesen. Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Salvesen. skrev (4 timer siden): Snublet over en billig kjøttdeig på meny i går, så da blir det amerikansk gryte i fra skuffen og en boks mais som jeg også fant på tilbud her en dagen. Må bare få fatt på no billig hvitløksbrød 😛 Eller kanskje jeg skal prøve meg på en av de dyre denne gangen siden resten er så rimelig å se om det er verdt det? 😛 Ikke veldig imponert over de dyre hvitløksbaguettene, men heldigvis fant jeg de på tilbud:p blir FP neste gang! og jeg var for lat for pasta i dag @Duriello men jeg prøver i morgen når det er restefest:p 1 1
Duriello Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Salvesen. skrev (2 minutter siden): Ikke veldig imponert over de dyre hvitløksbaguettene, men heldigvis fant jeg de på tilbud:p blir FP neste gang! og jeg var for lat for pasta i dag @Duriello men jeg prøver i morgen når det er restefest:p Hvilket merke er de "dyre" hvitløksbaguettene? Prøvde selv de "nye" fra hatting i går, og de var egentlig ganske gode. 🤷
Salvesen. Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Duriello skrev (1 minutt siden): Hvilket merke er de "dyre" hvitløksbaguettene? Prøvde selv de "nye" fra hatting i går, og de var egentlig ganske gode. 🤷 De var fra hatting mener jeg på. De dyreste jeg fant på meny sine sider. Heldigvis hadde bunnpris de på tilbud til under 30 kroner:p de var gode, men over dobbel pris ift FP er de ikke verdt tenker jeg. 1
Simen1 Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden I dag blir det en helside laksefilet. Godt mulig det blir rester som kan brukes til noe. Laksefileten tilberedes stekt i ovn med sitronpepper i smurt form. Jeg er tom for poteter og glemte å kjøpe så det blir ris til laksen. Smørdampede gulrøtter, vårløk og broccoli. Hollandeis-saus. 3
Nedward Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden Salvesen. skrev (46 minutter siden): Ikke veldig imponert over de dyre hvitløksbaguettene, men heldigvis fant jeg de på tilbud:p blir FP neste gang! Min erfaring (eller smak) er at FP, Rema og xtra-hvitløksbaguetter er best. Synes at det er mindre smak i Hatting sine, samt at dem er tørrere. Og disse flate hvitløksbrødene som Rema(?) selger føles også smakløse og tørre. En sjelden gang er billigste best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå