xRun Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar I dag blir det gyros-pizza. Grandis i bunnen, gyros og litt ekstra saus og ost oppå. 2
Mannen med ljåen Skrevet 27. januar Skrevet 27. januar Konjac spaghetti med smørstekt laksefilet, grønnsakblanding og soyasaus 😻😻😻 1
Mannen med ljåen Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar https://meny.no/varer/kjott/kjottretter/kebabkjott/gyros-7037203642402 Gyros, med tzatziki og salat 😻 1 2
Maskinfører Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar (endret) Pizza fra Pizzabakeren Åsgårdstrand igjen Nr 21 MR X denne gangen erstattet jeg pepperoni med Skinke og extra ost 😀 Endret 28. januar av Maskinfører 2 2
Maskinfører Skrevet 28. januar Skrevet 28. januar 1 Svært pizza og en serviett ? Må brukes på alle 8 sider da ? Får håpe kvaliteten er god sånn at den holder gjennom hele måltidet godt man er alene så en slipper og ha den på deling ville blitt mye klin mht Hvitløksdressing 😀 2
xRun Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar En liten "Mør ytrefilet av norsk storfe" som jeg fant i fryseren, og litt pommes, alt stekt i airfryeren, litt salt på, og min egen kryddersaus. Ytrefileten flyttet inn i fryseren min etter å ha blitt oppdaget i en datodisk for en stund siden. 2
Serum Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar (endret) Salvesen. skrev (4 timer siden): Fancy koteletter i fra Jacobs i dag Noe rester? Litt småsulten Endret 30. januar av Serum
DukeNukem3d Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Maskinfører skrev (På 26.1.2026 den 18.20): Pizza fra Pizzabakeren Åsgårdstrand Nr 21 Mr x 😀 veldig god pizza 😀🍕 Den så kanongod ut. Ananas på pizza er pluss i boka hos meg 2
Mannen med ljåen Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Kebab/Taco hybrid. Storfekjøtt med tacokrydder, ferdig preppa-salat til halv pris, ost og sterk kebabsaus. 😻 2
Maskinfører Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar DukeNukem3d skrev (På 30.1.2026 den 21.16): Den så kanongod ut. Ananas på pizza er pluss i boka hos meg Ja samme her sånn 😀 kjempe god 😀 2
Maskinfører Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Pizza fra Pizzabakeren Åsgårdstrand idag igjen Nr 21 Mr x 😀 veldig god pizza 😀🍕 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå