Mannen med ljåen Skrevet lørdag kl 15:54 Skrevet lørdag kl 15:54 Kruttsterk thai-torskegryte med kokosmelk, vårløk, hvitløk, kålrabi og red curry paste. 1 3
Jarmo Skrevet lørdag kl 15:56 Skrevet lørdag kl 15:56 Salvesen. skrev (10 minutter siden): Cravet fårikål lenge så gleden var stor når jeg fant en boks i dato disken! Fjordland er kanskje ikke det beste alternativet, men til 60 kroner kan en ikke klage!! Ja, dette der går ned også. Ekte fårikål her i dag, bruker å ha et par småbiter av Vossakorv(Gilde)ved siden av. Blir det samme i morgen. 3
Salvesen. Skrevet lørdag kl 16:26 Skrevet lørdag kl 16:26 Jarmo skrev (29 minutter siden): Ja, dette der går ned også. Ekte fårikål her i dag, bruker å ha et par småbiter av Vossakorv(Gilde)ved siden av. Blir det samme i morgen. Ja det gjør jobben men er nok ikke i nærheten av deres! Enjoy! 3 1
oOF Skrevet lørdag kl 17:36 Skrevet lørdag kl 17:36 I dag blir det panert seibiff med løk fra Fiskemannen og grønnsaker attåt. Det smaker jo faktisk noe, i motsetning til omtrent alt fra Findus. 4
Simen1 Skrevet lørdag kl 18:40 Skrevet lørdag kl 18:40 Pizzaene er i ovnen nå så da rekker jeg et par innlegg før de er ferdige .. 😁 4
Duriello Skrevet lørdag kl 23:20 Skrevet lørdag kl 23:20 Laga meg noe pastagreier. Bruna kjøttdeig, kokte pasta/makaroni, og laga en easy-peasy fløtesaus. 👍 2 4
Duriello Skrevet søndag kl 14:11 Skrevet søndag kl 14:11 Dagens middag, oppvarmede pastarester. Oppvarma spaghetti-rester til kvelds. 🥳 2 1
Mannen med ljåen Skrevet søndag kl 15:09 Skrevet søndag kl 15:09 Dette produktet fra datohylla, posen kokes i et kvarter, så har du ferdig kjøtt til Trump always chickens out. Rive kjøttklumpen med to gafler som pulled pork. Servert i tortilla med hakket løk og agurk, og rømmedressing. ingen salat, mais, tacosaus eller liknende i dag. 3 1
xRun Skrevet søndag kl 19:11 Skrevet søndag kl 19:11 Et lite stykke marinert ytrefilét med litt ris til og en god grillsaus. Snadder, selv om den ble litt mindre stekt enn planlagt. Trolig litt for høy varme, for utenpå var den godt stekt. Eller ca. som den nest øverste her inni, og den nederste utenpå: 1 4
Mannen med ljåen Skrevet mandag kl 13:17 Skrevet mandag kl 13:17 Shaurma, en øst-europeisk, variant av shawarma kebab. Med kylling og grønnsaker. Når EKO-market har varm middag i ferskvaredisken, prøver jeg det. Og den er god. 1 1
Duriello Skrevet mandag kl 15:18 Skrevet mandag kl 15:18 Börek igjen. En fordel å ikke såvne mens de steker da... 🙄 3 3
Boing_80 Skrevet mandag kl 15:39 Skrevet mandag kl 15:39 Duriello skrev (20 minutter siden): Börek igjen. En fordel å ikke såvne mens de steker da... 🙄 Har du bakt alt for hånd? Ser ut som du har god teknikk ✌️ 1
Duriello Skrevet mandag kl 15:42 Skrevet mandag kl 15:42 Boing_80 skrev (Akkurat nå): Har du bakt alt for hånd? Ser ut som du har god teknikk ✌️ Jepp, følger oppskrift i en youtube video, men limte ikke inn den denne gangen. 😅 Har laget en del ganger ila oppveksten da familien var ganske sammensveiset med en familie fra Serbia. 👍 1 1
Boing_80 Skrevet mandag kl 15:46 Skrevet mandag kl 15:46 Duriello skrev (2 minutter siden): Jepp, følger oppskrift i en youtube video, men limte ikke inn den denne gangen. 😅 Har laget en del ganger ila oppveksten da familien var ganske sammensveiset med en familie fra Serbia. 👍 Børek er godt da. Jeg pleier å kjøpe ferdiglagde på den lokale innvandrerbutikken og har prøvd ulike smaker: spinat, potet, grillet aubergine, sopp og med grønnsaker. Herlig kosemat! 1 1
Duriello Skrevet mandag kl 15:51 Skrevet mandag kl 15:51 (endret) Boing_80 skrev (8 minutter siden): Børek er godt da. Jeg pleier å kjøpe ferdiglagde på den lokale innvandrerbutikken og har prøvd ulike smaker: spinat, potet, grillet aubergine, sopp og med grønnsaker. Herlig kosemat! Enig. 😁 Serverer med en lett salat, og ikke for å være helt blasfemisk, søt chilli dip saus. Yogurt osv får de ha ifred. 😂 Bruker kjøttdeig, løk og litt tomatpurre i mine, men har testet med feta, spinat osv osv. 👍😁 Oppskriften jeg bruker, sløyfer de frøgreiene da. 👍 https://youtu.be/-fiiZGpWOT0?si=FUiSJ5ezc8PKb67V Endret mandag kl 15:55 av Duriello 2 2
Salvesen. Skrevet mandag kl 16:01 Skrevet mandag kl 16:01 Ble laksemandag på tirsdag denne uken da mini var på spa med farmor i går/dag. Laks ble dog byttet ut med overpriset ørret denne gangen:/ smakte helt topp da! 1 4
:utakt Skrevet mandag kl 16:56 Skrevet mandag kl 16:56 Kylling, hvitløk, rødløk, søtpotet og kikerter, toppet med sitronsaft. https://www.matprat.no/oppskrifter/sunn/tray-bake-med-kylling/ 1 3
Simen1 Skrevet mandag kl 20:45 Skrevet mandag kl 20:45 Pølser (god sort) og hjemmelaget mandelpotetstappe. Litt grønt på siden. 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå