Gå til innhold

Dagens middag

*NORGE*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Salvesen. skrev (10 minutter siden):

Cravet fårikål lenge så gleden var stor når jeg fant en boks i dato disken! Fjordland er kanskje ikke det beste alternativet, men til 60 kroner kan en ikke klage!!

IMG_2338.jpeg

Ja, dette der går ned også.

Ekte fårikål her i dag, bruker å ha et par småbiter av Vossakorv(Gilde)ved siden av.

Blir det samme i morgen.

• Hjerte 3
Skrevet
Jarmo skrev (29 minutter siden):

Ja, dette der går ned også.

Ekte fårikål her i dag, bruker å ha et par småbiter av Vossakorv(Gilde)ved siden av.

Blir det samme i morgen.

Ja det gjør jobben men er nok ikke i nærheten av deres! Enjoy!

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

I dag blir det panert seibiff med løk fra Fiskemannen og grønnsaker attåt. Det smaker jo faktisk noe, i motsetning til omtrent alt fra Findus. 

• Hjerte 4
Skrevet

1.jpeg?p=lg&s=e1cada583bfc9c67d8dc13c173

Dette produktet fra datohylla, posen kokes i et kvarter, så har du ferdig kjøtt til Trump always chickens out. Rive kjøttklumpen med to gafler som pulled pork.

Servert i tortilla med hakket løk og agurk, og rømmedressing. ingen salat, mais, tacosaus eller liknende i dag. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Et lite stykke marinert ytrefilét med litt ris til og en god grillsaus. Snadder, selv om den ble litt mindre stekt enn planlagt. Trolig litt for høy varme, for utenpå var den godt stekt.

Eller ca. som den nest øverste her inni, og den nederste utenpå:
gs_steaktempguide_final_600x600_c72b24dd

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet
Duriello skrev (20 minutter siden):

Börek igjen.

En fordel å ikke såvne mens de steker da...  🙄

20251006_171722.jpg

Har du bakt alt for hånd? Ser ut som du har god teknikk ✌️

• Hjerte 1
Skrevet
Boing_80 skrev (Akkurat nå):

Har du bakt alt for hånd? Ser ut som du har god teknikk ✌️

Jepp, følger oppskrift i en youtube video, men limte ikke inn den denne gangen. 😅

Har laget en del ganger ila oppveksten da familien var ganske sammensveiset med en familie fra Serbia. 👍

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Duriello skrev (2 minutter siden):

Jepp, følger oppskrift i en youtube video, men limte ikke inn den denne gangen. 😅

Har laget en del ganger ila oppveksten da familien var ganske sammensveiset med en familie fra Serbia. 👍

Børek er godt da. Jeg pleier å kjøpe ferdiglagde på den lokale innvandrerbutikken og har prøvd ulike smaker: spinat, potet, grillet aubergine, sopp og med grønnsaker. Herlig kosemat!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Boing_80 skrev (8 minutter siden):

Børek er godt da. Jeg pleier å kjøpe ferdiglagde på den lokale innvandrerbutikken og har prøvd ulike smaker: spinat, potet, grillet aubergine, sopp og med grønnsaker. Herlig kosemat!

Enig. 😁 Serverer med en lett salat, og ikke for å være helt blasfemisk, søt chilli dip saus. Yogurt osv får de ha ifred. 😂

Bruker kjøttdeig, løk og litt tomatpurre i mine, men har testet med feta, spinat osv osv. 👍😁

Oppskriften jeg bruker, sløyfer de frøgreiene da. 👍

https://youtu.be/-fiiZGpWOT0?si=FUiSJ5ezc8PKb67V

Endret av Duriello
  • Liker 2
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...