75192 Skrevet lørdag kl 12:56 Skrevet lørdag kl 12:56 Den til frokost liker ikke brød til frokost men varm mat 👍👍 1
Mannen med ljåen Skrevet søndag kl 10:29 Skrevet søndag kl 10:29 (endret) Thai torskegryte med edamame-bønner og sopp. 😻 Endret søndag kl 10:29 av Mannen med ljåen 1
Salvesen. Skrevet søndag kl 14:25 Skrevet søndag kl 14:25 Ribbe rester på asiatisk vis igjen, helt nydelig 2 2
Mentos2 Skrevet søndag kl 15:09 Skrevet søndag kl 15:09 Det blir kjøttkaker på bikkja og meg i dag,blander kjøttdeig,egg,litt vann,salt og potetmel i en bolle og tar av til bikkja før jeg tilsetter krydder og evnt. løk. Mye bedre enn det man får kjøpt i butikken. Pleier å kjøpe kjøttdeig på Bunnpris,fastpris 50 kr. for 400 g. "Lavpris"-butikkene har mye høyere priser. 1 2
Dragavon Skrevet søndag kl 15:40 Skrevet søndag kl 15:40 Fe i kål i dag, fårikåloppskrift men bruker storfekjøtt istedenfor. Liker det bedre en sau 😇 2
Mannen med ljåen Skrevet mandag kl 12:36 Skrevet mandag kl 12:36 Frityrstekt kylling og satay-saus 😻 Velsmakende, men ikke fotogen. Ingen bilder i dag. 1
75192 Skrevet mandag kl 12:55 Skrevet mandag kl 12:55 Tikka å vann til frokost da. Fikk bestilt 60 sushi bet nå på meny ❤️ 2
xRun Skrevet mandag kl 14:18 Skrevet mandag kl 14:18 Årets første gryte-batch lages i dag, 20 porsjoner. Har to frysere, en av dem stor. Tar en i dag, en i morgen, så noe annet. Regner med at de er ferdigspist om rundt 5-7 uker, alt etter hvor ofte jeg spiser noe annet. 1 2
Simen1 Skrevet mandag kl 18:27 Skrevet mandag kl 18:27 Schnitzler og fløtegratinerte poteter. Alt hjemmelaget. 1 1
Mannen med ljåen Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Den isbergsalaten ble slapp ganske raskt. Jarlsberg-osten begynner også å bli gammel. Jeg har ikke noe valg, må ha cheezburger til middag i dag for å bruke dem opp. Plagsomt med salat med dårlig dato. Jeg hadde gledet meg til å spise sunt i dag. 1
Atib Azzad Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden 13 minutes ago, Mannen med ljåen said: Den isbergsalaten ble slapp ganske raskt. Jarlsberg-osten begynner også å bli gammel. Jeg har ikke noe valg, må ha cheezburger til middag i dag for å bruke dem opp. Plagsomt med salat med dårlig dato. Jeg hadde gledet meg til å spise sunt i dag. Du kan vel velge å lage en salat eller noe? Du står vel fri til å lage noe sunnere av salat og ost, hvis det er hva du vil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå