Mannen med ljåen Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Nytt glass i Saritas-serien, Butter chicken. 😻 Enkelt og godt. Må ha flere av disse i nødlageret. 2 1
Salvesen. Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Gode gamle amerikansk gryte med ekstra mais, hvitløksbrød og en god dash sterk saus😅 1 6
Duriello Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Tomatsuppe (pose🫣) m/ kjøttboller, ekstra makaroni og hvitløksbaguette. 1 2
Jarmo Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober (endret) Lat i dag, Fjorland julepakke med medisterkaker. mett men ingen kulinarisk opplevelse. Ser at flere her liker kvitløks baguetter. Samme her, kan spise helt til jeg spekker, med noe godt attåt. Passer nesten til alt. Til og med jeg og Salvesen er enige igjen Endret 28. oktober av Jarmo 3
Duriello Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Tilbud på grandiosa, og travel, så ble en med Skinke og Kjøttboller. 1 2
Simen1 Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober I går ble det tilbuds-Grandis med skinke og mozarella. I dag ble det pølser med grønnsaksgrateng. 1 3
Jarmo Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Duriello skrev (1 time siden): Tilbud på grandiosa, og travel, så ble en med Skinke og Kjøttboller. Og kjøttdeig med løk, 3 av hver pakke her.. 1 2
Duriello Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Jarmo skrev (1 minutt siden): Og kjøttdeig med løk, 3 av hver pakke her.. Det var lenge favoritten av dem. 👍 1
Jarmo Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober (endret) Duriello skrev (3 minutter siden): Det var lenge favoritten av dem. 👍 Har alltid litt noe ekstra ost og noen andre ting på toppen . Endret 28. oktober av Jarmo 3
:utakt Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Kyllingwok i dag. Denne sausen er enkel og god! 🙂 Sitat 1/2 dl soyasaus 3 ss flytende honning 1 lime, saften 2-3 fedd hvitløk presset 1/4 chili finhakket 2 ts ingefær raspet 3
Mannen med ljåen Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober (endret) Krupnik. Polsk suppe med grønnsaker og potet. Nødlager-middag. Gikk ut i mai. Ganske god, men ikke mettende. Blir nok HHOSPV senere. Måtte jo kjøpe et helt horn, og må spise opp den andre halvparten. Endret onsdag kl 19:11 av Mannen med ljåen 2
Salvesen. Skrevet onsdag kl 16:11 Skrevet onsdag kl 16:11 Pinnekjøtt😍 mulig jeg er late to the party men svingte innom Fjordland avdelingen i dag i håp om julemat og der sto den! 4
Simen1 Skrevet onsdag kl 16:31 Skrevet onsdag kl 16:31 Her blir det brødmat med hysekaker, gylden-stekte løkringer og ketsjup. 3
kremt Skrevet onsdag kl 16:51 Skrevet onsdag kl 16:51 Stekt kyllingfilet med ris og sweet-n-sour saus i dag. 5
Salvesen. Skrevet torsdag kl 15:58 Skrevet torsdag kl 15:58 Jeg har en innrømmelse, det ble Fjordland pinnekjøtt andre dagen på rad🤣 3
Duriello Skrevet torsdag kl 16:02 Skrevet torsdag kl 16:02 Salvesen. skrev (3 minutter siden): Jeg har en innrømmelse, det ble Fjordland pinnekjøtt andre dagen på rad🤣 Var den såpass altså?😃 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå