Karltorbj Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Stekt ris. til under 20kr porsjonen. Ris, poelsbiter, oppskaarne fiskepinner, amerikansk gr, bl, loek, egg, peanoetter. 4
Woff Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai (endret) Jeg tar aldri bilde av maten jeg spiser, men i dag var det Skinkesteik med saus og poteter.. En skinkesteik kona har brukt tid på og sausen like så. HIMMELSK enkelt og greit! Spises med potetgull til forøvrig, noe jeg vil anbefale! (Ble ikke veldig trist da kona annonserte at det ble rest-mat i morgen.. Oppvarmet skinkesteik. Men den smaker nesten bedre etter å ha fått 'hvile'! 😊 Til dessert ble det banansplitt-is... (Tviler på vektnedgang i dag!) Endret 26. mai av Woff 4 3
Ryuuou Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Det ble noe enkelt i dag og litt sopp buljong fra Knorr og noen paranøtter. 4
Karltorbj Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai (endret) Woff skrev (12 minutter siden): Jeg tar aldri bilde av maten jeg spiser, men i dag var det Skinkesteik med saus og poteter.. En skinkesteik kona har brukt tid på og sausen like så. HIMMELSK enkelt og greit! Spises med potetgull til forøvrig, noe jeg vil anbefale! (Ble ikke veldig trist da kon a annonserte at det ble rest-mat i morgen.. Oppvarmet skinkesteik. Men den smaker nesten bedre etter å ha fått 'hvile'! 😊 Til dessert ble det banansplitt-is... (Tviler på vektnedgang i dag!) Fikk potetgull til en biffmiddag, for noen aar siden, knallgodt. Har proevd det til andre retter ogsaa etterpaa. veldig godt. Paprikasmak, blir den beste. Men blir en stund siden naa, maa gire ned litt, med tanke paa dansehaandtakene. Endret 25. mai av Karltorbj 3
Duriello Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Woff skrev (18 minutter siden): Jeg tar aldri bilde av maten jeg spiser, men i dag var det Skinkesteik med saus og poteter.. En skinkesteik kona har brukt tid på og sausen like så. HIMMELSK enkelt og greit! Spises med potetgull til forøvrig, noe jeg vil anbefale! (Ble ikke veldig trist da kon a annonserte at det ble rest-mat i morgen.. Oppvarmet skinkesteik. Men den smaker nesten bedre etter å ha fått 'hvile'! 😊 Til dessert ble det banansplitt-is... (Tviler på vektnedgang i dag!) Jeg tar aldri bilde av maten jeg spiser heller, men hender jeg tar ett før bilde. 😉 Hender jeg serverer salt potetgull når det serveres noe med brun saus. Alltid til nyttårskalkunen. 👍 (Alltid den beste sausen) 2 3
Karltorbj Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Duriello skrev (13 minutter siden): Jeg tar aldri bilde av maten jeg spiser heller, men hender jeg tar ett før bilde. 😉 Hender jeg serverer salt potetgull når det serveres noe med brun saus. Alltid til nyttårskalkunen. 👍 (Alltid den beste sausen) Den beste sausen, med mye smoer, roemme og floete i. Saa toppe med heile driden med, den fettbombaa. Knallgodt! 😁 3 1
Duriello Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Karltorbj skrev (49 minutter siden): Den beste sausen, med mye smoer, roemme og floete i. Saa toppe med heile driden med, den fettbombaa. Knallgodt! 😁 Og nesten all kraften fra kalkunen. 🤤 2 1
Mannen med ljåen Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Grillribbe fra Menys datoavdeling igjen. Med potetsalat og ris. 2 1
Mannen med ljåen Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Bratwurst med gjenglemt, glutenfritt brød, ketchup, sennep og sprøstekt løk. 2
Woff Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Woff skrev (På 25.5.2025 den 16.28): ikke veldig trist da kona annonserte at det ble rest-mat i morgen Litt trist har jeg lov til? ☺️ Ble skinkesteik oppskivet i tynne skiver servert på ferske rundstykker! Med jordbær til dessert riktig nok (ikke Norsk). 4
Jarmo Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Woff skrev (På 25.5.2025 den 4:28 PM): Men den smaker nesten bedre etter å ha fått 'hvile'! Alle supper og spesielt gryteretter er bedre dagen etter, ja.. 2 2
Karltorbj Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Karbonade og egg smoerbroed, med stekte poteter og loek. Tjuvstartet litt, saa kom jeg paa, at jeg, hadde glemt "Dagens middag" og bilde. 😃 Tenkte etterpaa, at jeg har jo paere og clementiner og det hadde jo vaert bra, for baade bilde og smak, oppskaaret og i baater. Faar gjoere det neste gang. 🙂 3
Jarmo Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Peppes pizza, minus 50% på tilbud, Coop Extra. (med skinke og bacon og 30% ekstra ost.) 3
Salvesen. Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Ble en pizza her på resortet i Danmark til lunsj, så rolige dager at det bare ble noen glass rødvin til kvelds/middag 2
Mannen med ljåen Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Pizza med Peppes grov langpanne-pizzabunn, kjøttdeig og løk. Må bruke av de pizzabunnene jeg arvet. 3
Mannen med ljåen Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Lasagne med Dolmio bechamelsaus (dato) og 2 små Eldorado pizzasaus. Brukte ikke sausepulveret som tidligere er omtalt, men har fått målt innholdet i en sånn glutenfri familiepakke. Glutenfri familiepakke inneholder 218 gram pastaplater og 106 gram sausepulver. 1
Mannen med ljåen Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Laksekebab. En tortilla med tyrkisk yoghurt, stekt løk og laksefilet. Og kebab -krydder fra import-butikken. 2
Mannen med ljåen Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai (endret) Pizza med pinsa(pizzabunn), kjøttdeig, mais og Jarlsberg. Saus fra Kolonihagen. Endret 30. mai av Mannen med ljåen 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå