Duriello Skrevet 29. april Skrevet 29. april Jarmo skrev (49 minutter siden): Hjemmelaget Trøndersodd. Jeg er en Sodd-tusiast, del gjerne oppskrift. ❤️ 1 2
nebrewfoz Skrevet 30. april Skrevet 30. april 17 hours ago, Duriello said: Jeg er en Sodd-tusiast, del gjerne oppskrift. ❤️ Heter det ikke sodd-omist? Nei vel. 2 1
Duriello Skrevet 30. april Skrevet 30. april nebrewfoz skrev (5 minutter siden): Heter det ikke sodd-omist? Nei vel. 👍😂 1
Mannen med ljåen Skrevet 30. april Skrevet 30. april Solvinge XL ostegrill av kylling, servert i tørr protein-tortilla fra innerst i fryseskapet. Begynner endelig å bli litt plass der nå. Merker at jeg har lyst på fisk snart. Har en del laksefilet og pottit. 1 1
Mannen med ljåen Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai (endret) Toro tikka masala med kylling, aloo paratha, nan-brød og raita. Nå er det bedre plass i fryseren. Og det var veldig velsmakensde. Litt usikker, men tror koketoppen døde i dag. 🤬 Maten var heldigvis ferdig, men aloo paratha ble tilberedt i brødristeren, ikke i stekepanna. Endret 1. mai av Mannen med ljåen 2 1
frohmage Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai (endret) Mannen med ljåen skrev (34 minutter siden): aloo paratha Måtte google det, men hørtes og så spennende ut! edit: Kondolerer med koketoppen.. Endret 1. mai av frohmage 1
Gouldfan Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai (endret) Ovnsbakt Laks og musserende vin til middag idag. Skal ha basmatiris og hjemmelaget rømmesaus med sitronsaft og persille til. Endret 1. mai av Gouldfan 3
Mannen med ljåen Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai (endret) Takk. Hvil i fred Bosch 2006-2025. Du har tjent meg vel. Velkommen Gorenje induksjon med Powerboost, kjøpt på Finn til 2000 kroner. Passer fint i hullet til den gamle. EDIT: Den virker igjen etter at den fikk kjølt seg ned. Men den nye er jo induksjon, så det var en flott oppgradering likevel. Da har jeg den gamle i reserve. Usikker på hvorfor den feilet, kan være upålitelig. Endret 1. mai av Mannen med ljåen 2 1 3
Mannen med ljåen Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Polentagrøt med sukker, kanel, rosiner og smør til frokost. Den nye koketoppen fungerer bra. Dagens middag er knekkebrød fra 2022 med First Price makrell i tomat. 1 1
Gouldfan Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai Da har endelig Asparges kommet på sesong salg. 25 kr og ser nydelig ut.. Med entrecote og ovnsbakte grønnsaker og Kantarell fløtesaus. 3
Mannen med ljåen Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai Hjemmelaget pizza med baconterninger, ananas, Jarlsberg og oregano. 😻 4
Mannen med ljåen Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Hjemmelaget kebab med libabrød, dressing og salat som var til overs fra første mai. 1 1
Maskinfører Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai (endret) Fra sykehuset Biff stroganoff potet og grønnsaker ☺️ Endret 4. mai av Maskinfører 2 1
Duriello Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Maskinfører skrev (33 minutter siden): Fra sykehuset Biff stroganoff potet og grønnsaker ☺️ Maten ser bedre ut dær en den gjør på sykehus 2 her. Smaker den like godt som den ser ut til? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå