Gå til innhold

Er dette den mest skamløse iPhone-kopien til nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Er vel blant topp land i verden med høyest % iPhones.

I Asia er det svært få som har de, mest businessfolk.

 

Da har ikke du vært i Japan. Der er den desidert mest utbredt. Omtrent ALLE under 40 har iPhone.

Lenke til kommentar

 

Men forlater folk Apple altså?

Kommer an på hva som er fakta og fiksjon. Statistisk sett bygger ting seg opp, når et platå og så ebber det ut. Om Apple er ærlige her eller kjører en spansk en vil jo vise seg etterhvert.

Når Apple i en kvartalsrapport sier at brukerbasen har økt med 30% på to år så kan du være trygg på at det stemmer. Det er ingen grunn til at de skal risikere strenge straffer ved å villede aksjonærene når selskapet allerede er verdens mest verdifulle.

Lenke til kommentar

Det å blande trygg og store amerikanske kommersielle selskap i dagens klima blir litt feil for min del.

 

Apple er et selskap som driver en utbredt fryktkultur, så det hadde faktisk ikke overrasket meg om de opererer med skyggeregnskap.

Skjer noe slikt kan man være sikker på at det er svært godt skjult og at de har de beste folkene på å oppnå disse resultatene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

motorola/lenovo har som regel ikke wifi tale, mens iphone er konge på wifi-tale haugen. Kjøp en iphone hvor som helst i verden og sett i et simkort fra hvor som helst i verden og du kan bruke wifi tale. Det finnes ikke en eneste android telefon i verden som kan det. Kjøp en telefon som står på lista på telenor men kjøpt i en annen del av verden så virker den ikke med telenor sitt wifi tale. ok, ble litt ivrig her med å fortelle om iphones fordeler fremfor alle. Så til lenovo/motoro... prøv å få den reparet utenfor garanti-tiden så skjønner du hva jeg mener. Da er den bare å kaste!

Lenke til kommentar

Kommer an på hva som er fakta og fiksjon. Statistisk sett bygger ting seg opp, når et platå og så ebber det ut. Om Apple er ærlige her eller kjører en spansk en vil jo vise seg etterhvert.

Ok, så dere bare gjetter (selv om Apples inntekter er økende)?

 

Apple er et selskap som driver en utbredt fryktkultur, så det hadde faktisk ikke overrasket meg om de opererer med skyggeregnskap.

Fryktkultur? Hvordan, og overfor hvem?

 

 

 

 

Er vel blant topp land i verden med høyest % iPhones.

I Asia er det svært få som har de, mest businessfolk.

Kilde?

 

Dette ser ikke helt ut til å støtte påstanden:

 

https://www.statista.com/chart/13853/iphone-dominates-the-japanese-market/

 

http://gs.statcounter.com/os-market-share/mobile/japan

 

Når det gjelder Asia generelt så stemmer det sikkert at de gjør det dårligere i markeder der folk har lite penger... Men hva så? Apple går ikke etter billigsegmentet uansett.

Endret av hekomo
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...