Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 9 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kona fikk oppdateringen på sin S9 i dag... Er jeg misunnelig når en kjerringtelefon får den, og jeg ikke på min Note? Selvfølgelig ikke... ?

Halve verden har visst fått på Note  også, oss her i Nord er visst sist på lista

Skrevet (endret)

Siden de ikke har bilde av OTA flashet de sikkert

Kan tenke meg at de har en telefon som ikke har blitt solgt i Norden og dermed får fota for en annen region.

Oppgraderingen blir forøvrig sluppet med ulike versjonsnumre, dette tyder på at ikke-trivielle feil har blitt oppdaget og rettet på før nyutgivelse i andre regioner.

Endret av mandela
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg endret navigeringstype fra navigeringsknapper til fullskjermsbevegelse. Men er ikke det mulig å skjule de strekene?

Glem det, så det nå

Skrevet

Noen som vet hvordan jeg kan få tilbake SMS slik det var før slik at meldingene kunne forhåndsvises på den ene halvdelen av skjermen mens jeg kunne lese og svare på den andre siden av skjermen i horisontal modus?

Skrevet

Noen som merker at iris skanningen går raskere nå? Eller er det bare jeg som innbiller meg dette?

I starten var den treg, men etter jeg registrerte ansiktet og irisene på nytt synest jeg også at den er raskere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...