Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 9 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke sett til noe flimring hverken på S9 eller Note9, har dere noen overlegg som er aktive oppå telefonappen eller slått av animasjoner? Prøvd å endre skjermzoom eller skrift til mindre? (husker at det fantes en bug på en eller annen Android telefon som gjorde at overflow av ikoner førte til "hopping" av appskjermen)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke sett til noe flimring hverken på S9 eller Note9, har dere noen overlegg som er aktive oppå telefonappen eller slått av animasjoner? Prøvd å endre skjermzoom eller skrift til mindre? (husker at det fantes en bug på en eller annen Android telefon som gjorde at overflow av ikoner førte til "hopping" av appskjermen)

Jaa :D. Tusen takk! Funker nå!

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en som er helt ok hos My Trendy Phone, en Baseus "Simple Ultra-Tyndt Qi T" til ca 180, -. Den skal vel være ok? Har en Spigen casing, men denne laderen kan lade lett med casing. Men den varmen kan umulig være bra for batteriet, så jeg brukte den bare to-tre ganger. Batterier i dag hater for mye varme.

Endret av Svein Arild Søyland
Lenke til kommentar

Sliter litt med LED-dekselet etter oppdateringen.

Dvs det fungerer som normalt når det dukker opp notifications, men i tillegg har det dukket opp et nytt animert varsel i dekselet som snurrer rundt på skjermen ca. hvert 10. sekund om jeg har aktive (generelle) notifications på telefonen.

 

Fryktelig irriterende.

 

Noen som vet hvordan jeg får deaktivert denne?

Finner den ikke i LED-cover-settings.

Lenke til kommentar

Se om du finner det i always on display

 

Nei dette fungerte ikke desverre.

Har testet de fleste setting der inne på ON/OFF nå uten at det hjalp. Har i tillegg forsøkt flere restarter av telefonen.

 

Har forsøkt å finne ut om det en èn spesiell app som forårsaker det, men det virker som om det er helt vilkårlig.

Telefonen lyser, blinker og maser på meg hvert 10. sekund nå :)

Lenke til kommentar

Nei dette fungerte ikke desverre.

Har testet de fleste setting der inne på ON/OFF nå uten at det hjalp. Har i tillegg forsøkt flere restarter av telefonen.

 

Har forsøkt å finne ut om det en èn spesiell app som forårsaker det, men det virker som om det er helt vilkårlig.

Telefonen lyser, blinker og maser på meg hvert 10. sekund nå :)

 

Jeg har ikke merket noen endringer på LED dekselet etter oppdateringen. Får varsler som tidligere, dvs ny SMS, Anrop, viser battery pct/klokke osv. Jeg kan tenke meg dette har med innstillingene for hvilke apper som skal gi varsler til Lock-screen å gjøre. De hadde jeg stort sett skrudd av alle sammen (inne på hver app). 

Lenke til kommentar

Jeg har ikke merket noen endringer på LED dekselet etter oppdateringen. Får varsler som tidligere, dvs ny SMS, Anrop, viser battery pct/klokke osv. Jeg kan tenke meg dette har med innstillingene for hvilke apper som skal gi varsler til Lock-screen å gjøre. De hadde jeg stort sett skrudd av alle sammen (inne på hver app). 

 

Jeg liker godt at hver app har sitt eget ikon ved ankomst. Når telefonen ligger lukket på bordet er det enkelt å vurdere om det er behov for å åpne telefonen eller ei.

 

Alle disse notifications er riktignok statiske.

Problemet er at det har dukket opp et nytt ikon som er animert - denne er ikke programmert til noen som helst app av meg - ei heller kan jeg finne den i LED-settings.

 

Jeg har ikke lyst til å skru av notifcations i LED-dekselet :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...