Gå til innhold

TV og lydplanker - Kjøpsguiden 2021 (Vår)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til at dette gjelder mange produkt fra Power.  Jeg gjetter på at Power har kjørt inn feil priser på en haug med produkter, og rettet det like etter.  Jeg har sett det på en en laptop, Nintendo switch og iPad. Alle var litt for gode tilbud fra Power.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du er en like ubrukelig debattant som sist jeg var her inne samco, med dine bastante trangsynte påstander.

Det finnes folk med både forskjellige budsjetter og behov, så spar deg for pisspreiket med "kun EN tv" og "ALT annet er en vits".

Gjesp gidder nesten ikke å svare trolls men om folk vil ha lav nits oled så be my guest.

 

Mitt mål har altid vært 1000 native oled nits og null ned dimmet oled HDR.

 

Edit .. Prøv å sammenlign HD mot HDR på samme sub 1000nits oled og få se HD er lysere en HDR med oled tone mapping som dimmer ned overfall pic for å få en «hdr» opplevelse.... helt elendig.

Endret av samco
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjesp gidder nesten ikke å svare trolls men om folk vil ha lav nits oled så be my guest.

 

Mitt mål har altid vært 1000 native oled nits og null ned dimmet oled HDR.

 

Edit .. Prøv å sammenlign HD mot HDR på samme sub 1000nits oled og få se HD er lysere en HDR med oled tone mapping som dimmer ned overfall pic for å få en «hdr» opplevelse.... helt elendig.

Du skjønner ikke hva jeg skriver, å babler videre i vei om dine egne preferanser...

Synd du ikke bruker din kompetanse til å heller komme med objektive synspunkter om diverse TV'er, for det virker jo faktisk som du har litt peiling.

I stedet sier du at alt annet enn et tv til 40000,- er en vits å kjøpe ??

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Du skjønner ikke hva jeg skriver, å babler videre i vei om dine egne preferanser...

Synd du ikke bruker din kompetanse til å heller komme med objektive synspunkter om diverse TV'er, for det virker jo faktisk som du har litt peiling.

I stedet sier du at alt annet enn et tv til 40000,- er en vits å kjøpe

40k er bare en start pris alt går ned om jeg vil forhånds anbefale en oled tv som blir en stor selger i 2019

Lg C9 med 2.1 hdmi i 55 tommer som med 20k pris er uhørt dag en . hva vil denne koste BF .... mellom. 15 til 10k

 

Et kupp alrede før denne er ute.

 

https://www.elkjop.no/product/tv-og-bilde/tv/24385/lg-55-4k-uhd-oled-smart-tv-c9-oled55c9

Endret av samco
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

2018 eller 2019?

2018 W8 65... på Powers mega deal noen uker tilbake var en utfordring å få bestilt en ...

Fortsatt lysten på en 77 wall paper men tror det må bli 8k og full 2.1 hdmi

 

Lg R9 rullbare oled tv kommer ikke til Norge fikk jeg forklart.

Endret av samco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...