Gå til innhold

Cyberpunk - Nyheter og Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Ser bra ut, men virka litt på skinner. Så jeg ble sittende å spekulere i om man kan spille spillet uten å dra innom Ripdoctor og få nye implants ? Mest mulig 'pure human' og minst mulig android run :)

 

Det virka jo som en tutorial, så sjansen er vel liten.

Ganske sikker på du kan spille uten modifikasjoner viss du vil det.

Men du vil nok bli sitt på som ganske merkelig i Cyberpunk universet, da nesten alle har forsjeligge modifikasjoner, også relativt svekket i combat vil eg anta, men er sikkert ein playstyle det også.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner ikke så godt til selve CyberPunk 2020 settingen, men skulle tro at modifikasjoner kostet penger. Så det er sikkert mange uten (tydelige) modifikasjoner pga. at de ikke har råd til det. Kanskje du blir sett på som fattig hvis du ikke har noe krom, men tipper det er mange som er mer eller mindre "ren".

 

Det finnes sikkert en slags kult som er motstandere av cyborger og slikt, også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Selv om de sier spiller er fps. Kan det hende det viser seg at man har mukighete for tredjeperson likevel når spillet slippes. Jeg ville likt muligheten bare for å kunne se hvordan karakteren ser ut fra tid til annen. Men at spillet i all hovedsak er laget for fps. Derfor sier de enn så lenge at det er førsteperson. Når man har mulighete i bil. Tipper jeg man kan det ellers også, uansett hva de sier nå.

Lenke til kommentar

Selv om de sier spiller er fps. Kan det hende det viser seg at man har mukighete for tredjeperson likevel når spillet slippes. Jeg ville likt muligheten bare for å kunne se hvordan karakteren ser ut fra tid til annen. Men at spillet i all hovedsak er laget for fps. Derfor sier de enn så lenge at det er førsteperson. Når man har mulighete i bil. Tipper jeg man kan det ellers også, uansett hva de sier nå.

 

OK. Deg om det.

Lenke til kommentar

Selv om de sier spiller er fps. Kan det hende det viser seg at man har mukighete for tredjeperson likevel når spillet slippes. Jeg ville likt muligheten bare for å kunne se hvordan karakteren ser ut fra tid til annen. Men at spillet i all hovedsak er laget for fps. Derfor sier de enn så lenge at det er førsteperson. Når man har mulighete i bil. Tipper jeg man kan det ellers også, uansett hva de sier nå.

Først av alt så har di aldri sagt spillet er FPS, men First Person RPG. Di har alltid verdt veldi nøyen på at dette er i hovudsak eit RPG og ikkje ein shooter.

 

Det kommer aldri til å å bli tredjeperson ingame(utenom kjøring), da det ikkje vil fungere for dette spillet.

 

Alt av interaksjoner fra å trykke på noen knapper på ein vendingmachine eller heisknapper til interaksjoner i det nye chat systemet, der du har muligheten til å se rundt i rommet for å gjøre folk nervøse eller/og gi deg nye chatmuligheter er bygget rundt førsteperson. Heile byen med så mye vertikalitet er også best egnet for første person, det kommer til å bli mye inne nåke som er desidert best i første person.

 

Når det kommer til combat, so er alt av abilitys skreddsydd for førsteperson, for å ikkje snakke om korleis du kan oppgradere hud'en din basert på augeinnplants. 

 

Dette spillet er så skreddsydd for førsteperson at det kommer aldri til å bli noe tredjeperson utenom bilkjøring, so bare å legge den død med eingang.

Endret av Noiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Først av alt så har di aldri sagt spillet er FPS, men First Person RPG. Di har alltid verdt veldi nøyen på at dette er i hovudsak eit RPG og ikkje ein shooter.

 

Det kommer aldri til å å bli tredjeperson ingame(utenom kjøring), da det ikkje vil fungere for dette spillet.

 

Alt av interaksjoner fra å trykke på noen knapper på ein vendingmachine eller heisknapper til interaksjoner i det nye chat systemet, der du har muligheten til å se rundt i rommet for å gjøre folk nervøse eller/og gi deg nye chatmuligheter er bygget rundt førsteperson. Heile byen med så mye vertikalitet er også best egnet for første person, det kommer til å bli mye inne nåke som er desidert best i første person.

 

Når det kommer til combat, so er alt av abilitys skreddsydd for førsteperson, for å ikkje snakke om korleis du kan oppgradere hud'en din basert på augeinnplants.

 

Dette spillet er så skreddsydd for førsteperson at det kommer aldri til å bli noe tredjeperson utenom bilkjøring, so bare å legge den død med eingang.

Ja da, jeg var rask på avtrekkeren. Selfølgelig er det ikke en fps. Men en første person rpg.

 

Forstår også at spillet er skreddersydd for den synsvinkelen, og det har jeg ingen problemer med. Jeg liker rett og slett bare å ha mulighet til å se personen min i tredjeperson fra tid til annen. Hvorfor noen skulle ha problemer med det kan jeg ikke forstå. Hvorfor alle er 100 prosent skråsikre på at det ikke går ann i det ferdige spillet forundrer meg også noe. Spillet er ikke ferdig og endringer kan skje.

Endret av GrinderX9
Lenke til kommentar

Fordi CDPR har uttalt at det ikke har planer om å implementere tredjepersons-kamera fordi de mener det bryter med innlevelse.

Er klar over det. Mest sannsynlig blir dert slik også. Men spillet er langt i fra ferdig. Poenget mitt var bare at ingen ting er 100 sikkert før et spill faktisk slippes.

 

Ble bare litt overrasket over at ett par over her tok det negativt at jeg i det heletatt håpet på muligheten for tredjeperson...

 

Mulig dert også kan ha vært fordi jeg omtalte spillet som en fps, men det var bare en glipp fra min side.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er klar over det. Mest sannsynlig blir dert slik også. Men spillet er langt i fra ferdig. Poenget mitt var bare at ingen ting er 100 sikkert før et spill faktisk slippes.

 

Ble bare litt overrasket over at ett par over her tok det negativt at jeg i det heletatt håpet på muligheten for tredjeperson...

 

Mulig dert også kan ha vært fordi jeg omtalte spillet som en fps, men det var bare en glipp fra min side.

Så bastante som CDPR har vært i uttalelsene om FPP og TPP, så er det nok ganske spikra at det blir kun FPP.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...