Gå til innhold

Cyberpunk - Nyheter og Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

Helt greit. Sikkert flott for de som bryr seg, ingenting å si for oss andre.

 

Min interesse for spillet dalte nå. Når de gjør dette bevisst for å tekke noen få, så vet jeg at det også gjelder øvrige deler av spillet. Er lei av kjønnspolitikk i spill.

Ganske merkelig holdning dette. Bryr du deg virkelig så mye at du bryr de om de fjerner et par merkelapper i menyen?

 

Politikk generelt har ingenting i spill å gjøre. 

Gi en god grunn? Politikk har med samfunnet å gjøre, og politikk er i spill enten du vil det eller ikke. 

 

Vipps, så skal ikke jeg ha cyberpunk... Helvettes idioter.

Prøv å ordlegge hva du synes er teit? Hvordan påvirker det dette dere?

 

 

 

Og bare så dere ikke misforstår. Det er dere som er hylekoret nå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er jo bare bra, skjerp dere a folkens. Jesus så små ting man skal begynne å grine over. 

 

EDIT: Om jeg vil spille som en mann i en kvinnes kropp som modifiserer seg til å se ut som en mann så er det helt konge om jeg kan det.

Endret av Lakus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Temmelig deilig grunn til å hoppe over spillet hvert fall. Character creation ble for politisk for meg. buhu!

 

Men litt mer seriøst, sånne her ting synes jeg er så tåpelige. Altså fett nok om de velger bodytype fremfor sex, men ikke gå ut i media og skryt av hvor inkludere man er. Da blir det imo bare teit. Nå er det jo aldri godt å si om det har ønsket at det skulle bli en greie eller om media bare har gjort det til en greie. 

 

Uansett mtp body modification og hele settingen så tenker jeg at det er veldig naturlig at det ikke er så enkelt som mann/kvinne. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Temmelig deilig grunn til å hoppe over spillet hvert fall. Character creation ble for politisk for meg. buhu!

 

Men litt mer seriøst, sånne her ting synes jeg er så tåpelige. Altså fett nok om de velger bodytype fremfor sex, men ikke gå ut i media og skryt av hvor inkludere man er. Da blir det imo bare teit. Nå er det jo aldri godt å si om det har ønsket at det skulle bli en greie eller om media bare har gjort det til en greie.

 

Uansett mtp body modification og hele settingen så tenker jeg at det er veldig naturlig at det ikke er så enkelt som mann/kvinne.

Minner om South Park sin "jo mørkere hudfarge, jo vanskeligere spill". Det syns jo de fleste at var ganske morsomt.

 

Men ja, intervjuet var litt vel på nesa og det hadde veldig lite med spillet å gjøre, så det kunne de spart seg for.

Lenke til kommentar

Dette er jo bare bra, skjerp dere a folkens. Jesus så små ting man skal begynne å grine over. 

 

EDIT: Om jeg vil spille som en mann i en kvinnes kropp som modifiserer seg til å se ut som en mann så er det helt konge om jeg kan det.

Følger du ikke med? Kvinnfolk har jo ikke noe i et spill å gjøre. Hvertfall ikke i et spill som er satt i fremtiden.

Lenke til kommentar

Å herregud. Har dem også gitt etter for sjw crazen nå a. Faen jeg er så drittt lei av sjw drittet og naiv politikk skal inn i alt som er av underholdning om dagen. Flere stjerner minus i boka hos meg nå.

Rimelig skuffa over dem nå.

Ganske overdreven reaksjon på en utrolig minimal endring i spillet. Hvilke faktiske konsekvenser får det for deg? Hvordan påvirker dette livet ditt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ikkje heilt ka folk reagerer på? Selv kommer eg til å spille som mann. Male body, male voice. Blei tydeligvis for komplisert for noen dette her.

 

Er ganske imot når folk tvinger inn SJW elementer i spillene mine, men dette har da ingenting med det å gjøre, det handler om å gi folk valg og for meg har det ingen verdens ting å si for mitt spill.

 

Viss du ikkje klarer å se relevansen til sånne valg i ein cyberpunk verden satt i 2077 så har du virkeligt ingenting å gjøre i spillet.

Endret av Noiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å herregud. Har dem også gitt etter for sjw crazen nå a. Faen jeg er så drittt lei av sjw drittet og naiv politikk skal inn i alt som er av underholdning om dagen. Flere stjerner minus i boka hos meg nå.

Rimelig skuffa over dem nå.

Bortsett fra at de har fjernet valget om mann eller kvinne, så kan du jo fortsatt spille mann eller kvinne. Du velger bare alle maskuline eller feminine valg, samt mannlig eller kvinnelig stemme. Da får du jo spilt akkurat som du vil. Ser ikke problemet her. Endret av kUaMooMoo
Lenke til kommentar

For verden har ikke blitt totalt sinnsykt når det er tabu og si at det kun finnes jente og gutt som kjønn og ikke all mulig annet tullball som ikke eksisterer.

 

Det er vitterlig du som går rundt og klager over politiske ytringer som provoserer deg, og aktivt tar opp denne debatten, så ikke skyv deg vekk fra å være den hårsåre her.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...