Gå til innhold

VM: Gruppe G (Belgia, Panama, Tunisia, England)


Latias

Anbefalte innlegg

Er alle utespillere utenfor banen regnes det som at de er på sin egen halvdel og motstanderlaget kan da starte kampen. Derfor er det flere tilfeller dette VM der du ser en spiller bli stående igjen inne på banen mens de andre ligger i en klynge å feirer utenfor banen.

Du bedriver like bra kildekritikk som Panamas spillere skjønner jeg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem blir nr 1 og 2 da, og hvilken betydning kan det ha? Ifølge tabellen er de likt på alt, men England er plassert øverst.

 

Belgia har vel 1 gult kort mer. 

 

Lag nr 2 i gruppe G (altså gruppa til England/Belgia) får potensielt en enklere reise videre slik det ser ut nå. 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Belgia har fått to gule i kampen og har dermed totalt tre flere gule enn England. Må innrømme at jeg håper på uavgjort og at de skulle ende opp med like mange fair play-poeng. Da hadde gruppevinneren blitt avgjort med loddtrekning. Det hadde i det minste vært noe for historiebøkene.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Skal ikke se bort i fra om de går hele veien heller. Vi snakket om det på jobben før VM startet - Tyskland, Spania, Brasil var de lagene som ble nevnt og jeg tippet Belgia som vinnere av VM, til stooooor latter fra mine kollegaer. Ingen av de på jobben greide å nevne en eneste spiller på det belgiske laget :p EDIT: Lukaku, de hadde hørt om Lukaku

Jaja, jeg har fortsatt trua på de likevel, selvom de kan fort måtte møte Brasil etter Japan, de har en knall 11-er :)
 

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...