Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kunne du datet denne kvinnen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

nope, ikke fysiskt tiltrekkende i det hele tatt

Skrevet (endret)

Umulig å si uten å vite personligheten. Kropp kan trenes, fysikk kan endres. Personligheten og energien er litt vanskeligere å endre på.

Endret av Taurean
  • Liker 1
Skrevet

Ja, jeg veit det finnes de med fetisj for slike kropper, men jeg er ikke en av dem.

Vedder på at de fleste store jenter ikke liker å bli sett på som en fetish heller, men du må nesten ha en spesiell smak for å være into slike kropper. Truth hurts. 

• Liker 2
Skrevet

Kun basert på utseende; ja, jeg kunne datet henne. Ingen problem. Kropp har ikke så mye å si for min del, jeg går etter ansikt. Og jeg likte ansiktet hennes.

Skrevet

Kommer an på hvor villig hun er til å jobbe med problemet. Har selv mine problemer og jobber med de, det siste jeg trenger er unnskyldninger til å la være.

Skrevet

Ja eller nei? Hvorfor, hvorfor ikke?

Hadde du villet ha sex med henne?

Hvordan vil dere beskrive utseende hennes?

Nei, fordi det er ingenting ved hennes utseende som jeg finner seksuelt tiltrekkende. Slik vill jeg beskrevet hennes utseende, uattraktivt. Og av samme grunn ville jeg ikke hatt sex med henne.

• Liker 1
Skrevet

Er vel det som kalles curvy eller big and beautiful. Er vel diskriminerende om jeg svarer nei, så jeg svarer ja.

Det der er hverken curvy eller bbw.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...