AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2018 Skrevet 3. juni 2018 https://imgur.com/a/Dy7SXtY Ja eller nei? Hvorfor, hvorfor ikke? Hadde du villet ha sex med henne? Hvordan vil dere beskrive utseende hennes? Anonymous poster hash: af1a3...eda
Populært innlegg L4r5 Skrevet 3. juni 2018 Populært innlegg Skrevet 3. juni 2018 Hu er alt for overvektig for min smak. Sex er en viktig del av et forhold for min del og jeg tenner ikke på sterkt overvektige personer. I tillegg kommer alle de praktiske og helsemessige utfordringene hu bringer med seg. Jeg er ikke blant de som krever en syltynn ballerina-kropp. Jeg har vært i forhold med både mindre og større partnere. Men dette er en sykelig overvekt som burde tas tak i. Ja, jeg veit det finnes de med fetisj for slike kropper, men jeg er ikke en av dem. 15
Bytex Skrevet 3. juni 2018 Skrevet 3. juni 2018 En så overvektig dame har også MASSE helseproblemer, jeg har ingen planer om å være helsepleier for et annet menneske. 7
Sandy Koufax Skrevet 3. juni 2018 Skrevet 3. juni 2018 Vi har omtrent samme fysikk, så vil nok si ja her. Bekreftelse: JA
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. juni 2018 Skrevet 3. juni 2018 nope, ikke fysiskt tiltrekkende i det hele tatt
Taurean Skrevet 3. juni 2018 Skrevet 3. juni 2018 (endret) Umulig å si uten å vite personligheten. Kropp kan trenes, fysikk kan endres. Personligheten og energien er litt vanskeligere å endre på. Endret 3. juni 2018 av Taurean 1
hermosa Skrevet 3. juni 2018 Skrevet 3. juni 2018 https://imgur.com/a/Dy7SXtY Ja eller nei? Hvorfor, hvorfor ikke? Hadde du villet ha sex med henne? Hvordan vil dere beskrive utseende hennes? Anonymous poster hash: af1a3...eda Hvorfor er det interessant for deg hva andre mener?
afterall Skrevet 4. juni 2018 Skrevet 4. juni 2018 (endret) Kjempeflott hun. Så, ja, definitivt. Endret 4. juni 2018 av afterall 1
BuffyAnneSummers Skrevet 4. juni 2018 Skrevet 4. juni 2018 Ja, jeg veit det finnes de med fetisj for slike kropper, men jeg er ikke en av dem. Vedder på at de fleste store jenter ikke liker å bli sett på som en fetish heller, men du må nesten ha en spesiell smak for å være into slike kropper. Truth hurts. 2
Kajac Skrevet 4. juni 2018 Skrevet 4. juni 2018 Kun basert på utseende; ja, jeg kunne datet henne. Ingen problem. Kropp har ikke så mye å si for min del, jeg går etter ansikt. Og jeg likte ansiktet hennes.
Ingeniør Skrevet 4. juni 2018 Skrevet 4. juni 2018 Kommer an på hvor villig hun er til å jobbe med problemet. Har selv mine problemer og jobber med de, det siste jeg trenger er unnskyldninger til å la være.
cuadro Skrevet 4. juni 2018 Skrevet 4. juni 2018 Ja eller nei? Hvorfor, hvorfor ikke? Hadde du villet ha sex med henne? Hvordan vil dere beskrive utseende hennes? Nei, fordi det er ingenting ved hennes utseende som jeg finner seksuelt tiltrekkende. Slik vill jeg beskrevet hennes utseende, uattraktivt. Og av samme grunn ville jeg ikke hatt sex med henne. 1
Neewk Skrevet 4. juni 2018 Skrevet 4. juni 2018 Har ikke råd til å betale for all den ekstra bensinen det koster å ha henne med i bilen, så nei. 6
VRK18 Skrevet 4. juni 2018 Skrevet 4. juni 2018 Er vel det som kalles curvy eller big and beautiful. Er vel diskriminerende om jeg svarer nei, så jeg svarer ja. 1
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juni 2018 Forfatter Skrevet 4. juni 2018 Nei, fordi hun er ikke min kroppstype. Anonymous poster hash: e2ec2...771
johanf Skrevet 4. juni 2018 Skrevet 4. juni 2018 Er vel det som kalles curvy eller big and beautiful. Er vel diskriminerende om jeg svarer nei, så jeg svarer ja. Det der er hverken curvy eller bbw. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå