Jump to content
Smedsrud

SNIKTITT: Razer Blade (2018) Slik er nye Blade

Recommended Posts

Annonse

Er ikke dette markedet litt døende? Hvis jeg var gamer og ville ha en kraftig "laptop" for spilling, ville jeg antakelig ha foretrukket en Zotak Zbox Magnus 1080 og heller hatt tastaturet og skjermen i samme format, bare uten annen elektronikk. Jeg mener, hvis du tok resten av elektronikken ut av den maskinen og flyttet den ut i sin egen boks, ville du med en gang hatt plass til et mye bedre tastatur, for eksempel.

Hvis folk faktisk bruker disse som vanlige laptoper, så er det noe annet. Men hvis man har en hovedsaklig for å reise rundt på LAN-parties, så synes jeg at det burde finnes bedre løsninger.

Enig i at det ikke er verdens største marked, men ekstern GPU som du foreslår (hvis det er det den boksen er) kan du jo ikke ta med noen plass. Da blir det plutselig bare en vanlig laptop som du kan gjøre til en gaming-pc når du kommer hjem.

Har siklet over denne laptopen i mange år, og alltid vært småsur at den ikke kom til Norge. Og nå kommern med 1070 og 144Hz. Drømmelaptop!

• Like 1

Er ikke dette markedet litt døende? Hvis jeg var gamer og ville ha en kraftig "laptop" for spilling, ville jeg antakelig ha foretrukket en Zotak Zbox Magnus 1080 og heller hatt tastaturet og skjermen i samme format, bare uten annen elektronikk. Jeg mener, hvis du tok resten av elektronikken ut av den maskinen og flyttet den ut i sin egen boks, ville du med en gang hatt plass til et mye bedre tastatur, for eksempel.

Hvis folk faktisk bruker disse som vanlige laptoper, så er det noe annet. Men hvis man har en hovedsaklig for å reise rundt på LAN-parties, så synes jeg at det burde finnes bedre løsninger.

Jeg tror denne prøver å treffe et litt annet marked. Det finnes allerede spillbærbare med betydelig bedre tastur og skjerm, jeg tror denne prøver å treffen målgruppen som vil ha en lett og "liten" spillbærbar (jeg er en som kunne tenkt meg noe slikt).

Dumt spørsmål kanskje, men er dette en ren spillmaskin, eller vil hvordan vil den fungere til litt tyngre kontorarbeid?

Vil takle det meste du kaster på den skulle jeg tro. Om enn litt overkill kanskje(?)

Har siklet over denne laptopen i mange år, og alltid vært småsur at den ikke kom til Norge. Og nå kommern med 1070 og 144Hz. Drømmelaptop!

Det er ett must at en spillemaskin drar mer enn 60hz.

Noen som vet hvor denne blir tilgjengelig, står fortsatt bare at den shipper til sverige, danmark etc på razer sine sider. Norge står ikke nevnt.

Gleder meg til den dagen en test eller sniktitt på en PC ikke inneholder referanse til et Apple-produkt ;)

Kommer aldri til å skje. Sponsing og høy faktor av fanboys blant skribentene her.