Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Nice digg trailer :D Jeg ønsker traktoren velkommen tilbake. Bildet er fra 2003. 

TRAKTOR_I_2_ETASJE.jpg

 

Gleder meg til SMG for en liten upgrade, akkurat når føler jeg DMR er kongen. Spilte en runde i dag, og det er ikke uten grunn jeg digger M1A1. 4 kills per mag er greit det altså :p

 

Endret av Heradon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Selvsagt var traileren misvisende... 

 

I februar kommer Combined Arms, sammen med en ny grandopp, så kommer Rush i mars og Squad conquest kommer nå i januar.. 

 

Hehe, selvsagt la jeg ikke merke til at det sto månen det kommer ut i videoen, så det jeg skrev over om at den var misvisende er ikke riktig. XD

 

https://www.ea.com/games/battlefield/battlefield-5/about/tides-of-war/chapter-2-lightning-strikes

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nydelig trailer. Det eneste jeg savner er flere maps. Men det kommer vel.

Virker enn så lenge å være den klare ulempen med at Premium og betalt DLC er borte. 

Lenke til kommentar

Virker enn så lenge å være den klare ulempen med at Premium og betalt DLC er borte. 

Kanskje, det tok jo vesentlig lenger tid før DLC`ene kom ut etter release? eller surrer jeg? Vi kan jo potensielt ha 3 nye kart + firestorm på det tidspunktet første dlc ville kommet?

 

Det sagt så er flere kart og voting absolutt på toppen av min wish list. +nye armies selvsagt og ikke glem drømmen om legacy bf1942 map pack :p

Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske at Steam hadde monopol, klienten til Origin er helt jævelig. Har 500/500mb/s linje. De første 20GB går i en fei. Og så throttler Origin hardt på de siste 4GB slik at det tar nærmere 45minutter å laste ned. Det går fra nesten 70MB/s til 90-150KB/s og så opp til 2MB og ned igjen... Jævla piss.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Der der innzoominga når man dør må være det mest idiotiske de har gjort siden de surra med TTK. Hva pokker. Jeg vil vel ikke ligge dau og se hva han kuken som tok meg driver med i 20 sekunder. 

 

Tja, så lenge du ikke kan spawne er det vel en fordel å kunne fortelle resten av laget om hva han driver med?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Tja, så lenge du ikke kan spawne er det vel en fordel å kunne fortelle resten av laget om hva han driver med?

Men hvorfor skal du få en fordel? Alt du gjorde var tross alt å dø.

Lenke til kommentar

Nå klager jeg fælt, men jeg skjønner ikke hvorfor den skal drive zoome heller. når kamera vrir seg rundt og zoomer samtidig så skjønner jeg jo langt mindre hvor jeg blir skutt fra enn om det bare hadde vridd seg rundt og markert fyren.

 

menmen, vandt med dette fra alle Battlefield spill. Patch day er alltid 2-3 skritt frem og 1 skritt tilbake :p

 

res timers er også blitt bugga. Man får ikke lenger opp commorose når man ligger downet. ikke et stort problem, men ålreit å kunne takke medic i det du blir resset fremfor etterpå når man har viktigere ting å gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja det systemet der virket helt funksjonshemmet og rushet.

 

+1 for det. 

 

Er jo helt idiotisk at de har hevet det ut som det de har gjort..

 

For ikke å tenke på customization funksjonen som nå er så merkelig.. Du kan ikke se våpenet lengre, og bakgrunnen har ikke noe kontrast som gjør at det er nesten umulig å lese teksten i menyen.. 

 

Får håpe de kommer med en hotfix iløpet av dagen, eventuelt så kommer de jo med det når tides of war begynner. :)

Lenke til kommentar

Menyene og UI-et i BF1 var langt mer oversiktlig, penere og mer polert enn i dette spillet. Jeg mener dette er det største problemet i BFV akkurat nå. Heldigvis blir det bedre over tid.

 

Killcammet kan de bare skrote. Fotskritt-lyden har endelig blitt bedre, men de har overdrevet for mye. Man blir jo paranoid når man hører skrittene altfor godt. Opplevde også å sitte i fly og høre skritt på bakken da jeg fløy lavt. Haha.

 

Elsket forøvrig spillet ellers. Akkurat nå koser jeg meg med MG42 og lagspill, utrolig effektivt med dekningsild og å rykke fremover med litt ordentlige taktikker. Veldig gøy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...