Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har unlocka Gewehr M95/30, men uansett hvilken server jeg er på så får jeg ikke spawnet med dette våpenet, uavhengig av scope. Noen som vet hvorfor? Spiller på PS4 om det har noe å si.

Den var OP så noobs ble automatisk utestengt. Prøv igjen på juleaften. Da er det åpent for alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flere av høstens titler har jo vært på salg relativt tidlig. Langt flere titler enn før har trynet også.

 

Litt skummel utvikling.

Folk har vel omsider lært at det lønner seg å vente visst man vil spille et ferdig spill. Omtrent alle spill har noe slags problemer ved lansering, å folk er sikkert små lei av å betale fullpris for å være Betatester.

Lenke til kommentar

Skal gjøre det en gang jeg orker å lage en post som er på flere enn tre linjer, jeg er ikke så god på det...

At du da orker å skrive i en tråd til et spill du ikkje spiller, eller kommer til å kjøpe, eller orker å kommentere mere enn noen ord, er for meg en gåte...

 

Du orka tydeligvis å skrive mange linjer i liverpooltråden :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

For og si det sånn ble ikke BF mer populært av BFV, spillet er greit men milevis unna de gamle spillene. Har man spilt de gamle er det ikke poeng i og gi mer informasjon at dette ikke er i nærheten av det som ble kalt tilbake til røttene for serien

Hva er det folk savner fra de eldre BF titlene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...