Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Har SteelSeries Rival 300, utelukket pga. passform og det faktum at den minner meg veldig mye om gode gamle Intellimouse 3.0 .

 

Savner til tider trådløs (brukte G700 og G700s før), så har sett litt på G Pro Trådløs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Steelseries Rival 600 Gaming Mus, desiderst den beste musa jeg har hatt, langt bedre enn Logitech 502, 402 og Corsair M65 PRO RGB FPS Gaming Mouse som er de 3 forgående musene jeg har hatt i den rekkefølgen. 

 

Steelseries Rival 600 ble for meg en umiddelbar økning i treff, både i BF1 og BFV, spesielt i Sniper treffer jeg mye mer. Dog langt fra der  der oppe sammen med de magiske "only one shot kill Sniper" "spesialistene"

 

Logitech 402 ble gitt til min da 83 gamle Mor i Oktober 2014 og hun er fremdeles meget fornøyd med den

Endret av baggiebridges
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nesten så jeg mistenker han der for å ha auto-aim.

 

Så du videoen i fullskjerm, da ser du at han trolig ikke har noen form for "aim" juks, faktisk ganske sikker han ikke har.

 

Men det større muligheter for at han kjører 1 annen jukse modifikasjon(denne kan egentlig ikke avsløres uten at vedkommende rammes av "den menneskelige faktor". )

 

Problemet er med Gaming at det ikke er mulig og bevise/vite med 100% sikkerhet om noen ikke jukser, uansett hvor lenge du har kjent dem eller spilt med dem. Men man kan velge og tro at de ikke gjør dette.

Derimot er det mulig og bevise 100% at noen jukser, dog ikke i alle tilfeller er dette ikke mulig om man ikke ryker pga den menneskelige faktor....

 

Ad juks i spill, er dette en sannhet som sier det meste: Kan du tenke deg en "cheat" er den mest sannsynlig mulig og utføre.

 

Det blir ikke mindre juks før alle selskapene i gaming industrien går sammen om og bekjempe dette, det tror jeg ikke kommer til og skje.

 

Det en kan gjøre selv er og rapportere de man ser, gjerne med video bevis om mulig(joda vet sannsynligheten er det de ikke blir utestengt er nærmere 100% selv om video beviser juks 100%).

 

Samt at ser du en juksmaker forlat spillet, opplys om dette og få med deg flest mulig. Kun gjør dette når det er helt opplagt hva som skjer og gjerne etter du har sett andre kommentere det først.

I de siste 2 ukene har jeg sett i BF1 at dette er blitt en mer og mer vanlig reaksjon mot juksemakere(Spiller for det meste TDM) og forlate spillet alene eller får med seg flere andre.

 

Men så er det en annen ting som også er ødeleggende for spill opplevelsen , det er alle de som beskylder gud og hvermann for juks uten noen grunn.

Synes det er rart at BFV og BF1 ikke har filtrering av noe slag i chat vindu(kanskje fordi i voice chat der slipper alt igjennom uansett, form for likestilling :ermm: )

Endret av baggiebridges
Lenke til kommentar

Jeg har spillt ganske mye BF V, og kan ikkje se at "hackere/cheatere" har ødelagt mange runder jeg har spillt. Som regel er det noen i vår klan som blir anklaget for å cheate/hacke :D 

 

Så til nå er ikkje dette noe problem for meg. Tror folk generelt må lære seg at det finnes noen som faktisk er bedre enn seg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Cheatere er dessvere et økende problem i bf5 noe jeg syns er leit, spesielt i kina som får tak i hacks og kjøper billige accounter, selvfølgelig ikke alle opplever disse brønnepisserne, noen ganger kan gode spillere avskrives helt, og noen ganger er det careless cheatere med alt på, og noen ganger delvis (bare wallhack f.eks.), men man burde hvertfall ta tiden til å spectate for å bli helt sikker noe han gjør her. Det er også flere videoer på YT der folk snakker med cheatere som sier de ikke engang har blitt banned av EA, at dem ikke bryr seg, noe som gjør problemet verre og verre.

 

hopp til 3:10

 

 

for å ikke nevne hvor lett man finner hacks og cheats til BFV, unknowncheats f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...