Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jada neida, så total eliminering av Origin og ny nedlasting av spillet fungerte heller ikke. Kuk i kano.

Prøvd å slette PROFSAVE tmp filen? 

 

Er noe dritt når ikke noe lagres. Var nesten på nippet til å gi opp i går, men glad jeg fortsatte å prøve.

Endret av TheKims
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Krysser fingra for deg Mala.. Søren så kjipt å høre at det ikke funker 100% for alle.. Bound to happen tho. 

 

 

Menysystemet i bf har vært ræva lenge, det er ingen tvil om at de sparer penger ved å kun gå for et system som er tilpasset konsoll. Det er meny etter meny for å navigere rundt, laget for TV-er så man kan lese tekst osv fra sofaen.
På PC så er det plass til mye mer på en skjerm, man kan endre ting på null komma niks med musa. Istedenfor så må vi slite med et menysystemet som er tregt å bruke og uoversiktlig.
Battlelog var ikke perfekt, mye problemer i starten, men det var enkelt å bruke på PC. Alt var bare et klikk unna.
Spillere har kritisert Dice for dette i lang tid, dette er ikke noe som først ble aktuelt med bf 5.

 
Forstår det du skriver, men for mitt vedkommende har det aldri vært et problem. Kan godt være irriterende til tider og er helt enig i at det kan forbedres. Personlig sitter jeg bare tommelen på escape og kommer fram og tilbake rimelig kjapt når jeg endrer på noe. 
 

Jeg prater om det jeg irriterer meg over. Bryr meg svært lite over hva du mener "fansen har fått det de ønsker". For det er bare tull. Du er ikke aktiv på EA sitt forum skjønner jeg. Klagestorm uten like der. 

 
Så bra, fordi jeg bryr meg ikke særlig over hva folk måtte tenke om mine meninger i grunnen, så da er vi egentlig på samme sti. :)
 
Nei, har vært aktiv ganske lite der, og tar som regel kontakt direkte med support via chat dersom jeg trenger hjelp til ett eller annet.. Er ikke alltid det er like effektivt, men det er ihvertfall en kjapp måte å få hjelp på. Hater å drive å sende fram og tilbake mail til support, er noe herk. 
 
Poenget mitt med innlegget mitt var at jeg synes det er vel mye klaging på småting som egentlig ikke er så veldig viktig. Kvinner i spillet synes jeg i grunnen bare er gøy. Kjempe morsomt å høre en eller annen karakter skrike au en gang i blant.  :rofl:
 
Høres seriøst ut som noe helt annet i grunnen når du hører det fra denne videoen: 
Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Sort lasteskjerm ja, ingen respons på escape eller ikoner å trykke på. Kun musikken :p Herligheten baller på seg :wee:

 

Prøvd å slette PROFSAVE tmp filen? 

 

Er noe dritt når ikke noe lagres. Var nesten på nippet til å gi opp i går, men glad jeg fortsatte å prøve.

 

Dette hjalp heller ikke denne gang nei..

 

 

Max uflaks for min del denne gangen, dette er rett og slett søppel pr.nå for min del og totalt analfistet. Kos dere mye der som faktisk får flyt i oppstart og gameplay :)

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Bare legge meg til for de som vil spille

Straffa



Synes Dice gjorde dette riktig og launche det i stillhet og la spillerene få teste. Har nå spilt en del timer og dette er BF på det aller beste synes jeg.

Betaen var ok, men dette er skikkelig bra!

 

Ikke føler jeg det er en konsoll port heller, og jeg synes det går nydelig alt i Ultra 3440x1440 (1080Ti)

Grattis til Dice.



Endret av Countryman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Så en video av worth a buy, han slakter selvsagt det meste (som vanlig) men la merke til at han sa at det ikke var nok kjøretøy på kartene samtidig. Er det ikke vilt med antall tanks på dette, synes jeg husker at det sku være 7 tanks på hvert lag i det ene kartet.

 

Ta det han sier med et lass av salt. 

 

Etter det jeg ser av gameplay han spiller i bakgrunnen mens han snakker har han jo ikke rørt borti conquest, ellers har han det og har ikke spilt på de større kartene. 

 

Om jeg ikke tar feil så kan et være opptil 3 tanks pr. lag til enhver tid, men senere i kampene hvor de forskjellige squadsene får mer og mer poeng så kan de kalle inn flere spawns for ytterligere tanks. Så dersom de tanksene overlever en god stund så kan det være mange tanks på kartet til enhver tid. Dette her er bare sprøyt det han sitter å sier. 

 

Dvs over 3 tanker pr lag. 

 

 

Fly er det også mange av i luften til enhver tid, usikker om akkurat hvor mange, men det er nok etter min mening. 

 

Han påstår også at "det bare prøver å være cod", men det stemmer jo ikke med alt de har gjort ift. helsesystemet, når må du heale deg selv, du må plukke opp ammo eller få det fra support, det er ingen automatikk i det. 

 

Dersom Battlefield 5 hadde vært COD så hadde det også vært svært småe kart. De er massive og svært dynamiske i og med at alt kan ødelegges. 

 

Så snakker han om at dette ikke føles som et 2. verdenskrig spill.. Vel, ja, det er Battlefield, ikke Arma eller Post Scriptum. Dette er 2. verdenskrig gjort i Battlefield style.

 

That's it, done. Synes det er svært dumt at han får det til å se ut som COD, det er ikke i nærheten, og de er jo egentlig to forskjellige sjangre innen first person shooters.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller dør man ekstremt fort? Enkelte ganger virker det som om jeg bare tåler 1 skudd selv med full helse.

Har ikke den beste pingen men ikke hatt lignende problemer i tidligere BF spill

"alle" ville at man skulle dø fortere, så da ble det slik. Altså litt likere "hardcore". Det er nå meningen at man skal dø fortere. For å kompensere med dette, så kan alle revieve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...