Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde de ikke på det i BF1? Mener å huske at den modusen ikke var noe populær.

Det er mye mulig, spilte ikke det så mye. Det kan da ikke koste mye innsats å tilby noe sånt? Folk har generelt mer interesse for Ww2, da de færreste vet hva slags våpen, tanks og utstyr man brukte under første verdenskrig. Våpen og utstyr brukt under andre verdenskrig er langt mer ikoniske.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Den offisielle Battlefield discord'en er virkelig verd å ta en tur innom. Har spilt med veldig mange kule folk til nå, og dette er fra hele verden. 

 

Spilte nettopp med to fra Frankrike og en fra Belgia, og hadde en blast. Har ikke så veldig mange jeg kjenner som spiller dette, så derfor er denne discorden helt suveren. 

 

Poenget med at dette spillet er så fantastisk er også at teamplay er så essensielt nå, du må spille som en squad, ellers kommer du nok til ha det vesentlig kjedeligere enn dersom du ikke er i en. 

 

En av franskmennene drev på slutten å fløy fly og støttet oss på bakken, noe som gjorde at han til slutt hadde 50-2 på slutten av runden (en av de beste flyspillerne jeg har spilt med til nå). 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hva er deres snitt-fps i BF V på 1080p/1440p, og hvilken GPU kjører dere spillet på?

 

Min sitter vel rundt 70-80 i snitt om jeg ikke tar feil.

 

Kjører spillet på medium i 2560 x 1440.

 

Har i7 8700k og 980 TI. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hva er deres snitt-fps i BF V på 1080p/1440p, og hvilken GPU kjører dere spillet på?

Har ikke fått spilt så mye siden det kom ut pga. jobb, men 1440p og null tukling av Ultra innstillinger ga 90-100 FPS.

1080TI og 8700k.

 

Satser på å få litt høyere når jeg får sett igjennom innstillingene litt mer.

Lenke til kommentar

Hva er deres snitt-fps i BF V på 1080p/1440p, og hvilken GPU kjører dere spillet på?

Ligger på 110-120fps i 1440p med Vega 56 og i7 8700K. Nå kjører jeg med litt blandete grafikkinstillinger, så på Ultra blir nok ting litt annerledes. På Ultra mener jeg å huske at jeg lå på rundt 70-80fps.

Endret av TheKims
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor DICE må tukle med Conquest hvert eneste spill. Det fungerte bra før BF1 kom.

Mitt lag leder med nesten 100 tickets også får det tapende laget hjelp ved at de capper flagg lynkjapt i forhold til mitt lag, så da endte det med tap.

 

De har igjen innført Conquest Assault på Hamada som ingen liker. Spawner inn til at fiende laget har alle flagg å baseraper oss. Det er gøy det :p

 

Utenom det så synes jeg spillet er knall bra :) 

Lenke til kommentar

conquest "catch up" blir justert heldigvis. Er jo helt komisk slik det er nå. Den skal visst kun kicke inn om det er virkelig store forskjeller på lagene. Jeg synes hele greia er teit uansett, men det er vel for å hindre at masse folk stikker som igjen gir feil fordeling på laga. 

 

 

edit: jeg skjønner ikke poenget med conquest assault om laget som starter med alle basene har main. Hele poenget var jo å ta over alt og nulle de på den måten. 

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Et lite stalltips, om noen skulle slite med random CTD (crash to desktop).

Spillet kjører AVX'en knallhardt, så kan det være ustabil AVX.

Måtte selv øke vcore for å kompensere for dette.

Måtte klokke ned prossesoren for å få ned støy og varme. Merker at BFV er glad i CPU ja, 8700K får virkelig kjørt seg.

Lenke til kommentar

Noobspørsmål:

 

Starter alle classes med 1 medpack som kan brukes ved p trykke pil opp?

 

Hvis du dreper noen som blir revivet, får du kill? Hvis du blir revivet, får du death?

 

Man mister ticket for hver gang man spawner?

 

Takker! :) Koser meg!

Alle klasser starter med 1 medpack ja.

 

Du får kill selv om de blir revivet, du får ikke death visst du blir revivet.

 

Man mister 1 ticket for hver gang man spawner.

Lenke til kommentar

Spillet mitt krasjer med DX11 feilmelding, "card has been removed blæ blå" ofte i menyene når jeg har queuet games, eller tilfeldig når jeg spiller, men som oftest før eller etter en runde. 770. For gammelt skjermkort? Alt kjøres på low, 7xxp oppløsning. Stabilt 90 fps±. Tips? Nyeste drivere.

 

Blir nytt skjermkort Black Friday håper jeg så null stress, bare lurte om andre også opplever dette.

Lenke til kommentar

Spillet mitt krasjer med DX11 feilmelding, "card has been removed blæ blå" ofte i menyene når jeg har queuet games, eller tilfeldig når jeg spiller, men som oftest før eller etter en runde. 770. For gammelt skjermkort? Alt kjøres på low, 7xxp oppløsning. Stabilt 90 fps±. Tips? Nyeste drivere.

 

Blir nytt skjermkort Black Friday håper jeg så null stress, bare lurte om andre også opplever dette.

kompis av meg slet med dette i bf1 ble aldrig fikset måtte kjøpe seg nytt... for lite vram?er nok ikke noe bedre i BF V 

 

https://forums.geforce.com/default/topic/972627/geforce-drivers/battlefield-1-directx-crashes-mostly-gtx770-/1/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe overrasket hvor smooth spillet går. Slet mer med Betaen minnes jeg. Ligger på High i innstillingene nå, mens jeg var nede i medium da. Kan ikke se nevneverdig forskjell i ytelse på BF1 og BFV nå, noe som jeg definitivt gjorde på Betaen.

 

GTX1080 og 3440'1440 og ligger mellom 70-100fps alt etter map på high. Storfornøyd og kan skrinlegge RTX generasjonen i denne omgang.

Lenke til kommentar

Et lite stalltips, om noen skulle slite med random CTD (crash to desktop).

Spillet kjører AVX'en knallhardt, så kan det være ustabil AVX.

Måtte selv øke vcore for å kompensere for dette.

 

Spesielt loading av ny bane bruker ALLE cputråder tilgjengelig 100%. Man finner fort ut om cpu er stabil ja :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...