Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Fy faen..gidder faktisk ikke å spille dette her med den fittebuggen med resetting av alle jævla settings. Prøver å slette det og laste ned alt på nytt, funker ikke det så gråter jeg piss.

 

Du må være maks uheldig. Jeg har ikke hatt et eneste problem med spillet og har spilt i snart 4 timer. 

Lenke til kommentar

Spillt i hele kveld, og bare en halv runde har man ikkje fått lov til å "resse" som medic.  Det var den eneste buggen som irriterte litt. Ellers har spillet vært helt stabilt.

 

9900k @ 5200mhz og ett 2080ti drar 3440x1440 ultrasettings på 110-130fps.

 

Synn å si det, men ett 2080ti er nok :p

Lenke til kommentar

Spillt i hele kveld, og bare en halv runde har man ikkje fått lov til å "resse" som medic.  Det var den eneste buggen som irriterte litt. Ellers har spillet vært helt stabilt.

 

9900k @ 5200mhz og ett 2080ti drar 3440x1440 ultrasettings på 110-130fps.

 

Synn å si det, men ett 2080ti er nok :p

hva med raytracing eller har det ikke blitt implementert enda?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Spillet er jo helt fantastisk ja! Er helt vanvittig hvor mye bra DICE har gjort med det spillet. Og det mest fantastiske med det hele er kartene som ikke lengre bokser deg inne. De er også på en så stor skala at det ikke er en advantage hvilke side du er på. Kartene er jo massive!

 

Nå kan de som klaget over alt mulig rart spise sine egne ord!!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Synes kartene er veldig bra så langt :) Ikke fått testet fjell enda da den ikke har dukket opp i rotasjon. Narvik er nok kanskje det kartet jeg liker minst, men synes ikke det er direkte dårlig. For min del så liker jeg ikke maps som er for liniere da det som oftest ender opp som et clusterfuck på midterste flagg.

Lenke til kommentar

Basert på tilbakemeldingene så langt, et rungende ja.

De har rettet opp i mye av det som fungerte dårlig i betaen. Det gjenstår selvsagt ting, dårlig UI f.eks, men det virker som de har tatt tilbakemeldingene fra betaen på alvor.

Men føler meg fortsatt som en betatester.

Dropper ut av sniperscope til stadigheter, av og til når du legger deg ned i et halvsprengt hus så driver han å går opp og ned av prone superraskt helt til du kommer deg ut av huset og sist så må jeg resette settingsa(jævlig ofte) mine for å komme over usle 130fps.

Det kan såklart være nvidia driveren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...