Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Hadde ikke så mye å sette fingeren på det lille jeg spilte i går, kjørte flott på 1440p med alt på ultra, med 8700k@4,8GHz og et 1080ti .

Det ene jeg kan peke på å si at var litt skuffende, er at våpen modifiseringen var kun visuell, og at vi i stedet har disse traitsene som elementært endrer hvordan våpenet fungerer, uten at det endrer på hvordan våpenet ser ut.

 

Endret ikke nevneverdig på innstillinger, så usikker på om det resetter seg hos meg og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde ikke så mye å sette fingeren på det lille jeg spilte i går, kjørte flott på 1440p med alt på ultra, med 8700k@4,8GHz og et 1080ti .

Det ene jeg kan peke på å si at var litt skuffende, er at våpen modifiseringen var kun visuell, og at vi i stedet har disse traitsene som elementært endrer hvordan våpenet fungerer, uten at det endrer på hvordan våpenet ser ut.

 

Endret ikke nevneverdig på innstillinger, så usikker på om det resetter seg hos meg og.

Det med våpen var vel et bevisst valg. slik at du kan ha utseende du ønsker uten at det har noe innvirkning på våpenet.

 

f.eks at man måtte brukt den grønnetuppen med blader på for den ga mindre recoil. 

 

Blir alltid fort en meta med beste oppsett og da er faren at alle ville flydd rundt med helt like guns.  Ikke at det gjør noe egentlig, men det er vel hvertfall tanken med å gjøre det slik.

 

De har jo heldigvis endret ganske mye på traitsene siden beta og valgene er litt mer betydningsfulle nå.

Lenke til kommentar

Men føler meg fortsatt som en betatester.

Dropper ut av sniperscope til stadigheter, av og til når du legger deg ned i et halvsprengt hus så driver han å går opp og ned av prone superraskt helt til du kommer deg ut av huset og sist så må jeg resette settingsa(jævlig ofte) mine for å komme over usle 130fps.

Det kan såklart være nvidia driveren

Trøst deg med at hele livet er en stor Alphatest. Evig bugs ?

 

Vet ikke om det bare er et AMD problem, men GPUen min går på 60% max enda jeg har deaktivert alt som har med sync å gjøre i spillet. Ytelsen blir jo også der av. I Betaen lå jeg på 120-130fps, mens nå ligger jeg på rundt 70-80fps.

Da er det noe med cpu. Eller er vsync on inni spillet?

 

På den ene pc'n med 9900k og ett 2080ti, så er det 99% gpuload.

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Da er det noe med cpu. Eller er vsync on inni spillet?

 

På den ene pc'n med 9900k og ett 2080ti, så er det 99% gpuload.

8700K @ 5Ghz burde jo holde tritt med Vega 56? Jeg har som sagt deaktivert alt som har med Sync å gjøre. Testet med alle innstillinger på enten av eller low, men samme resultat. 

 

Misstenker at det kanskje kan ha noe å gjøre med innstillinger i spillet som ikke blir lagret. Mellom hver runde så må jeg i menyen for å stille ting tilbake slik jeg vil ha det. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det med våpen var vel et bevisst valg. slik at du kan ha utseende du ønsker uten at det har noe innvirkning på våpenet.

 

f.eks at man måtte brukt den grønnetuppen med blader på for den ga mindre recoil. 

 

Blir alltid fort en meta med beste oppsett og da er faren at alle ville flydd rundt med helt like guns.  Ikke at det gjør noe egentlig, men det er vel hvertfall tanken med å gjøre det slik.

 

De har jo heldigvis endret ganske mye på traitsene siden beta og valgene er litt mer betydningsfulle nå.

Det kosmetiske kunne aldri ha hengt sammen endring av stats.

Da har du strengt talt hatt pay-to-win av verste sort.

Jeg kan godt ha et skin for et grønt våpen, men kjenner jeg har fryktelig lite behov for å designet mitt eget som er gult, rødt, grønt og blått. 

Mulig bare jeg som ikke ser helt poenget med å endre fargen på enkelt deler av våpenet. 

 

Cookie-cutters vil det alltid være slik som det var i BF3 og BF4, men man hadde langt flere muligheter til å eksperimentere.

Syns ikke traitsene var fryktelig interessante, de var veldig selvforklarende de jeg så iallefall.

F.eks. på et automatisk våpen, så var den ene rekka for ADS og den andre for hip-fire. 

Lenke til kommentar

Det kosmetiske kunne aldri ha hengt sammen endring av stats.

Da har du strengt talt hatt pay-to-win av verste sort.

Jeg kan godt ha et skin for et grønt våpen, men kjenner jeg har fryktelig lite behov for å designet mitt eget som er gult, rødt, grønt og blått. 

Mulig bare jeg som ikke ser helt poenget med å endre fargen på enkelt deler av våpenet. 

 

Cookie-cutters vil det alltid være slik som det var i BF3 og BF4, men man hadde langt flere muligheter til å eksperimentere.

Syns ikke traitsene var fryktelig interessante, de var veldig selvforklarende de jeg så iallefall.

F.eks. på et automatisk våpen, så var den ene rekka for ADS og den andre for hip-fire. 

Er ikke uenig her. Jeg er over snittet glad i customization, men jeg føler heller ikke noe behov for å farge enkelt deler på våpenet :p

 

traitsene er ganske enkle og kjedelige, men det ender nok opp med et ganske likt resultat som div mods hadde gitt. selv om med et stort antall grips og greier hadde man sikkert følt mer kontroll, men det er vanskeligere og balansere og ser man f.eks å COD så tar det ikke lang tid før noen finner en løsning som er hakket bedre enn de andre så blir det meta og hele valg muligheten egentlig verdiløs.

Lenke til kommentar

Feilen de har gjort i tidligere spill er at attachments som oftest kun er positive. Angled grip fra BF4 gjorde at du fikk 33% mindre first shot recoil uten at det hadde noen negative aspekter. Hadde de kanskje lagt på at du får mere spread itillegg så hadde det kanskje ikke vært attachments som er gode til alt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Feilen de har gjort i tidligere spill er at attachments som oftest kun er positive. Angled grip fra BF4 gjorde at du fikk 33% mindre first shot recoil uten at det hadde noen negative aspekter. Hadde de kanskje lagt på at du får mere spread itillegg så hadde det kanskje ikke vært attachments som er gode til alt.

Syns PUBG har gjort den delen greit, gripene har klare fordeler / ulemper. 

Lenke til kommentar

Meeeeeh 

Førsteinntrykket gir meg bare en oppgradert verson av BF1. Nye våpen, brett og biler. Ellers syns jeg den ekle grafikken og fysikken er lik som BF1. 

Jeg vil heller tilbake til grafikken som BF3-4 hadde :/

Ikke så vankelig å få BF3 grafikk.

 

Bare å kjøpe disse

 

post-88331-0-19753900-1541777509_thumb.jpeg

 

Også setter du en sånn her ovenfor monitoren din

 

post-88331-0-59922000-1541777605_thumb.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Meeeeeh 

Førsteinntrykket gir meg bare en oppgradert verson av BF1. Nye våpen, brett og biler. Ellers syns jeg den ekle grafikken og fysikken er lik som BF1. 

Jeg vil heller tilbake til grafikken som BF3-4 hadde :/

Overrasket av å spille et battlefieldspill når spillet heter Battlefield V?

 

Hvis du vil ha noe helt anneledes, så spiller du noe helt annet. F.eks Fortnite

 

Eller hva med å fortsette å spille kongespillet Bf 4?

Lenke til kommentar

Overrasket av å spille et battlefieldspill når spillet heter Battlefield V?

 

Hvis du vil ha noe helt anneledes, så spiller du noe helt annet. F.eks Fortnite

 

Eller hva med å fortsette å spille kongespillet Bf 4?

 

 

Et lite sidespor kanskje, men er nysgjerrig på å skippe BF V og starte opp som newbie på BF 4 istedet. Men vil det å komme inn som newbie der nå, og den sikkert litt kjipe grafikken, med stor sannsynlighet resultere i at man fort gir opp spillet? Spiller på ps4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...