Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hvilke maps/slag/områder håper vi på å servert i multiplayer? DICE vil som kjent fokusere på det som er litt mindre kjent og oppbrukt i underholdning tidligere, som er en bra ting. Vi har sett Narvik, Rotterdam og Halfaya Pass (Egypt).

 

Det hadde vært kult å ha et ordentlig beach landing map, gjerne fra Italia eller Stillehavet. Slaget ved Bautzen, slaget om Gabon osv, det er så mye å ta av. Det hadde også vært vanvittig kult med Battle of the Bulge eller d-dagen i moderne Battlefield-drakt.

Kunne tenkt meg noe tilsvarende det El Alamein var i originalen. Mye store områder med noen få viktige punkter å ta. Kanskje legge det til en slette i Sovjet?

Lenke til kommentar

Jeg håper de klarer å få til et kart eller to som ligner på Strike at Karkand BF2. Jeg synes det var en perfekt balanse mellom kjøretøy og infanteri på det kartet samt at det var litt størrelse på det.

 

Håper ikke vi får store tomme maps som vi fikk i BF1. Jeg synes hvertfall ikke at det er så morro å springe sikk sakk i mellom sniper skudd for å komme til neste flagg.

 

Edit: Hadde ikke gjort noe om vi fikk maps fra Aftermath DLCen fra BF3 også. Knallgode maps alle sammen :)

Endret av TheKims
Lenke til kommentar

Etter å ha vært uten en skikkelig gaming pc på type 7 år er pappa klar for Battlefield igjen!  :D

Syns serien har gått sakte nedover siden Battlefield 2 men dette ser jo bare helt rått ut! RTX 2080 på vei.  :love:

 

Hva i helvete, koster de nyeste grafikkorta 10 000,- nå ?? WOOOOW jeg har vært lenge utenfor pc gaming nå etter 4k oled tv og ps4 pro dominerte stua men alltid fett med nytt battlefield. Så får å henge med nå så er det altså RTX som gjelder og 10 000 fuckings kroner for et video kort fy flate i granskauen.

 

Jaja sitter med et GFX 760 jeg hahaha

Lenke til kommentar

Som sniperhora jeg var på BF3 elska jeg og defende rush på Damavand Peak.

 

Men jeg håper mer spillet blir bra, banene er ikke så nøye. (selvom jeg har et hat/elsk forhold til natte-banene på BF4.

 

 

Har 350 timer på BF3, ca 600 på BF4, laangt under 100 på BF1.

 

Håper på 1000+ på BF5 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...