Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei altså jeg kjenner det drar seg litt til i brystet selv med alt det surret. Ser ganske mongo ut i grunn. Men holder gameplayet mål så går det nok greit :)

Ja håper på det beste. De Narvik-scenene er nesten verdt Inglorious Bastards feelen på folka, for det er noe av det peneste jeg har sett i et spill. 

 

Men den STG44en i gull kunne de kanskje spart seg :p

Endret av herzeleid
Lenke til kommentar

Bryr meg midt i øret om de omså har rosa camo. Gameplay er det viktigste for min del å der har det innfridd allerede :)

Ja klart folk er forskjellige, og det er vell derfor mange liker spill som Fortnite osv. som for meg ser avskrekkende ut, men sikkert har et morsomt gameplay for de som liker den typen spill.

 

For mange av oss har det at soldatene ser sånn noenlunde autentiske ut ganske mye å si for innlevelsen i spillverdenen, og om soldatene har et utseende som ligger nærmere tema/utkledningsfest så ødelegger det mye av innlevelsen. Det er synd når spillet utifra bilder og trailere virker å levere en ekstremt pen og interaktiv verden en skulle tro det er lett å la seg suge inn i. 

 

Noen nevnte tidligere en mulighet for å skru av fjollete utseende på soldatene og gjøre dem mer uniforme. Ble dette noe av eller var det kun en ide? Det hadde jo vært en strålende løsning for alle parter, der de som synes ansiktsmaling, artige drakter, gullvåpen og damer med proteser er gøy fikk denne muligheten, mens de som foretrekker en litt mer nøktern fremstilling slapp. 

Endret av herzeleid
Lenke til kommentar

Det hadde vært ålreit men tviler sterkt på at det blir mulig. kanskje om fansen griner masse etter release. 

 

Personlig liker jeg customisation og synes det er fett at man får mulighet til å tukle,trikse og velge mest mulig. Det sagt så må det være innenfor hva som er noenlunde sannsynlig. Jeg syns i BF1 at de gjorde en god jobb på våpen skins og holdt de relativt cleane (så lenge jeg spilte hvertfall) 

 

Får vi servert rosa drakter og våpen som lyser i alle mulige farger så hopper jeg på hater vogna med en gang :p 

Lenke til kommentar

En rekker ikke å se hvordan folk ser ut uansett. Så mye kaos som skjer så skal det godt la seg gjøre å stå å glane på andre spillere og få tid tid til å irritere seg over det.  :closedeyes:

Det er kanskje litt både og. Jeg ergret meg i alle fall flere ganger over det i BF4 at en kunne tilpasse såpass at det var vanskelig å se på uniformen hvem som var hvem, særlig når det var kluss med markering av fiender osv. Så tror jeg samtidig det vil være vanskelig å fullstendig overse en som kommer løpende med konebanker, "tøff" maling i fjeset og et gullvåpen. Kanskje særlig om det er en svart kvinnelig tysk bergjeger midt i isødet  :p

 

 

Det hadde vært ålreit men tviler sterkt på at det blir mulig. kanskje om fansen griner masse etter release. 

 

Personlig liker jeg customisation og synes det er fett at man får mulighet til å tukle,trikse og velge mest mulig. Det sagt så må det være innenfor hva som er noenlunde sannsynlig. Jeg syns i BF1 at de gjorde en god jobb på våpen skins og holdt de relativt cleane (så lenge jeg spilte hvertfall) 

 

Får vi servert rosa drakter og våpen som lyser i alle mulige farger så hopper jeg på hater vogna med en gang :p

 

Ja det hadde vært en veldig grei løsning, og en jeg ikke kan se at noen skulle ha noen grunn til å klage over. På den måten kunne de sikkert dratt det enda lenger og latt folk eksperimentere og kose seg enda mer med alternative utseender. 

 

Muligheten for å skru av customization er nok bare en ide foreløpig, men med tanke på skuffende pre-order tall og mye drama rundt dette så er det lov å håpe at de legger til den funksjonaliteten. Jeg ønsker at de som vil ha standard-drakter skal få muligheten, mens alle andre skal få seg meg springe rundt som The beeaaar jew. 

Da håper jeg på det beste. Prøvde å google det men virker som dette var noe en snakket mye om i mai, men som det ikke har vært noe nytt om siden? 

Lenke til kommentar

Er mange som tror det er pga hele denne kvinner,fargede og at Dice sa at dem som ikke liker det kan spille noe annet. Men det tror jeg ikke noe på.

 

Spillet lanseres når 3 av dem største spillene lanseres. Call of Duty Black Ops 4, Red Dead Redemption og Spiderman. Og som nevnt mange vil prøve en open beta først.

 

Og så er det jo EA sin Origin Access Premier. Om jeg skulle ha spillet på PC så tror jeg ikke jeg hadde kjøpt det men abonnert i en mnd for å prøve spillet. 

Lenke til kommentar

Om jeg skulle ha spillet på PC så tror jeg ikke jeg hadde kjøpt det men abonnert i en mnd for å prøve spillet.

Ikke så dumt, men Open Beta duger jo fint og koster ingenting. Var open beta som fikk meg til å innse at BF1 ikke var verdt å kjøpe da det kom ut så det er absolutt nødvendig å teste BFV sin open beta også. Endret av Vice
Lenke til kommentar

Jackfrags deler litt info om beta han testa på gamescon. I starten av filmen tar han for seg en del om skins som vi diskuterte tidligere. Virker som man kan bytte skin på flere deler av våpenet og dermed sette sammen mange forskjellige utseender av hvert våpen.

 

Men det vil kun være sikte og "talents" som avgjør hvordan våpenet oppfører seg. Skinsa gjør ingen ting med gameplay heldigvis.  

 

*Vanlig old school ticket bleed i conquest er tilbake! yay! 

 

Endret av barezell
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så hvilke maps/slag/områder håper vi på å servert i multiplayer? DICE vil som kjent fokusere på det som er litt mindre kjent og oppbrukt i underholdning tidligere, som er en bra ting. Vi har sett Narvik, Rotterdam og Halfaya Pass (Egypt). 

 

Det hadde vært kult å ha et ordentlig beach landing map, gjerne fra Italia eller Stillehavet. Slaget ved Bautzen, slaget om Gabon osv, det er så mye å ta av. Det hadde også vært vanvittig kult med Battle of the Bulge eller d-dagen i moderne Battlefield-drakt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...