Gå til innhold

Hvem vinner fotball-VM?


Vaniman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har litt tro på England dette VM.

Britene kommer til å tabbe seg ut igjen. Og treneren har med seg en forhåndsskrevet lapp med unnskyldning. Garantert.

Gruppespillet bør være overkommelig for England. De kan møte et svakt lag i åttendelsfinalen og vips så er de i kvartfinalen. De er gode nok til å vinne mot hvem som helst. Si England og Frankrike møter hverandre 10 ganger, så vinner kanskje Frankrike 5, det spilles 2 uavgjort og England vinner 3. Straffekonkurranse kan alle lag vinne.

Lenke til kommentar

Hæ, er det VM denne sommeren? Jeg som pleide å være interessert i fotball, jeg har ramla helt av.

 

Blir vel en av de gamle traverne som vinner. Tyskland? Brasil? Italia? Hvis disse er kvalifisert da, haha

 

Italia er ikke kvalifisert, men Somalia og San Marino er kvalifisert. Har trua på de i år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hæ, er det VM denne sommeren? Jeg som pleide å være interessert i fotball, jeg har ramla helt av.

 

Blir vel en av de gamle traverne som vinner. Tyskland? Brasil? Italia? Hvis disse er kvalifisert da, haha

 

Italia er ikke kvalifisert, men Somalia og San Marino er kvalifisert. Har trua på de i år.

 

Gode tips der. Selv har jeg trua på Tonga, mange spennende spillere der etter generasjonsskiftet!

Lenke til kommentar

 

 

Hæ, er det VM denne sommeren? Jeg som pleide å være interessert i fotball, jeg har ramla helt av.

 

Blir vel en av de gamle traverne som vinner. Tyskland? Brasil? Italia? Hvis disse er kvalifisert da, haha

 

Italia er ikke kvalifisert, men Somalia og San Marino er kvalifisert. Har trua på de i år.

 

Gode tips der. Selv har jeg trua på Tonga, mange spennende spillere der etter generasjonsskiftet!

 

 

:p Neida, men Italia er ikke kvalifisert. Tyskland, Frankrike og Brasil har store sjanser i år tror jeg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Slik jeg tror det:

 

Semifinalene blir

 

Brasil - Frankrike

 

England- Russland

 

Finalen blir

 

England mot Frankrike. England vinner en sjokkseier. Paul Pogba blir turneringens dominerende spiller etter svært god innsats i kvart og spesielt semifinalen mot Brasil.

 

Det virker sannsynlig. Men i en finale mellom Frankrike-England mener jeg Frankrike er den mest sannsynlige vinneren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...