Gå til innhold

Hvem vinner fotball-VM?


Vaniman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

England chocker og kommer ikke til finalen. Tror de fort ryker allerede mot Columbia. Tror på en finale mellom Kroatia og Frankrike.

Det finnes ingen "forbannelse" over England. Ofte er det tilfeldigheter som avgjør fotballkamper. England kunne f. eks. vunnet VM i 1998. De kan vinne VM i år. Men de er ikke favoritter.

Lenke til kommentar

Slik jeg tror det:

 

Semifinalene blir

 

Brasil - Frankrike

 

England- Russland

 

Finalen blir

 

England mot Frankrike. England vinner en sjokkseier. Paul Pogba blir turneringens dominerende spiller etter svært god innsats i kvart og spesielt semifinalen mot Brasil. 

Da er min "tournament bracket" over. 

 

Gratulerer til Belgia. 

Lenke til kommentar

Fire kanonbra lag i semifinalene. Dette blir nok spennende og underholdende kamper.

 

Frankrike-Belgia

 

England-Kroatia

 

Jeg tror Frankrike og England er de mest sannsynlige vinnerne.

Jeg gir et forsøk på å uttrykke sannsynligheten med tall, og sier:

 

55% sjanse for at Frankrike vinner, mot 45% på at Belgia vinner.

 

60% sjanse for at England vinner, mot 40% på at Kroatia vinner.

 

England har hatt en enklere vei til semifinalen enn Frankrike. Jeg mener at Belgia er bedre enn England, men England er bedre enn Kroatia. England har spilt bra dette VM, men de har vært heldige med motstanderne. De kunne vel knapt fått en enklere vei mot finalen, med tanke på det nivået som alltid vil være der i et VM.

Endret av Vaniman
Lenke til kommentar

Imponerende spilt av Frankrike igår. De hadde god kontroll på kampen, selv om de tidvis ble presset litt i andre omgang.

Satser på at England vinner i dag, så blir det en drømmefinale på Lørdag.

 

For en sentral midtbanetrio Frankrike har i Kante, Matuidi og Pogba!

Lenke til kommentar

Kroatia imponerte meg i dag, ser man på statestikken så vinner ikke Frankrike på en eneste statestikken. Hadde ikke vært noe og si om Kroatia hadde vunnet i dag, det hadde de fortjent.

Det er vel litt øynene som ser. Jeg mener Frankrike var best, og at de vant fortjent. De har rett og slett bedre spillere enn Kroatia. Selv om Kroatia spilte bra, ble Frankrike et nummer for store.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...