Gå til innhold

– Call of Duty: Black Ops 4 får ikke enspillerdel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ja ja, da blir dette et CoD spill jeg hopper elegant over da jeg ikke spiller MP.

Jeg lurer bare på: Blir ikke 500+ kr litt dyrt for 7 timer med SP? Du spiller vel noe MP? Eller kjøper du det når det er på salg?

 

Er spillet bra (SP delen), så blir det spilt flere ganger, nå holder jeg på med Far Cry 5 for tredje gang.

Lenke til kommentar

Jeg er fan av singleplayer spill, men på Call of duty og Battlefield så har ikke kampanje/story mode fanget meg. Jeg har kun kjøpt cod og battlefield pga multiplayer delen, så hvis de gjør multiplayeren større, mer maps, mer å gjøre, tillegg til zombies, og kanskje battle royale? dette er veldig positivt i mine øyner hvertfall! GLEDER MEG

Lenke til kommentar

I grunn bra rom for å gjøre noe mer i online moduset da. Battle Royale moduset kan jo bli interessant for veldig mange. De beholder nok den knøttsmå kartene og det høye tempoet, men for min egen del så fungerer ikke dette lengre. Hadde ikke mange timene online i BO3 før jeg gav det opp. Enspiller delen derimot begynte ganske bra,men så ble det dradd så aaaaaaltfor langt ut. 

 

For min del er det i grunn kun plass til ett online spill i slengen, og det er og blir nok aldri COD igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...