Gå til innhold

Så mange Spotify-brukere «jukser» seg til premiumutgaven uten å betale


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke slutt på den tiden da du kunne søke opp sanger og spille dem av i gratis versjonen?

Skjønt det var reklame innimellom..

Nå er det vel bare "shufle"? Er lenge siden jeg har brukt Spotify, derfor bare jeg tror og mener..

 

Det var kommentar til "Tåka" her i tråden.

Lenke til kommentar

En stund siden jeg hadde gratis versjonen, så får ikke sjekket, men tror det er slik at du kan søke opp artist og så spille en låt for så å gå over i shuffle. Eller at du shufler ett par låter på artisten så kommer lignende etterpå. Var noe slikt som trådde i kraft før kona og jeg gikk over til Telia 6GB med gratis spotify streaming. Sitter på jobb med headset og hører på høy kvalitet så mye som mulig for å fjerne støy og få jobbet i fred. Genialt med at streaming ikke tar av datakapasiteten, ett skritt riktig retning for forbrukere IMHO.

Lenke til kommentar

Savner en billig, reklamefri radio versjon av spotify med god lyd. Sånn som last.fm var hvis lyden hadde vært bra. Spotify burde få betale mindre til de som har rettigheter da. Radio er reklame for musikk.

 

Personer som hører på hele album subsidieres. Før internett måtte de hatt store platesamlinger.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt premium siden 2012 og har ikke angret et sekund. Og når familiemuligheten kom så hoppet vi på der også. 149,- pr mnd for at jeg og fruen kan høre på hva vi vil er meget billig. Synd at det ikke finnes tilsvarende for film og serier. Der blir man tvunget på flere forskjellige leverandører for å kunne ha et passe godt tilbud.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Jeg har både Spotify Premium og er en av de få i Norge med tilgang til Youtube Red. Betaler med glede for begge disse tjenestene.

Slipper du all reklame med youtube red?

Et enkelt google søk sier dette om Youtube Red

"With a YouTube Red membership, watch YouTube ad-free, save videos offline, and play videos in the background."

Lenke til kommentar

Selv for meg, som har knapt råd til mat, betaler for Spotify Premium, fordi det er verdt hver og en krone! Jeg er en audiofil, og elsker musikk, og tjenestene Spotify leverer, for den prisen, er bare lekkert!

 

Tommel opp for en som har innsett verdien. Minuspoeng til alle og enhver som er med på å undergrave verdien av et tilbud man kunne drømme om for noen år siden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...