Gå til innhold

Dominos pizza noe digg?


depaderp

Anbefalte innlegg

Så nettopp en artikkel om at peppes skulle åpner 50 nye restauranter for å ta opp kampen med dominos. I Bergen er det så vidt jeg kan se kun 1 dominos og jeg var ikke klar over den før jeg leste overnevnte artikkel. Er det noe digg pizza? og burde ikke helle peppes prøve å konkurrere på pris?? er jo peppes overalt som det er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns Dominos pizza er kjempegod (er også fan av Peppes pizza, men vesentlig høyere priser der og aller viktigst, ingen i nærheten.)

 

Liker også veldig godt konseptet, du kommer inn og kan se at de lager pizzaen. Det er også en stor skjerm, hvor du ser gjenværende tid før din pizza er klar. Også gøyalt med en fin app (men tida på appen stemmer ikke, når det er fullt kaos og masse kunder.)  

Endret av Løvehjerte
Lenke til kommentar
Gjest bruker-165969

M.t.p at Dominos er verdens største pizzaselger, er det nok rimelig å anta at det er temmelig mange som synes at Dominos pizza er "digg".

Domino har forresten overtatt Dolly Dimples. Du kan m.a.o regne med at det vil dukke opp flere Dominos i Bergen. Det finnes 3 i Bergen allerede i følge google.

Lenke til kommentar

Prøvde Domino's for et par mnd siden for første gang å kjøpte 2 medium pizza med forskjellig fyll for å teste. Svindyr mat, begge pizzaene smakte lite og de svømte i så mye fett og bunnen var blitt så vassen at pizzaen nærmest måtte drikkes, og mens jeg spiste den satt jeg egentlig bare å tenkte "faen at jeg ikke bare kjøpte en grandis eller bigone istedet". Mulig jeg var uheldig og dette ikke er slik pizzaene deres vanligvis er, men med tanke på prisen så er ikke det noe jeg gidder å ta en sjanse på igjen.

Endret av XtaZ
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

styr unna den amerikanske bunnen, er så salt at det skulle ikke gått an. Med italiensk bunn er ikke pizzaen så gal.

Etter min mening, er den amerikanske bunnen meget god. Mulig det er forskjellig praksis på salt noen steder.

 

Helhetlig, synes jeg Dominos stiller sterkt i forhold til Peppes og Pizzabakeren. Verdt å prøve. ^^

 

 

Kan godt være at det er forskjell på saltnivå fra sted til sted, jeg har kun prøvd den som ligger ved økern. Ender som regel opp nå hos pizzabussen rett nedi gata. 

Lenke til kommentar

Prøvde Domino's for et par mnd siden for første gang å kjøpte 2 medium pizza med forskjellig fyll for å teste. Svindyr mat, begge pizzaene smakte lite og de svømte i så mye fett og bunnen var blitt så vassen at pizzaen nærmest måtte drikkes, og mens jeg spiste den satt jeg egentlig bare å tenkte "faen at jeg ikke bare kjøpte en grandis eller bigone istedet". Mulig jeg var uheldig og dette ikke er slik pizzaene deres vanligvis er, men med tanke på prisen så er ikke det noe jeg gidder å ta en sjanse på igjen.

TS her,,,,kanskje det ikke var din greie. ser at man får 2 medium for 199kr. ca. 100 kr per. pizza. er jo grisebillig sammenlignet med konkurrentene. ser blandet tilbakemeldinger. kommer nok til å gjøre som deg, teste det 1 gang.

Endret av depaderp
Lenke til kommentar

Håper Peppes etablerer seg her på fjellet igjen. Et par år siden de stengte og det burde være godt innafor med de 7000 fastboende og opptil dobbelt i ferier og høytider. Savner en ren pizzaplass som kan levere på døra og jeg liker ikke den generiske mikroskopiske "italienske" pizzaen med flatbrødtynn sprø litt svidd bunn som alle restaurantene her ser ut til å ha sin egen variant av. Peppes, håper dere kommer tilbake... :(

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...