Gå til innhold

Dominos pizza noe digg?


depaderp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spist endel Dominos i USA (og ellers også), og jeg følger mange andre her og sier "meh". Det er fast-food pizza liksom, som Pizza Hut. Jeg har også spist altfor mange Heavy Heavens fra Peppes (overtidsmat) og drit lei Peppes. Men om jeg *MÅ* velge, så tror jeg nok Peppes er et knepent hakk over Dominos.

Beste pizzaen jeg får er en skikkelig digg og enkel (hater pizza med en million ting på) pepperoni/ost pizza med tynn bunn, men har ikke funnet noen her i Norge som har en sånn med pepperoni det faktisk smaker pepperoni av, så da blir det noe annet stortsett. Der finner man mye digg i USA, pepperoni-pizza hos din lokale pizza-sjappe kan de virkelig godt, de er nesten bestandig digg :D

Lenke til kommentar

Spist endel Dominos i USA (og ellers også), og jeg følger mange andre her og sier "meh". Det er fast-food pizza liksom, som Pizza Hut. Jeg har også spist altfor mange Heavy Heavens fra Peppes (overtidsmat) og drit lei Peppes. Men om jeg *MÅ* velge, så tror jeg nok Peppes er et knepent hakk over Dominos.

Beste pizzaen jeg får er en skikkelig digg og enkel (hater pizza med en million ting på) pepperoni/ost pizza med tynn bunn, men har ikke funnet noen her i Norge som har en sånn med pepperoni det faktisk smaker pepperoni av, så da blir det noe annet stortsett. Der finner man mye digg i USA, pepperoni-pizza hos din lokale pizza-sjappe kan de virkelig godt, de er nesten bestandig digg :D

Mmmmm... even heavier heaven is the shit! ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har gitt Dominos pizza her i Norge to sjanser, og forsøkt to ulike pizzaer. Synes begge smakte billig dritt (beklager ordbruken, men irritasjonen over en slik laber kvalitet krevde å få utløp). At disse har kjøpt opp Dolly Dimples, og deretter avskrevet alle oppskriftene til fordel for deres egne i stedet for å inkludere dem i menyen, var ikke akkurat noe sjakktrekk. Dominobrikken som er ment å symbolisere kjeden ser ut som to terninger, med terningkast på en og to. Et passende valg etter min mening, og de får ikke flere sjanser for min del. For fremtiden blir det enten Pizzabakeren eller fra en annen kjede (husker ikke navnet). Har ikke forsøkt Pastabakeren enda, og her i byen har man ikke Peppes og kan faktisk ikke huske å ha smakt det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg på Food Network der en brite reiste til Napoli, pizzaens hovedstad. Han hadde med seg en verdenskjent lokal pizzakokk, og måten de spiste på der var å brette pizzaen to ganger og holde det i papir som en hamburger. Og de slang ikke 20 ingredienser oppå heller. Bunnen var såklart ikke kjeks heller, da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Uansett hva det er, så er det folk som ikke liker forandring. Og så er det også litt "kult" her i Steinrøysa å hate alt som er utenlandsk. En ser det her i kommentarene, folk klager på prisen... en medium pizza koster 139... du får 2 medium for 199.-... 

Hva tar peppes? Du havner fort 100 kroner over det beløpet (ser de har jekket ned liknende pizzaer som dominos på pris nå), dessuten forlot de hele sørvestlandet... de eksisterer ikke vest for Kristiansand, og sør for Kvinnherad!!. Og mellom  Porsgrunn og Kristiansand er det ikke en eneste restaurant.  

 

Jeg personlig liker Dominos... det er litt forskjellig fra tradisjonell norsk take-away pizza, og jeg ønsker dem velkommen!.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes Dominos ikke er så altfor verst.... Peppes er god, men varierer i kvalitet utfra hvem som er på jobb virker det som...noen ganger  er den altfor salt, andre ganger altfor feit.  

Pizzabakeren har vært en skuffelse de 3 gangene jeg har spist pizza derfra.  Tynn, kald ved levering,  for feit. 

Dominos er helt ok,  og dessuten leverer de raskere enn Peppes. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Syns Egons , Pizzabakern har gode pepperonipizza , vet ikke mht de andre siden jeg kjøper mest bare pepperoni.

 

Little Cæsar og Papa Johns er bedre enn Dominos imo.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg savner virkelig Dollys.. 

 

Jeg er vel en av de få som faktisk synes det var brukbare pizzaer hos dem, men nå er det dessverre ikke mulig å kjøpe noe av det lengre.. 

 

Jeg forstår at Dominos skulle kjøpe seg inn i markedet, men hvorfor ødelegge menyen som de har gjort? Det er jo nesten ikke ene eneste pizza som smaker noe godt hos de, også er det som regel alt for mye olje på pizzaene, hva er det de driver med.. 

 

Jeg ELSKET "haisommer" pizzaen til Dollys, den var helt gudommelig.. Eller, den var ihvertfall fantastisk de første gangene jeg kjøpte den, skikkelig god pizza med kylling..

 

Når jeg kjøper kylling pizza hos Dominos så smaker jo kyllingen som den er hentet opp fra en hermetikkboks hva faen.. 

Lenke til kommentar

Jeg savner virkelig Dollys.. 

 

Jeg er vel en av de få som faktisk synes det var brukbare pizzaer hos dem, men nå er det dessverre ikke mulig å kjøpe noe av det lengre.. 

 

Jeg forstår at Dominos skulle kjøpe seg inn i markedet, men hvorfor ødelegge menyen som de har gjort? Det er jo nesten ikke ene eneste pizza som smaker noe godt hos de, også er det som regel alt for mye olje på pizzaene, hva er det de driver med.. 

 

Jeg ELSKET "haisommer" pizzaen til Dollys, den var helt gudommelig.. Eller, den var ihvertfall fantastisk de første gangene jeg kjøpte den, skikkelig god pizza med kylling..

 

Når jeg kjøper kylling pizza hos Dominos så smaker jo kyllingen som den er hentet opp fra en hermetikkboks hva faen.. 

Min favoritt var thaisommer.. kanskje samme pizzan?

 

Sist gang jeg kjøpte pizza var faktisk den, så vil vel si at min tiltro til take-away pizza er laber om dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Min favoritt var thaisommer.. kanskje samme pizzan?

 

Sist gang jeg kjøpte pizza var faktisk den, så vil vel si at min tiltro til take-away pizza er laber om dagen.

 

Hehe, jeg skrev det feil, og ja, det er den! Helt fantastisk!! 

 

Tror ikke jeg får levert til addressen min da jeg bor i et område hvor Dominos har tatt over Dollys butikk.  :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...